Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AVG gwałtowne naciśniecie gazu - ospała reakcja...


icemerc

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Niestety problem chyba dopadł i mnie.

Mianowice od jakiegoś czasu odnosze wrażenie, że auto coś ospale sie zbiera i słabiej reaguje na gaz. Mianowicie podczas tzn " kick down " w podłoge kiedyś odrau rwało do przodu - teraz musi pomysleć z 2 sekundy i dopiero zaczyna leciec... dokreca sie do 4200 ale nieco wolniej niż kiedyś. test na autostradzie i przy 180 km/h mam 3800 obr i ma jeszcze ochote pojechać więc mysle ze licznikowe 200 pojdzie, błedów brak na kompie.

Jakieś sugestie?

N75 zamieniony z N18 i to samo więc go wykluczam

przewody podciśnienia wszystkie możliwe zmieniona na nowe

katalizatora już dawno nie ma

EGR na testy wyłączony. Po właczeniu egr ( czyli podpięciu podciśnienia ) pracuje, auto jakos odczuwlanie nie jedzie gorzej ani słabiej tylko może moje złudzenie?

z innych ciekawych rzeczy to korekcje na wtryskach wszystkie -0,05 na cylinder, kompresja 32 na cylinder, silnik obsłuchany stetoskopem - nie dzowni jakoś inaczej, olej pełen syntetyk nie zjada go .

znajomy mechanik powiedział w lużnej rozmowie, że chyba przyzwyczaiłęm sie do auta i dlatego wrażenia nie robi ale zaczyna nie dawać mi to spokoju.

Bede wdzieczny za info

Edytowane przez icemerc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi dynamiczne i wyjdzie co go boli. Moze najzwyczajniej w swiecie turbo wolno wstaje bo jest zawalone syfem. Logi logi logi...

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

który kanał i jak długo logowac?

z grzechów do których musze sie przyznać to :

filtr powietrza ma 12 tyś km

kat był wyciety dopiero we wrzesniu 2015.

przepływki nigdy nikt nie dotykał ani nie czyścił - moze powinienem?

co ciekawe auto nie poddymia, spalanie miasto lato 6.7- 7 litrów zima 7.8-8 trasa 5 średnia wychodzi 6.


oto logi

przy 4000 tys wywaliło bład 17965....

011

http://vaglog.pl/log_249837.html

i 003

http://vaglog.pl/log_249838.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób logi dynamiczne 11 grupa, 3 grupa. Odepnij przepływomierz i przejedź się czy jest różnica.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no przecież sa zrobione dynamiczne....

Sorki mój błąd ;)

Przeładowuje to turbo.

Grucha pracuje? Zrób 11BS

Edytowane przez lukasz51237
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 rzeczy:

- turbo przeładowuje - sprawdz czy geometrai pracuje

- bardzo niskie wskazania z przepływki - przy takich dużych przeładowaniach powinna wskazywać duży przepływ, a jest raptem ~500. przepływka i rura pomiędzy turbina a przepływka do sprawdzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepływka tnie na dynamicznych bo juz bład złapało i tryb awaryjny, statyczne pls zobaczcie po przegazówce dochodzi do 850 więc zdrowa jest.

czyli co geometria stoi ? turbo do czyszczenia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezeli logi w gr 3 robiłeś w trybie awaryjnym to musisz je powtórzyć. Przegazówka nie jest wyznacznikiem. Jeżeli nawet podczas logowania złapie Ci błąd to zdrowa przepływka będzie pokazywać przy Twoim doładowaniu grubo ponad 1000, a dopiero potem spadek po złapaniu błędu


Jeszcze sprawa geometri, teraz tylko wiesz że stoi. Musisz zrobić logi 11BS i sprawdzić czy sztanga chodzi. Może być również uszkodzony n75

Edytowane przez kkam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

n75 był podmieniany n18 i tak samo jest.

ok wolna chwila zrobie raz jeszcze gr 003 ale i tak bład wyskoczy i tak... chyba ze czyszceniu geometrii zrobic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób logi 03. Przy przeładowującej turbinie powinieneś mieć wzorowe wartości (duże ciśnienie -> duży przepływ)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma co narazie gdybc max doladowanie przy max zamknietym N75. Geometria do czyszczenia. Jak masz kata to go tez wywal. I sie zobaczy.

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam po malej przerwie. a więc odświeżamy temat. Turbo nie doczekało sie czyszczenia gdyz wirnik sie urwał... pociekło, zagrzechotała jak żaba w stawie i wyzioneło ducha. Nie wiem, czy to wina zapieczonej geometrii czy poporstu zuzycia materiału. Jutro mam miec nowe Turbo ze sprawna czysta geometria i wszystkimi bebechami i zrobie wtedy logi czy problem znikł....


nowe logi z nowym turbo, nowymi przewodami podciśnienia i nowym N75....

http://vaglog.pl/log_252202.html

niby ok ale.... coś mi kurcze słabo... albo już się przyzwyczaiłem...

Edytowane przez icemerc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz podcisnienie, tzn jaka wartosc na wyjsciu na gruszce i jaka jest na vacum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na starej turbinie przy 2tys obr miales juz 2.3 bara a pozniej juz byl max. Dlatego nie dziw sie ze teraz jest slabiej bo teraz pompuje taka jak ma byc. Ile czasu jezdziles z takim turbem?

Wyjasnia dlaczego ujebalo wirnik. nie wytrzymalo doladowania.

Teraz masz o wiele mniejsze doladowanie i dlatego wydaje sie slabszy. Ale prawidlowy. Nie bedzie lapal TA.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fakt nie łapie błedu, auto po programie jest ale chyba i tak Turbo ładuje ciut wiecej jak powinno chyba ze je teraz inaczej wysterowali?

spać nie mogłem i poszedłem do auta i.... hamulec twardnieje za 2 razem... konczą mi sie klocki z tyłu może dlatego? ogółem hamulce brzytwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytam o podcisnienie bo to turbo pozno wstaje. Nie wiem czy patrzyles loga zimny ale teraz ma pokrywajace sie wartosc dopiero od 2300rpm a wczesniej lipa bardzo. Moze vacum daje zbyt nisie cisnienie i nie jest w stanie podciagnac gruszki na max w gore i dlatego pozno wstaje. W kazdym razie dziwie sie ze skoro auto po programie to tuner tego nie sprawdzil

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytam o podcisnienie bo to turbo pozno wstaje. Nie wiem czy patrzyles loga zimny ale teraz ma pokrywajace sie wartosc dopiero od 2300rpm a wczesniej lipa bardzo. Moze vacum daje zbyt nisie cisnienie i nie jest w stanie podciagnac gruszki na max w gore i dlatego pozno wstaje. W kazdym razie dziwie sie ze skoro auto po programie to tuner tego nie sprawdzil

No to jak na program i na to turbo to w ogole jakas lipa z tym doladowaniem. W tym silniku masz turbo co wkladali takie samo np do AJM. Gdzie fabrycznie zadawali prawie 2,1 bara. Ty masz dokladnie tyle samo. Powinien szczerze ze troche sie slabo postaral.

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...