imr_pl 2 Opublikowano 17 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2016 u mnie jest tak że rano pali od strzała , zatelepie silnikiem ok 1-2 sekundy , poźniej jest ok na ciepłym - po jeździe rozgrzany do 90c również jest ok , sytuacja zmienia się po krótkim odcinku na chłodnym silniku . Po zgaszeniu i postoju długo trzeba kręcić aby zaskoczył , a jak już zaskoczy to też chwilę nierówno pracuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek Odrzywolski 0 Opublikowano 17 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2016 Jestem po wymianie zaworka odmy i czyszczeniu ezektora i na chwilę obecną wszystko wróciło do normy, po pierwszym odpaleniu lekko minimalnie zatelepało ale to może dlatego że wszystkie podciśnienia byly rozpięte. zobaczę jeszcze jak będzie po dwóch dniach ale jak jeździłem jakieś 40km to zupełnie nic się nie działo i korek wlewu oleju nie jest zaciągany do środka, także mam nadzieje ze to wszystko pomoglo:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
imr_pl 2 Opublikowano 17 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2016 jutro odbieram zaworek zobaczymy czy pomoże , cewki i świece wymienione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bin85 25 Opublikowano 17 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2016 Ja czekam na tester zawartości CO2 w układzie chłodzenia, zobaczymy co wyjdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek Odrzywolski 0 Opublikowano 19 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2016 Jakie rezultaty Panowie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litai 0 Opublikowano 19 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2016 U mnie również 2 sek po odpaleniu jest delikatne zawahanie obrotów i troszke telepie. Poczekam do wiosny jak sie zrobi cieplo czy ustanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bin85 25 Opublikowano 5 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2016 Znalazłem w końcu chwilę wolnego czasu i zrobiłem test CO2 no i niestety płyn zmienił kolor czyli wszystko wskazywało by na to że jest nieszczelność głowicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
otis89 3 Opublikowano 6 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 Ile razy zrobiłeś test? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bin85 25 Opublikowano 6 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 Raz, a czemu pytasz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bajbusa4 2 Opublikowano 6 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 Cześć Problem polega na tym że po odpaleniu zimnego silnika przez kilka - kilkanaście sekund silnik nierówno pracuje, nie dzieje się to za każdym razem, czasami jest dobrze. Wymiana cewek nie przyniosła rezultatu, na Vagu brak błędów ja mam to samo w 1.8 turbo bfb. to chyba normalne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bin85 25 Opublikowano 6 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 No niestety ale muszę Cię zmartwić, to nie jest normalne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
otis89 3 Opublikowano 6 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 Zrób jeszcze raz żeby było w 100% wiadomo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
imr_pl 2 Opublikowano 11 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2016 u mnie dwa powody jeden pozostał - smar mobil zamiast oleju - zmieniony na LM5W40 - reduktor LPG prawdopodobnie puszcza do kolektora - jeździłem jakieś 500km na PB , problem z odpalaniem i nierówną pracą zniknął całkowicie , po ujechaniu kilkuset km na LPG znowu są cyrki z odpalaniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek Odrzywolski 0 Opublikowano 13 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 U mnie instalacja lpg założona jest nowa i raczej to nie jest jej wina dlatego ze przed instalacja bylo tak samo... po wymianie zaworka jest ok ale jednak te 2-3 sekundy po porannym odpaleniu jest to zawachanie, wydaje mi sie ze im cieplej tym mniejsze sa te objawy. Wystepuje to tylko rano... narazie brak nowych pomyslow. Świece wymienione, zaworki też takze niewiadomo co jest grane... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
X18XET 0 Opublikowano 14 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 Widzę, że nie tylko ja tak mam. Aczkolwiek u mnie to 2 sekundowe zawahanie nie zawsze występuje. Chyba muszę rzucić okiem na ten zaworek... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pajda 18 Opublikowano 14 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 Mam podobnie że w diesla i tak to trwa 10-20 sek w zależności czy jest minusowa temp. na dworze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek Odrzywolski 0 Opublikowano 16 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2016 Kolego X18XET wydaje mi się, że to nie jest wina zaworka i u mnie dokładnie tak samo jest... Czasami to jest, czasami nie... różnie i wydaje mi się że im cieplej tym mniejsze i krótsze są te wachnięcia. Także do końca nie jest problem rozwiązany a jeżeli chodzi o kolegę pajda to w dieslu winą są pewnie świece żarowe, które pewnie nie grzeją. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pajda 18 Opublikowano 16 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2016 T mnie świeczki zmienione Dodam tylko ze po odpaleniu kopci na biało przez chwile Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwak 1 Opublikowano 17 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2016 U mnie padł parownik bo po zakręceniu LPG problemy z paleniem znikają odpala aż miło. LPG dostaje sie do kolektora najpewniej przez przewód do sterowania parownika. Co do samego parownika to ma juz ok. 90tys najechane wiec do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
X18XET 0 Opublikowano 18 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2016 U mnie padł parownik bo po zakręceniu LPG problemy z paleniem znikają odpala aż miło. LPG dostaje sie do kolektora najpewniej przez przewód do sterowania parownika. Co do samego parownika to ma juz ok. 90tys najechane wiec do wymiany Hmm...mój ma ponad 80tys. Może coś popuszcza, aczkolwiek nie mam żadnych problemów z LPG, więc sam nie wiem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się