Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Tryb awaryjny


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

To niech sobie zdjemie gruszke. Odkreca sie 2 srobki od dolu i zawleczke aciaga na dole. Wtedy rekami mozna sprawdzic jak chodzi geometria w turbo. I w rekach sprawdzic jak chodzi ciegno gruszki a vacoumetrem. Jakie jest podcianienie. Ale generalnie to przeladowuje wiec i tak bedzie turbo do czyszczenia. Gdyby nylo niedoladowanie to mogla by byc wina n75 czy gruszki.

Turbo mozna latwo wyjac bez kanalu tylko splyw oleju zeby odkrecic trzeba 2 przedluzki na mala grzechotke wiekszy dla mnie problem to byl ta nakretke od gory odkrecic

Edytowane przez Mozgu
Opublikowano

Tak jak Mozgu napisał, turbine bez żadnego kanału idzie zdemontować.

Najgorzej ze spływem oleju, odkręcić to pół biedy ale potem to macanie żeby wkręcić śrubki i upewnienie się że podkładka jest na miejscu - bezcenne :D

Niektórzy mają problem z nakrętką od zasilania turbiny olejem... tutaj przyda się WD40, popsikać ze 2-3 razy przez 2 dni żeby chociaż trochę łatwiej poszło.

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Klucz do odkrecania przewodow hamulcowych bardzo upraszcza sprawe.

Opublikowano

Dobra chlopaki wszystko jest juz jasne. Udalo mi sie troche rozruszac kierownice i wszystko wrocilo do normy. Po 2 dniach problem powrocil ;) takze wyciagam turbo. Dzieki wszystkim za sugestie.

Opublikowano

chłopie nie rób śmietnika i nie kopiuj wszedzie swojego posta, załóż swój temat i nie siej zamętu.

Opublikowano

Jak będziesz czyścił to wyczyść turbo, zawór EGR, dolot (z sadzy)

Mile widziana wymiana przewodów podciśnienia i będzie wszystko latać i fruwać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...