popiel Opublikowano 7 Lutego 2016 Opublikowano 7 Lutego 2016 Ostatnio w moim audi AVJ zauważyłem że nie ma odcięcia zapłonu, ani na postoju ani jak przeciągnę go na obrotach, przy ok 6.5 tyś obrotów kończy łagodnie jak diesel, czym to może być spowodowane?? brak jakichkolwiek błędów
popiel Opublikowano 7 Lutego 2016 Autor Opublikowano 7 Lutego 2016 auto sprowadzone z Holandii, a ja nic nie robiłem z silnikiem
popiel Opublikowano 7 Lutego 2016 Autor Opublikowano 7 Lutego 2016 no to koło tego coś kończy ale nie odcinką tylko spokojnie stopniowo zwalnia obrotami.
kubson Opublikowano 7 Lutego 2016 Opublikowano 7 Lutego 2016 Jak nie ma odcięcia to coś z programem. sprawdz na komputer może coś masz wpięte
Łukasz13 Opublikowano 8 Lutego 2016 Opublikowano 8 Lutego 2016 Ale nie rozumie tego tematu jak by nie bylo odciecia to krecicl by sie do 8 tys az do padniecia a jak zatrzymuje sie w okolicach fabrycznego odciecia to jest ok.
popiel Opublikowano 8 Lutego 2016 Autor Opublikowano 8 Lutego 2016 Ale nie ma charakterystycznego rututututu.... Tylko do tych obrotów i trzyma je bez odcięcia tylko na tym kończy swój obrotomierz. Nie wiem jak to opisać inaczej...
gregor10 Opublikowano 8 Lutego 2016 Opublikowano 8 Lutego 2016 I świetnie że tak ma. To oznacza że działa prawidłowo - tak ma być dla 1.8T
popiel Opublikowano 8 Lutego 2016 Autor Opublikowano 8 Lutego 2016 Może ja naprawdę mam zmieniony jakiś program w kompie lub chipa? Bo kolega ta audi z takim samym silnikiem i nie ma do mnie nawet startu...
sagakama Opublikowano 9 Lutego 2016 Opublikowano 9 Lutego 2016 Może głupie ale zmierz sobie przyśpieszenie 0-100km/h jak będzie wynik poniżej 9s to masz program jak nic.
popiel Opublikowano 9 Lutego 2016 Autor Opublikowano 9 Lutego 2016 dziś zmierzyłem przyspieszenie ale na oponach zimowych i przy obecnych warunkach(wilgotny asfalt i na 2 biegu migające ESP) wychodzi mi 7.9sec
sagakama Opublikowano 9 Lutego 2016 Opublikowano 9 Lutego 2016 Przy bexie w quattro powinno być 8.4 oczywiście dane książkowe..... to ciekawe ile ty masz tam kucy pochowanych pod maską.....czyżby wycieczka na hamownie cie czekała....
mirek31071977 Opublikowano 9 Lutego 2016 Opublikowano 9 Lutego 2016 (edytowane) Masz program na bank.Nie wiem jak z dokładnością pomiaru ale czas ci wychodzi lepszy niż BEX.Prawie jak ASN w manualu jeśli wierzyć danym technicznym .No moje to tam masz okolice 200 koni.Tyle ile z tego na początek się wyciąga. Edytowane 9 Lutego 2016 przez mirek31071977
popiel Opublikowano 9 Lutego 2016 Autor Opublikowano 9 Lutego 2016 delikatny błąd pomiaru na pewno jest, sprawdzę dokładnie jak będzie ładny słoneczny dzień, wizyta na hamowni będzie na wiosnę Masz program na bank.Nie wiem jak z dokładnością pomiaru ale czas ci wychodzi lepszy niż BEX.Prawie jak ASN w manualu jeśli wierzyć danym technicznym .No moje to tam masz okolice 200 koni.Tyle ile z tego na początek się wyciąga. nie no bez przesady raczej do 3.0 to polotu nie ma, nie wiem jak jeździ 3.0 bo nie miałem z tym styczności
mirek31071977 Opublikowano 9 Lutego 2016 Opublikowano 9 Lutego 2016 Mówię o danych katalogowych. .Zdrowe 3,0 powinno mieć niskie 7 do 100.Jak masz w miarę dobry ten pomiar to te ok.pół sekundy by wychodziło więcej na tych 20-25 koniach.Tak jak masz lepiej od BEX te ułamki jak faktycznie tam masz pod 200.Musisz pojechać na hamownię wtedy będziesz wiedział co tam masz grane
kubson Opublikowano 10 Lutego 2016 Opublikowano 10 Lutego 2016 Przecież mówiłem, że jak nie ma odcięcia to chip z allegro lol Zajrzyj do komputera pewnie masz coś wpięte
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się