Figo1474 Opublikowano 1 Lutego 2016 Opublikowano 1 Lutego 2016 Witam serdecznie wszystkich.Problem polega na tym iz ze pojawiły sie delikatne luzy na magielce i do tego stukanie.stukanie. Zauważyłem tez,gdy skręcę kierownica do oporu zaczyna odzywać sie pompa i kierownica zaczęła ciężej pracować,Czy to juz jej koniec pompy?Stan plynu w zbiorniczku prawidłowy ale kolor raczej ciemno-brazowy. Mozecie mi podac co po kolei zdjac i wymienić ten plyn chociaż nie wiem czy to pomoże.Czy ten płyn bd sie nadawał? http://allegro.pl/febi-06162-plyn-do-wspomagania-zielony-mineralny-i5206445939.html Pozdrawiam i dzieki z gory za rady .
fragless1 Opublikowano 1 Lutego 2016 Opublikowano 1 Lutego 2016 Jak zmieniasz płyn, to kup ori w aso, bo kosztuje kilka zł więcej, a to oryginał. Tylko wcześniej przeplukaj układ. Co i jak jest opisane na forum. Generalnie to raczej normalny objaw, że przy maksymalnym skręcie wyje pompa. Gorzej jak wyje przy normalnym kręceniu, to wtedy juz pompa na 100% do wymiany. Ja skupiłbym się na porządnym wyplukaniu układu i zalaniu nowego płynu. To powinno pomóc w cięższym kręceniu kierą.
Figo1474 Opublikowano 1 Lutego 2016 Autor Opublikowano 1 Lutego 2016 Dzieki za rade.Ogólnie to w serwisie Skody bez problemu dostane taki olej?
Tomeczek1403 Opublikowano 1 Lutego 2016 Opublikowano 1 Lutego 2016 Lej Febi lub SWAG, to to samo co febi tylko inne opakowanie. Litr musisz mieć na dobre przepłukanie.
Figo1474 Opublikowano 2 Lutego 2016 Autor Opublikowano 2 Lutego 2016 Witam.Własnie zastanawiam sie nad Febi 06162.Kupujac 2l jedno opakowanie bd na przepłukanie układu.Co o tym oleju myslice?
Kasparov Opublikowano 2 Lutego 2016 Opublikowano 2 Lutego 2016 Ja ci mogę polecić LHM +, olej francuski do układów hydraulicznych. Zresztą dużo osób z tego forum go polecało. Oczywiście zielony, mineralny. Sent from out of space.
zizel Opublikowano 2 Lutego 2016 Opublikowano 2 Lutego 2016 a ja polecam czerwony hipol z orlenu, dużo lepsze działanie wspomagania, kilometrów zrobione bardzo dużo.
mantix Opublikowano 3 Lutego 2016 Opublikowano 3 Lutego 2016 Podepnę się chłopaki, mnie też podkusiło, żeby sobie płyn zmienić, bo był już prawie brązowy. No i się zaczęły problemy. Zmieniłem płyn w listopadzie w ubiegłym roku( total lhm plus), no i kilka tygodni bez żadnych zmian wszystko ok. Pewnego dnia po trasie około 100 km, odstawiłem auto, mróz na zewnątrz jakieś - 10 po czym po kilku godzinach wsiadam, odpalam i wspomagania brak kompletny, no więc lekki gaz do 1500 obrotów- puściło i potem już wszystko ok.Po kilku dniach ten sam przypadek. Teraz minęły minusowe temperatury i pojawił się inny problem, a mianowicie w autku po dłuższej trasie zaczyna być słychać pompę, jak ostygnie jest ok.Ponadto jak pompa zaczyna hałasować, w zbiorniczku widać wir jak w pralce frani i płyn ma kolor mleczno oliwkowy.Po zgaszeniu auta pozostaje na chwile korzuch pianki. Jak pompa nie hałasuje to wir w zbiorniczku też jest, ale piany brak. Dodam jeszcze, że sitko nie chce siedzieć w zbiorniczku na swoim miejscu, jak go włożę w tą szyne to po jakimś czasie go wypcha. Jest jeszcze jeden dziwny objaw- kręcąc kierownicą slychać takie dziwne obcieranie, jakby zgrzypiąca guma, przy zgaszonym silniku również.Wydaje mi się, że to gdzieś z okolic magla, ale muszę to sprawdzić. Jak myślicie, czy nie trafiłem z płynem? Czy może jest jakaś inna przyczyna? Poradźcie coś bo jak się zrobi cieplej to pewno pompę będzie słychać jeszcze wyraźniej .Chodzi mi jeszcze po głowie, żeby kupić ori płyn vw, tyle tylko, że to teraz jest syntetyk.
Kasparov Opublikowano 3 Lutego 2016 Opublikowano 3 Lutego 2016 LHM + jest bardzo dobrym olejem, sam tym zalewałem i żadnych problemów nie mam, najprawdopodobniej masz zapowietrzoną pompę, sitko wywal. A skrzypiąca guma to pewnie łożyska amortyzatora. Takie moje zdanie. Sent from out of space.
pepik Opublikowano 3 Lutego 2016 Opublikowano 3 Lutego 2016 sitko musi być na swoim miejscu, jeśli nie jest układ się zapowietrza, zacznij od tego
mantix Opublikowano 3 Lutego 2016 Opublikowano 3 Lutego 2016 Założyłem sitko, dzisiaj zrobiłem kilkadziesiąt kilometrow i jest wszystko ok jak na razie, pozostało mi zdiagnozować to dziwne irytujące tarcie.Kasparow, u nas jest wielowahacz, więc na amorku od góry jest poduszka tylko,
Kasparov Opublikowano 4 Lutego 2016 Opublikowano 4 Lutego 2016 To tylko nazewnictwo, chodzi o poduszkę amortyzatora, może ci ona trzeszczeć. Sent from out of space.
soul87 Opublikowano 4 Lutego 2016 Opublikowano 4 Lutego 2016 sitko wywal. Takie rady to zachowaj dla siebie , sitko jest bardzo ważne do pracy układu wspomagania.
Szarik Opublikowano 4 Lutego 2016 Opublikowano 4 Lutego 2016 Jakby sitko było nie potrzebne to by go tam nie montowali.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się