grzesiekk23 Opublikowano 21 Listopada 2008 Opublikowano 21 Listopada 2008 Witam kolegów. Potrzebuje informacji gdzie mógłbym najsprawniej i w ramach rozsądku cenowego wymienić napęd pompy olejowej tzw. imbusik ! Jakie są koszty takiej wymiany ?
Madas Opublikowano 21 Listopada 2008 Opublikowano 21 Listopada 2008 Sam wałek jest tani - 30 zł a koszt wymiany to pewnie zależy gdzie robisz, ktoś pisał że jedzie wymienić i miał napisać co i za ile..... a jaki masz przebieg że chcesz zmieniać??
grzesiekk23 Opublikowano 21 Listopada 2008 Autor Opublikowano 21 Listopada 2008 137 000 km oryginalny. Chce go wymienić profilaktycznie głośno o tym na forum więc wolę nie ryzykować. Lepiej za wymianę płacić niż za remont silnika
Madas Opublikowano 21 Listopada 2008 Opublikowano 21 Listopada 2008 ja pisałem temu gościowi co wymieniał że tez chce zmienić przy 140 tys a mam 119 tys i też profilaktycznie więc dobrze Cie kumam....
jaro4444 Opublikowano 21 Listopada 2008 Opublikowano 21 Listopada 2008 Coby było jasne - by wymienić ten cholerny wałeczek trzeba zrzucić miskę olejową a by ją zdjąć to trzeba odkręcić ławę pomocniczą zawieszenia tzw. "sanki" a następnie ustawiać geometrię zawieszenia. Więc robocizna trochę kosztuje...
Madas Opublikowano 21 Listopada 2008 Opublikowano 21 Listopada 2008 no to ładnie nie ma innej możliwości zmiany tego wałka bo się robi wałek
Roberto_WZY Opublikowano 21 Listopada 2008 Opublikowano 21 Listopada 2008 Myślę panowie, że siejecie jakąś panikę. Może zainteresujemy tym tematem Audiego. Może wygenerujemy jakiegoś maila do centrum. Zobaczymy co nam odpowiedzą. W kupie przecież raźniej. Jednak potrzebne nam są jakieś dowody na to że to feler. Jedna jaskółka nie czyni wiosny. Nie dajmy się zwariowac. Chcemy przecież spokojnie sobie jeżdzic. a nie ciągle nasłuchiwac i myślec o jakimś felernym imbusiku. Pozdrawiam RK
H4mm3R Opublikowano 21 Listopada 2008 Opublikowano 21 Listopada 2008 Coby było jasne - by wymienić ten cholerny wałeczek trzeba zrzucić miskę olejową a by ją zdjąć to trzeba odkręcić ławę pomocniczą zawieszenia tzw. "sanki" a następnie ustawiać geometrię zawieszenia. Więc robocizna trochę kosztuje... No bez przesady... wystarczy podnieść silnik na kilka cm i miskę da się odkręcić, a to nie jest problem. Trzeba też zdemontować rozrząd. Roboty trochę jest ale nie tyle jak piszesz jaro Wiem bo to przerabiałem miesiąc temu u siebie na kanale
Gość Trzeniu Opublikowano 21 Listopada 2008 Opublikowano 21 Listopada 2008 Jeśli Was to zainteresuje to proponuje poczytać na forum AKP co się stało z motorem jak padł ten imbusik tutaj link: http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=80094&highlight= pozdro
grzesiekk23 Opublikowano 21 Listopada 2008 Autor Opublikowano 21 Listopada 2008 HeHe Ten post to już chyba każdy czytał kto posiada 2,0TDI. W każdym razie pouczający
marcin1812 Opublikowano 22 Listopada 2008 Opublikowano 22 Listopada 2008 Witam, jestem tym "Ktosiem" kto jedzie na wymiane. Ja bede wymieniał w Wawce w MRMotors. Już mnie wystraszyli co do zdejmowania przedniej zawiechy i dużego prawdopodobieństwu ustawiania geometrii (a oni nie mają jak ustawić). Ponieważ jadę tam dopiero we wtorek, to nie będę pisać o cenie. Generalnie szacuję między 500 a 1000 z rozmowy. Jak na razie moje A4 dziarsko się trzyma jednak po lekturze forum muszę ten imbusik wymienić.... trudno.
