Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] GTB 2056-190hp/415Nm/FMIC180/EIBACHProKit/18"RS6/ULTER90/B7Multi/S4/DP/320/LED/GREDDY by Boguc


boguc

Rekomendowane odpowiedzi

Sprzęgłem BRD duzo więcej niz masz nie ugrasz(430-450NM). Jak już inwestować to może docisk sachs performance + tarcza obita kevlarem(tylko nie na litere M...)

Edytowane przez Maniusiek28
uzupełninie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Maniusiek28 napisał:

Sprzęgłem BRD duzo więcej niz masz nie ugrasz(430-450NM). Jak już inwestować to może docisk sachs performance + tarcza obita kevlarem(tylko nie na litere M...)

No i bądź tu mądry...na grupach piszą że nawet seria BRD bez kevlaru znosi 500Nm ? a po obiciu czy to okładziną LUK czy M...(tu chyba odpuszczę ze względu na szarpania które często są opisywane) to 500Nm+ zniesie.

Teraz mam 330Nm przy około 1900obrotów ?

Dużo większe koszta Sachs Performance ?

Edytowane przez boguc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sachs performance wg mnie jest twardy fch....j, nie nadaje się to do normalnej jazdy ,w korku noga tak boli że masakra. Kamil zagadaj z Krzyśkiem może coś Ci doradzi w kwestii sprzegła, ostatnio widziałem na Facebooku że zapakowali zestaw z 3.0tdi do avf jak dobrze pamietam, tak że temat do ogarniecia.

A bym zapomniał Maklanda odpuść te tarcze od nich tak szarpia ze malo silnika nie wyrwie z budy, i nie prawdą jest to że to się ułoży ,nie nie ułoży się zjara sie ta tarcza a i tak bedzie bila, ja swoja musialem wywalić i wrzucić zwyklego luka bo nie dalo sie jeździć.

Edytowane przez MichałA4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, MichałA4 napisał:

Sachs performance wg mnie jest twardy fch....j, nie nadaje się to do normalnej jazdy ,w korku noga tak boli że masakra. Kamil zagadaj z Krzyśkiem może coś Ci doradzi w kwestii sprzegła, ostatnio widziałem na Facebooku że zapakowali zestaw z 3.0tdi do avf jak dobrze pamietam, tak że temat do ogarniecia.

 

Potwierdzam. Docisk jest dość mocny i jazda w korku czy nawet w mieście nie bedzie przyjemna.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, MichałA4 napisał:

Sachs performance wg mnie jest twardy fch....j, nie nadaje się to do normalnej jazdy ,w korku noga tak boli że masakra. Kamil zagadaj z Krzyśkiem może coś Ci doradzi w kwestii sprzegła, ostatnio widziałem na Facebooku że zapakowali zestaw z 3.0tdi do avf jak dobrze pamietam, tak że temat do ogarniecia.

A bym zapomniał Maklanda odpuść te tarcze od nich tak szarpia ze malo silnika nie wyrwie z budy, i nie prawdą jest to że to się ułoży ,nie nie ułoży się zjara sie ta tarcza a i tak bedzie bila, ja swoja musialem wywalić i wrzucić zwyklego luka bo nie dalo sie jeździć.

Krzysiek mi pisał że mogą wsadzić sprzęgło od 3.0 z okładziną LUK w tej samej cenie co by mi wyszło nowe BRD + kevlar...teraz pytanie co lepsze, czy regenerowane/prawie nowe 3.0 z wzmocnionym dociskiem....czy sprawdzone BRD i nowe ?
Raczej nie pęknie więcej niż 480-500Nm na GTB2056

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BRD z tarczą kevlarowa troche zniesie ale kit z 3.0 tdi bedzie mocniejszy i raczej w to bym poszedł.

Nie wiem jak to jest z dopasowaniem tego sprzęgła i czy pasuje ono p&p do AVF , ale skoro ludzie to wkładają to znaczy że pasuje, dodatkowo już w serii to przenosilo dość spory moment i ponad 230 KM a wzmocnione kevlarem czy okładziną luka powinno utrzymać dlubnietego AVF-a bez problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 30.04.2019 o 23:57, MichałA4 napisał:

BRD z tarczą kevlarowa troche zniesie ale kit z 3.0 tdi bedzie mocniejszy i raczej w to bym poszedł.

Nie wiem jak to jest z dopasowaniem tego sprzęgła i czy pasuje ono p&p do AVF , ale skoro ludzie to wkładają to znaczy że pasuje, dodatkowo już w serii to przenosilo dość spory moment i ponad 230 KM a wzmocnione kevlarem czy okładziną luka powinno utrzymać dlubnietego AVF-a bez problemu.

