imr_pl Opublikowano 17 Lutego 2016 Opublikowano 17 Lutego 2016 u mnie jest tak że rano pali od strzała , zatelepie silnikiem ok 1-2 sekundy , poźniej jest ok na ciepłym - po jeździe rozgrzany do 90c również jest ok , sytuacja zmienia się po krótkim odcinku na chłodnym silniku . Po zgaszeniu i postoju długo trzeba kręcić aby zaskoczył , a jak już zaskoczy to też chwilę nierówno pracuje
Leszek Odrzywolski Opublikowano 17 Lutego 2016 Opublikowano 17 Lutego 2016 Jestem po wymianie zaworka odmy i czyszczeniu ezektora i na chwilę obecną wszystko wróciło do normy, po pierwszym odpaleniu lekko minimalnie zatelepało ale to może dlatego że wszystkie podciśnienia byly rozpięte. zobaczę jeszcze jak będzie po dwóch dniach ale jak jeździłem jakieś 40km to zupełnie nic się nie działo i korek wlewu oleju nie jest zaciągany do środka, także mam nadzieje ze to wszystko pomoglo:)
imr_pl Opublikowano 17 Lutego 2016 Opublikowano 17 Lutego 2016 jutro odbieram zaworek zobaczymy czy pomoże , cewki i świece wymienione
bin85 Opublikowano 17 Lutego 2016 Autor Opublikowano 17 Lutego 2016 Ja czekam na tester zawartości CO2 w układzie chłodzenia, zobaczymy co wyjdzie
Litai Opublikowano 19 Lutego 2016 Opublikowano 19 Lutego 2016 U mnie również 2 sek po odpaleniu jest delikatne zawahanie obrotów i troszke telepie. Poczekam do wiosny jak sie zrobi cieplo czy ustanie.
bin85 Opublikowano 5 Marca 2016 Autor Opublikowano 5 Marca 2016 Znalazłem w końcu chwilę wolnego czasu i zrobiłem test CO2 no i niestety płyn zmienił kolor czyli wszystko wskazywało by na to że jest nieszczelność głowicy
bajbusa4 Opublikowano 6 Marca 2016 Opublikowano 6 Marca 2016 Cześć Problem polega na tym że po odpaleniu zimnego silnika przez kilka - kilkanaście sekund silnik nierówno pracuje, nie dzieje się to za każdym razem, czasami jest dobrze. Wymiana cewek nie przyniosła rezultatu, na Vagu brak błędów ja mam to samo w 1.8 turbo bfb. to chyba normalne
bin85 Opublikowano 6 Marca 2016 Autor Opublikowano 6 Marca 2016 No niestety ale muszę Cię zmartwić, to nie jest normalne
otis89 Opublikowano 6 Marca 2016 Opublikowano 6 Marca 2016 Zrób jeszcze raz żeby było w 100% wiadomo.
imr_pl Opublikowano 11 Marca 2016 Opublikowano 11 Marca 2016 u mnie dwa powody jeden pozostał - smar mobil zamiast oleju - zmieniony na LM5W40 - reduktor LPG prawdopodobnie puszcza do kolektora - jeździłem jakieś 500km na PB , problem z odpalaniem i nierówną pracą zniknął całkowicie , po ujechaniu kilkuset km na LPG znowu są cyrki z odpalaniem
Leszek Odrzywolski Opublikowano 13 Marca 2016 Opublikowano 13 Marca 2016 U mnie instalacja lpg założona jest nowa i raczej to nie jest jej wina dlatego ze przed instalacja bylo tak samo... po wymianie zaworka jest ok ale jednak te 2-3 sekundy po porannym odpaleniu jest to zawachanie, wydaje mi sie ze im cieplej tym mniejsze sa te objawy. Wystepuje to tylko rano... narazie brak nowych pomyslow. Świece wymienione, zaworki też takze niewiadomo co jest grane...
X18XET Opublikowano 14 Marca 2016 Opublikowano 14 Marca 2016 Widzę, że nie tylko ja tak mam. Aczkolwiek u mnie to 2 sekundowe zawahanie nie zawsze występuje. Chyba muszę rzucić okiem na ten zaworek...
pajda Opublikowano 14 Marca 2016 Opublikowano 14 Marca 2016 Mam podobnie że w diesla i tak to trwa 10-20 sek w zależności czy jest minusowa temp. na dworze.
Leszek Odrzywolski Opublikowano 16 Marca 2016 Opublikowano 16 Marca 2016 Kolego X18XET wydaje mi się, że to nie jest wina zaworka i u mnie dokładnie tak samo jest... Czasami to jest, czasami nie... różnie i wydaje mi się że im cieplej tym mniejsze i krótsze są te wachnięcia. Także do końca nie jest problem rozwiązany a jeżeli chodzi o kolegę pajda to w dieslu winą są pewnie świece żarowe, które pewnie nie grzeją.
pajda Opublikowano 16 Marca 2016 Opublikowano 16 Marca 2016 T mnie świeczki zmienione Dodam tylko ze po odpaleniu kopci na biało przez chwile
siwak Opublikowano 17 Marca 2016 Opublikowano 17 Marca 2016 U mnie padł parownik bo po zakręceniu LPG problemy z paleniem znikają odpala aż miło. LPG dostaje sie do kolektora najpewniej przez przewód do sterowania parownika. Co do samego parownika to ma juz ok. 90tys najechane wiec do wymiany
X18XET Opublikowano 18 Marca 2016 Opublikowano 18 Marca 2016 U mnie padł parownik bo po zakręceniu LPG problemy z paleniem znikają odpala aż miło. LPG dostaje sie do kolektora najpewniej przez przewód do sterowania parownika. Co do samego parownika to ma juz ok. 90tys najechane wiec do wymiany Hmm...mój ma ponad 80tys. Może coś popuszcza, aczkolwiek nie mam żadnych problemów z LPG, więc sam nie wiem .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się