grzanek85 Opublikowano 12 Lutego 2007 Opublikowano 12 Lutego 2007 Mam takie pytanko na vag-u nic nie wyszło a autko nadal na 4 i 5 biegu w okolicach 3 tys obrotów prawie wcale nie chce ciagnąc V-max to 130 km/h. Może to ten magiczny zaworek N75 tylko jak sprawdzić czy jest sprawny? dzięki za odpowiedzi i pozdrawiam [ Komentarz dodany przez: pre_pl: 15-02-2007, 11:43 ] temat dodany do FAQ 'silniki Diesla'
Wihajster Opublikowano 12 Lutego 2007 Opublikowano 12 Lutego 2007 traci moc??czy do 130 idzie dobrze?? jest to mozliwe ze to N75,podmien od kogos i juz bedzie wiadomo
szogun0 Opublikowano 12 Lutego 2007 Opublikowano 12 Lutego 2007 Ma tykać. Jaki silnik? Może masz zapieczone kierownice turbo? Rurki z podciśnieniami sprawne, szczelne?
Wihajster Opublikowano 12 Lutego 2007 Opublikowano 12 Lutego 2007 on napewno nie ma zapieczonych kierownic w 90
spanky Opublikowano 12 Lutego 2007 Opublikowano 12 Lutego 2007 Mam takie pytanko na vag-u nic nie wyszło a autko nadal na 4 i 5 biegu w okolicach 3 tys obrotów prawie wcale nie chce ciagnąc V-max to 130 km/h. Może to ten magiczny zaworek N75 tylko jak sprawdzić czy jest sprawny? dzięki za odpowiedzi i pozdrawiam logi z bloku 011 (pod obciazeniem) .... / podmienic na nowy N75 ...
grzanek85 Opublikowano 12 Lutego 2007 Autor Opublikowano 12 Lutego 2007 Dzieje sie tak że na 1,2,3 biegu ciagnie ładnie nawet do 4 i więcej a na 4 i 5 muli sie bardzo dochodzi z ledwością do 3 tys po długim bujaniu . Właśnie dziś przygladałem się temu czujniczkowi(N75) i przewodą i wydaje mi się że ktos tam grzebał hym są tam 3 przewody ciśnieniowe czarny czerwony i niebieski. Będe rad jeśli mi ktoś podpowie jak powiny byc podłączone do czujnika i do turbinki. Bo moze tu ktoś namieszał. Zrobie jeszcze testy pod obciążeniem moze coś wyjdzie na razie dzięki.. Aha i silniczek 1.9 Tdi AHU
alvaro Opublikowano 12 Lutego 2007 Opublikowano 12 Lutego 2007 Może masz zapieczone kierownice turbo 90 KM nie ma turbiny ze zmienną geometrią łopatek także to odpada na pewno
Piotrek98igo Opublikowano 12 Lutego 2007 Opublikowano 12 Lutego 2007 grzanek identycznie miałem jak Ty na 5 biegu max 130km/h juz to opisywałem,po zmianie na nowy N75 problem zniknął :twisted:
grzanek85 Opublikowano 12 Lutego 2007 Autor Opublikowano 12 Lutego 2007 Mam jeszcze jedną prośbę. Jeśli ktos ma jakiś schemacik podłączenia tego urządząnka. Dokładnie chodzi mi o przewody ciśnieniowe który kolor gdzie do zaworka i gdzie potem do silnika. dzięki za odpowiedzi
szogun0 Opublikowano 12 Lutego 2007 Opublikowano 12 Lutego 2007 Może masz zapieczone kierownice turbo 90 KM nie ma turbiny ze zmienną geometrią łopatek także to odpada na pewno Niektóre mają
grzanek85 Opublikowano 13 Lutego 2007 Autor Opublikowano 13 Lutego 2007 Sprawdziłaem swój N75 omomierzemem i ma 30,5 to dobra wartość? Czy naprawdę nikt nie wie jak te wężyki od czujnika powinny iść do turbo który gdzie??? pozdrawiam
Wihajster Opublikowano 13 Lutego 2007 Opublikowano 13 Lutego 2007 Mam jeszcze jedną prośbę. Jeśli ktos ma jakiś schemacik podłączenia tego urządząnka. Dokładnie chodzi mi o przewody ciśnieniowe który kolor gdzie do zaworka i gdzie potem do silnika. dzięki za odpowiedzi niech ktos z was zapoda fote z etki Sprawdziłaem swój N75 omomierzemem i ma 30,5 to dobra wartość tak sie nie sprawdza
platiniumm Opublikowano 13 Lutego 2007 Opublikowano 13 Lutego 2007 wiec tak ten przy wtyczce powinien isc do rury do dolotu tej grubej a po drugiej stronie sa dwa jeden ma wyjscie na osi z tym pierwszym i idzie do turbo na wylot powietrza a ten co odchodzi w bok jest podlaczony WG - raworu regulacji spalin bym wkleil obrazek z etki ale nie wiem jak
grzanek85 Opublikowano 13 Lutego 2007 Autor Opublikowano 13 Lutego 2007 Więc nie ma żadnego sposobu żeby go sprawdzic oprócz podmiany??? Dziś pojechałem do ASO Audi w Kielcach i powiedzieli cyt:"Oni to nic takiego w sprzedaży nie mieli bo to się nigdy nie psuje ale jeszcze sprawdzą" Chyba pojęcia nie mieli co to jest Dziady muszę znaleść kogos na podmianę. A jak wypnę kabelek to co się stannie???
pre_pl Opublikowano 13 Lutego 2007 Opublikowano 13 Lutego 2007 Więc nie ma żadnego sposobu żeby go sprawdzic oprócz podmian grzanek85, masz odpowiedzi juz wyzej przeciez !Logi z vag-com (011), mozna tez mierzyc jak najbardziej opornosc (chociaz to mniej wiarygodny test).
Gość zdeniu Opublikowano 13 Lutego 2007 Opublikowano 13 Lutego 2007 niech ktos z was zapoda fote z etki
grzanek85 Opublikowano 13 Lutego 2007 Autor Opublikowano 13 Lutego 2007 Dzieki za ten schemacik ale raczej on nie tyczy się mojego silnika(1.9 AHU). Jakos to wszystko jest inaczej i do tego inny czujnik(z wyglądu przynajmniej). Ale dzięki za fatygę. Jutro wymieniam wężyki bo są troche sparciałe może to coś da.
pre_pl Opublikowano 13 Lutego 2007 Opublikowano 13 Lutego 2007 Jutro wymieniam wężyki bo są troche sparciałe może to coś da no chlopie, to jest podstawa, zeby nie miec zadnych dziur :biggrin:
spanky Opublikowano 13 Lutego 2007 Opublikowano 13 Lutego 2007 Dzieki za ten schemacik ale raczej on nie tyczy się mojego silnika(1.9 AHU). Jakos to wszystko jest inaczej i do tego inny czujnik(z wyglądu przynajmniej). Ale dzięki za fatygę. Jutro wymieniam wężyki bo są troche sparciałe może to coś da. ale ten dotyczy Twojego .... (podany przez zdeniu dotyczy AFN/AVG) p.s wezyki troche sparciałe .....
grzanek85 Opublikowano 14 Lutego 2007 Autor Opublikowano 14 Lutego 2007 No dzięki chłopaki teraz niunia jeździ jak powinna. Wiedziałem że ktoś tam kobinował z tymi wężykami były zamienione, wymieniłem, poprawiłem i w końcu jest radość z jazdy :twisted: Dzięki za schemat tych przewodów pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi