k1ki Opublikowano 19 Listopada 2008 Opublikowano 19 Listopada 2008 zna ktos jakis dobry warsztat w trojmiescie chippujacy TDI? mam 1.9 tdi 130 konnego w tiptronic - ile mniej wiecej bedzie kosztowało czipowanie takiego silnika i mniej wiecej ile mocy przybedzie? * popraw proszę silnik w swoim profilu (domyślam się, że AWX lub AVF) - Łukasz
poziek Opublikowano 19 Listopada 2008 Opublikowano 19 Listopada 2008 zna ktos jakis dobry warsztat w trojmiescie chippujacy TDI? mam 1.9 tdi 130 konnego w tiptronic - ile mniej wiecej bedzie kosztowało czipowanie takiego silnika i mniej wiecej ile mocy przybedzie? i powiedz mi w żywy monitor, że szukałeś odpowiedzi na to pytanie w tym dziale :gwizdanie:
Dev Opublikowano 20 Listopada 2008 Opublikowano 20 Listopada 2008 chip-s w tiptronicu nie wychodzi ciekawie automat zawsze "ucina"
Tomeks Opublikowano 22 Listopada 2008 Opublikowano 22 Listopada 2008 http://tune-up.pl/ potwierdzam ,Robert zna się na rzeczy jest na naszym forum pod nickiem Rob555,zapytaj go na PW,powiem tylko,że dla klubu są przewidziane zniżki :gwizdanie:
rob555 Opublikowano 22 Listopada 2008 Opublikowano 22 Listopada 2008 Witaj Odpisze tutaj bo inni tez ciekawi.. Tiptronik to fajna skrzynia sam mam taki sam motor tez w tipie tyle ze passat. Na seryjnym turbo ok 165KM mozna probowac bezpiecznie...jak wstawisz cos wiekszego to i 180KM powinno peknac (jesli auto sprawne) Trzeba uwazac by moment za nisko skrzyni nie rozwalil i tyle.... cena dla klubowiczy 1200zl z hamownia (jak wlasciciel chce ale ja tam tipa radze nie trenowac za bardzo)
Kocky Opublikowano 23 Listopada 2008 Opublikowano 23 Listopada 2008 http://tune-up.pl/ Również nie słyszałem złych opinii o tune-up.pl. Zresztą jest o nich wątek na forum: http://www.a4-klub.pl/smf/gdansk_serwis_godny_polecenia_tuning_i_naprawy-t27756.0.html
Nonilion Opublikowano 24 Listopada 2008 Opublikowano 24 Listopada 2008 I ja się dołączę do tematu. Tune-Up i Rob555 to jedyny słuszny wybór! W mojej A4 101 po wizycie u Roberta ożyło niecałe 140 koników i bardzo ładny moment! Co do wrażeń po modzie, to... to trzeba poczuć.
Gornano Opublikowano 27 Listopada 2008 Opublikowano 27 Listopada 2008 V-Tech pomorze Bardzo konkretni ludzie,godne polecenia--> byłem dzisiaj Nr tel. 058-679-11-89 kom. 606 937 214 Kosakowo
Tomeks Opublikowano 27 Listopada 2008 Opublikowano 27 Listopada 2008 V-Tech pomorze Bardzo konkretni ludzie,godne polecenia--> byłem dzisiaj Nr tel. 058-679-11-89 kom. 606 937 214 Kosakowo polemizowałbym :gwizdanie: widziałem ostatnio chipowanego bodajże(nie na 100%) przez Łukasza passata 3BG 101KM PD z rozpierdulonym silnikiem właściciel nie zostawił suchej nitki na V-techu z Kosakowa a pomijając stronę merytoryczną,obsługa niezbyt miła(przynajmniej przez telefon-dzwoniłem)
Gornano Opublikowano 28 Listopada 2008 Opublikowano 28 Listopada 2008 Być może że passat był jakiś trafiony (nie znam histori). Ale byliśmy tam 2 tyg.temu z kumplem Laguną z 2004 2.2 DCI , przyrost na poziomie 25KM i 40Nm i bardzo ładna charakterystyka. Co do obłsugi to może miałeś pecha i nie miał czasu rozmawiać przez tel. Gość bardzo wporządku, można sie dogadać i przy okazji dowiedzieć dużo ciekawych rzeczy. PS. Sam jedź i się przekonaj i zobaczysz że koleś wie o czym mówi. Zawsze możesz podziękować...
