szary1400 Opublikowano 6 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2016 Witam mam problem z Bp 1,6 AHL otóż co sie dzieje autko jest po wymianie praktycznie wszystkiego co jest z wiązane z Bp świece kable cewka zapłonowa filtry pompka paliwa listwa wtryskowa bo lała. jak chodzi na Bp jest wszystko oki odpala normalnie jak serwis przykazuje do momętu przejechania sie na gazie wtedy po odpaleniu po kilku godzinach silnik sie trzęsie jak osika jak by nie na wszystkie gary chodził i to trwa kilka sekund może minute już nie wiem co mam robić jedyne co nie wymieniłem to czujnika podciśnienia paliwa w listwie wtryskowej za wszelką pomoc z góry dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezesik18 Opublikowano 6 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2016 Rozumiem że pojeździsz na gazie. Zostawiasz auto, po jakimś czasie idziesz je odpalić. Przez te kilka sekund silnik Ci kuleje itp. Sprawdzałeś instalkę lpg? Może reduktor przepuszcze lpg do cylindrów, a auto zanim się tego pozbędzie to trochę trwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szary1400 Opublikowano 6 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2016 no wlasnie tak jak kolega pisze ide odpalić je po 12 godzinach i chodzi jak czołg do około min ale jak jade na samej Bp to sie nic nie dzieje a reduktor gazu nowy zmienilem na nowa istalacje stag 2000n bo miałem jakiegoś bubla tam wstawionego jeszcze podejrzewam tą listwę wtryskowa zmówilem już nowa to znaczy używana juz mi rece opadaja zajade pod kąpa podlaczam a tam jak w książce pisze żadnych błędów masakra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezesik18 Opublikowano 6 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2016 Jak masz vaga to sprawdź wskazania z temperatury czujnika cieczy chłodzącej g2/g62, może oszukuje ecu i zalewa auto od razu po odpaleniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szary1400 Opublikowano 6 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2016 z tego co pamietam to czujnik temperatury jest oki pokazywał dobrze jak i na blacie tak i na kąpie jest możliwosc zeby padł czujnik podcisnienia na listwie spróbuje zmienić czujnik jeszcze od temp na orginał już przestudiowałem wszystkie możliwe opcje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
House Opublikowano 6 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2016 Mogę obstawić uwalony reduktor/ Puszcza gaz podciśnieniem w kolektor po zgaszeniu auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rhinbac Opublikowano 6 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2016 Prawdopodobnie to podcisnienie gazu, po jeździe na gazie odepnij wezyk od podcisnienia idacy z reduktora do przepustnicy albo kolektora i zaslep to miejce zeby nie łapał lewego powietrza i bedziesz mial pewnosc, byc moze zalewa go gazem po dłuzym postoju dlaetgo tak nierówno pracuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się