Skocz do zawartości
IGNOROWANY

problemy z bp pomocy


szary1400

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem z Bp 1,6 AHL otóż co sie dzieje autko jest po wymianie praktycznie wszystkiego co jest z wiązane z Bp świece kable cewka zapłonowa filtry pompka paliwa listwa wtryskowa bo lała. jak chodzi na Bp jest wszystko oki odpala normalnie jak serwis przykazuje do momętu przejechania sie na gazie wtedy po odpaleniu po kilku godzinach silnik sie trzęsie jak osika jak by nie na wszystkie gary chodził i to trwa kilka sekund może minute już nie wiem co mam robić jedyne co nie wymieniłem to czujnika podciśnienia paliwa w listwie wtryskowej za wszelką pomoc z góry dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem że pojeździsz na gazie. Zostawiasz auto, po jakimś czasie idziesz je odpalić. Przez te kilka sekund silnik Ci kuleje itp. Sprawdzałeś instalkę lpg? Może reduktor przepuszcze lpg do cylindrów, a auto zanim się tego pozbędzie to trochę trwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie tak jak kolega pisze ide odpalić je po 12 godzinach i chodzi jak czołg do około min ale jak jade na samej Bp to sie nic nie dzieje a reduktor gazu nowy zmienilem na nowa istalacje stag 2000n bo miałem jakiegoś bubla tam wstawionego jeszcze podejrzewam tą listwę wtryskowa zmówilem już nowa to znaczy używana juz mi rece opadaja zajade pod kąpa podlaczam a tam jak w książce pisze żadnych błędów masakra

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz vaga to sprawdź wskazania z temperatury czujnika cieczy chłodzącej g2/g62, może oszukuje ecu i zalewa auto od razu po odpaleniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co pamietam to czujnik temperatury jest oki pokazywał dobrze jak i na blacie tak i na kąpie jest możliwosc zeby padł czujnik podcisnienia na listwie


spróbuje zmienić czujnik jeszcze od temp na orginał już przestudiowałem wszystkie możliwe opcje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogę obstawić uwalony reduktor/ Puszcza gaz podciśnieniem w kolektor po zgaszeniu auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie to podcisnienie gazu, po jeździe na gazie odepnij wezyk od podcisnienia idacy z reduktora do przepustnicy albo kolektora i zaslep to miejce zeby nie łapał lewego powietrza i bedziesz mial pewnosc, byc moze zalewa go gazem po dłuzym postoju dlaetgo tak nierówno pracuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...