Rozmawiałem z ziomkiem co ma takie sprzęgło w modzonym AVF 270hp/490Nm i mówił że jeździ się jak serią, a chłopaki dają gwarancję na rok na 550Nm.

Także może faktycznie warto w to pójść ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, boguc napisał:

Rozmawiałem z ziomkiem co ma takie sprzęgło w modzonym AVF 270hp/490Nm i mówił że jeździ się jak serią, a chłopaki dają gwarancję na rok na 550Nm.

Także może faktycznie warto w to pójść ?

Takie właśnie sprzęgło montuje u Krzycha po majowce do skrzyni hck?

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, dydek1 napisał:

Takie właśnie sprzęgło montuje u Krzycha po majowce do skrzyni hck?

Obserwuję Twój temat, także czekam na relację ?
Jak już któreś auto będzie jeździło z takim setupem to można będzie w to iść śmiało ?
U mnie największy problem że mam spory kawałek do Turbo-Spaw, ale pewnie i tak u nich wylonduję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, boguc napisał:

Obserwuję Twój temat, także czekam na relację ?
Jak już któreś auto będzie jeździło z takim setupem to można będzie w to iść śmiało ?
U mnie największy problem że mam spory kawałek do Turbo-Spaw, ale pewnie i tak u nich wylonduję.

Kamil, ja obecnie mam 78km ale jak się przeprowadzce bd miał 370???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio zbytnio nic się nie dzieje przy a4, sporą część stała w garażu na cześć elektrycznej hulajnogi :-D
Z nowości, wyleciały HIDy a na ich miejsce wpadły LEDy w postojowe  H7 z Promotor Lights, czeka mnie jednak chyba wymiana całych lamp na DEPO BLACK i wtedy dopiero na nowych lampach LEDy zaczną świecić pełną mocą.
Przy okazji owinąłem DP od strony turbo, bandażem termicznym.spacer.png

spacer.png

spacer.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wpadły nowe fanty :-)
Zegary Boost i Temp oleju + cyfrowy EGT.
Sprzęgło BRD po nowym roku idzie do obicia w kevlar a później montaż zegarów.
Nie chciałem VFIZ bo w moim wypadku z dołożeniem kolorowych zegarów to koszt  ~1200zł :-/ a tutaj 1/4 tej ceny.
spacer.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spacer.png

Sprzęgło BRD obite okładzina LUK8090S odebrane ? 

Co ciekawe na zimowych kołach sprzęgło aktualnie nie ślizga się pomimo niskich temperatur :-) 

Edytowane przez boguc
Poprawa treści
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też kupiłem komplet BRD i dziś wysłałem ma obicie kevlarem luka. Chciałbym żeby te 500 nm wytrzymała :D  Bo za 2 tyg jadę na chiptuning a z tego co rozmawiałem z tunerem przy mojej gtb 2056 więcej jak 250km nie uzyskam. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, dzejo napisał:

Też kupiłem komplet BRD i dziś wysłałem ma obicie kevlarem luka. Chciałbym żeby te 500 nm wytrzymała :D  Bo za 2 tyg jadę na chiptuning a z tego co rozmawiałem z tunerem przy mojej gtb 2056 więcej jak 250km nie uzyskam. 

Na ile masz teraz wystrojone gtb2056 ?

Jak nie zmieniłeś wtrysków to wyjdzie jakieś 210/450 jak zdrowe wtryski.

Na 500nm trzeba wsadzać podkręcone AL.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, boguc napisał:

Na ile masz teraz wystrojone gtb2056 ?

Jak nie zmieniłeś wtrysków to wyjdzie jakieś 210/450 jak zdrowe wtryski.

Na 500nm trzeba wsadzać podkręcone AL.

Na razie seria 130... za 2 tyg jestem umówiony na chipsa.  Wtryski zmieniłem na ba z końcówkami 120% firad. Troche duża wydajność tych pompek bo potencjał na 300+ ale takie kupilem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powoli temat a4 znów ruszył. Wpadły dystanse na przód DYSTOM 13mm.

Został zamontowany zegar GREDDY TRUST Boost

IMG_20200523_122948.jpg

Edytowane przez boguc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy okazji okazało się że tylne amory 1BA po przejechaniu ~75tys na eibach pro kit poddały się i jeden jest już wylany, czas na zmianę.
Do tego łączniki stabilizatorów przód i guma przegubu wewnętrzna do zmiany.
Na dniach wpada zestaw 288 na tył, tylko przyjdzie z osłonami pod Q, zdaje się że można nawiercić otwory i można wtedy montować pod ośkę ?

Następnie dołożenie dyfuzora na tył, dokładka gumowa na przód i pozostałe zegary temperatury oleju i EGT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...