poziek Opublikowano 28 Listopada 2008 Opublikowano 28 Listopada 2008 Być może że passat był jakiś trafiony (nie znam histori). Ale byliśmy tam 2 tyg.temu z kumplem Laguną z 2004 2.2 DCI , przyrost na poziomie 25KM i 40Nm i bardzo ładna charakterystyka. Co do obłsugi to może miałeś pecha i nie miał czasu rozmawiać przez tel. Gość bardzo wporządku, można sie dogadać i przy okazji dowiedzieć dużo ciekawych rzeczy. PS. Sam jedź i się przekonaj i zobaczysz że koleś wie o czym mówi. Zawsze możesz podziękować... Ja zdecydowanie odradzam. V-techowe czipy robi jedna osoba. I są to stare czipy wzorowane na starej szkole: pierdzielnięcie niutinem z doły pa potem się dotoczyć...
rob555 Opublikowano 28 Listopada 2008 Opublikowano 28 Listopada 2008 polemizowałbym :gwizdanie: widziałem ostatnio chipowanego bodajże(nie na 100%) przez Łukasza passata 3BG 101KM PD z rozpierdulonym silnikiem właściciel nie zostawił suchej nitki na V-techu z Kosakowa Jesli to zloty passat z jasnym wnetrzem to znam to auto dobrze.... Z tego co wiem zrobic 150KM z 101KM to juz duzo i tak troche grubo. Najpierw padla turbina mimo ze w sofcie cisnienia ustawione dobre. Moze paliwo ja nakrecalo za bardzo kij wie... Kiedy auto do nas trafilo po zamontowaniu nowe sprawnej sprzezarki przerazilem sie jak to jezdzi...korekcje zdupione odczyty chore... Po zdjeciu pokrywki silnika okazalo sie... : - walek powycierany - wszystkie szklanki uwalone - pompowtryski rozlecialy sie po zdjeciu dzwigienek... Soft nie byl skopany...problemem jest brak diagnozy przed i po bo sam wykres to polowa sukcesu. Ten silnik musial juz wykazywac oznaki zuzycia a wynik...kij wie czy to ich hamownia czy motor pod koniec zywota anabolikow sie nazarl ...fakt ze stan motorowni byl OPLAKANY. Czego takiego nie wolno RUSZAC !! Teraz siedzi AWX pod maska ale tez jakas chała jest...narazie wgralem org soft pod ten motorek i zobaczymy co dalej bo dobrze to nie wyglada....
Gornano Opublikowano 28 Listopada 2008 Opublikowano 28 Listopada 2008 Z tego co wiem to ten AWX juz tez dlugo nie pociagnie. Ale skoro wlasciciel leci po kosztach i za male pieniadze chce miec bog wie co to to sie tak konczy a ponoć ten pasek mial na blacie grubo ponad 400tys nabite. A oczywiscie pozniej fama idzie na porzadnych ludzi.
Tomeks Opublikowano 28 Listopada 2008 Opublikowano 28 Listopada 2008 polemizowałbym :gwizdanie: widziałem ostatnio chipowanego bodajże(nie na 100%) przez Łukasza passata 3BG 101KM m PD z rozpierdulonym silnikiem właściciel nie zostawił suchej nitki na V-techu z Kosakowa Jesli to zloty passat z jasnym wnetrzem to znam to auto dobrze.... dokładnie ten Robert :gwizdanie: A oczywiscie pozniej fama idzie na porzadnych ludzi. właśnie tym się różni porządny tuner od partacza porządny zdiagnozuje auto przed,a partacz ma to w dvpie,byle skasować
rob555 Opublikowano 29 Listopada 2008 Opublikowano 29 Listopada 2008 Z tego co wiem to ten AWX juz tez dlugo nie pociagnie. Ale skoro wlasciciel leci po kosztach i za male pieniadze chce miec bog wie co to to sie tak konczy a ponoć ten pasek mial na blacie grubo ponad 400tys nabite. A oczywiscie pozniej fama idzie na porzadnych ludzi. No ja tez cos czuje ze ten AWX co kupil to jakas mina....nie mialem czasu sie tym zajac ale bryndza gruba narazie. A co do Vtechu to ja osobiscie Lukasza znam bardzo dobrze i wporzo koles. Tak samo Bartek ze Strefy Tuningu. To chlopaki naprawde dobre i sumiennie wykonujacy swoja robote. Problemem jest sam Vtech...i wielkosc jego sukcesu. Maja naprawde jako centrala niesamowity obrot i coraz wiecej softow od przedstawicieli. Piro nie wyrabia sie czasowo wiec 90% softow to gotowce. Czasem sie sprawdza czasem nie... No i brak diagnostyki bo chyba stanu silnika nie sprawdzisz tylko po wykresie...co widac w tym przypadku
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się