H4mm3R Opublikowano 22 Listopada 2008 Opublikowano 22 Listopada 2008 Witam, jestem tym "Ktosiem" kto jedzie na wymiane. Ja bede wymieniał w Wawce w MRMotors. Już mnie wystraszyli co do zdejmowania przedniej zawiechy i dużego prawdopodobieństwu ustawiania geometrii (a oni nie mają jak ustawić). Ponieważ jadę tam dopiero we wtorek, to nie będę pisać o cenie. Generalnie szacuję między 500 a 1000 z rozmowy. Jak na razie moje A4 dziarsko się trzyma jednak po lekturze forum muszę ten imbusik wymienić.... trudno. Panowie w MRMotors chcą tylko sobie życie utrudniać kup wałeczek, wpadnij do mnie to Ci to z kumplem wymienię bez demontowania zawieszenia, a co do kosztów za robociznę to się dogadamy ale na pewno to nie będzie kwota między 500 a 1000zł Pozdrawiam
jaro4444 Opublikowano 22 Listopada 2008 Opublikowano 22 Listopada 2008 Myślę panowie, że siejecie jakąś panikę. Może zainteresujemy tym tematem Audiego. Może wygenerujemy jakiegoś maila do centrum. Zobaczymy co nam odpowiedzą. W kupie przecież raźniej. Jednak potrzebne nam są jakieś dowody na to że to feler. Jedna jaskółka nie czyni wiosny. Nie dajmy się zwariowac. Chcemy przecież spokojnie sobie jeżdzic. a nie ciągle nasłuchiwac i myślec o jakimś felernym imbusiku. Pozdrawiam RK Chcesz zobaczyć mój po 150 kkm już mocno "ociosany"? Wymieniłem już dawno w ramach profilaktyki przy okazji wymiany rozrządu. Byłem prekursorem w Warszawie i na moim Audi uczyli się z MR Motors to robić No bez przesady... wystarczy podnieść silnik na kilka cm i miskę da się odkręcić, a to nie jest problem. Trzeba też zdemontować rozrząd. Roboty trochę jest ale nie tyle jak piszesz jaro Wiem bo to przerabiałem miesiąc temu u siebie na kanale Jak chcesz zdemontować rozrząd bez zdejmowania pasa przedniego? :gwizdanie: Masz wybór - albo zdejmujesz przód i unosisz motor by wyjąć miskę - owszem wyjdzie choć ciężko jest zalożyć by porządnie to uszczelnić, albo zrzucasz w dół sanki i miską wyjeżdzasz w dół - wówczas wymieniasz wałek i ładnie (dokładnie uszczelniając) wjeżdzasz z nią na miejsce. Czasem popuścić warto kilka śrub i coś usunąć jak łamać sobie łapki Tylko nie neguj tego co napisałem bo osobiście siedzę nie raz w kanale i kręcę własnymi łapami.
marcin1812 Opublikowano 22 Listopada 2008 Opublikowano 22 Listopada 2008 Panowie w MRMotors chcą tylko sobie życie utrudniać kup wałeczek, wpadnij do mnie to Ci to z kumplem wymienię bez demontowania zawieszenia, a co do kosztów za robociznę to się dogadamy ale na pewno to nie będzie kwota między 500 a 1000zł Pozdrawiam Dzięki, pewnie bym sprobował, ale zdaje sie jesteś dość daleko od mojego miejsca zamieszkania
H4mm3R Opublikowano 23 Listopada 2008 Opublikowano 23 Listopada 2008 jaro4444 to dobrze że też w kanale siedzisz ale wałeczka nie wymieniałeś sam a ja tak z kumplem mechanikiem Przepraszam ale wprowadziłem was w błąd pisząc że trzeba zdemontować rozrząd żeby wymienić wałeczek :gwizdanie: Tak naprawdę wystarczy odkręcić silnik z poduch i go zadźwigać o 20cm bo aż tyle trzeba żeby miskę wyjąć. Z uszczelnieniem jej, później też niema problemu jak się ma silikon "Victor rance" Faktycznie trzeba zdemontować przód żeby rozrząd wymienić a ja właśnie przy okazji też go wymieniłem i musiałem się dostać do sprężarki klimatyzacji bo mi sprzęgiełko stukało Wolę taką metodę niż później ustawiać geometrie bez odpowiedniego do tego sprzętu i płacić jak za zboże za wymianę wałeczka który 15zł kosztuje...
jaro4444 Opublikowano 23 Listopada 2008 Opublikowano 23 Listopada 2008 Z uszczelnieniem jej, później też niema problemu jak się ma silikon "Victor rance" Tak i farfoli silikonu nawciskasz do miski bo ją wkładasz z kąta i na wcisk Motor by podnieść 20 cm musisz często popuszczać węże i przewody. Więc tak naprawdę to rzeźbienie w g.... Jak opuścisz sanki to wymienisz wszystko komfortowo i za geometrię później zapłacisz "całe" 80 zł - rzeczywiście jest o co się bić i podnosić motor :gwizdanie: jaro4444[/b] to dobrze że też w kanale siedzisz ale wałeczka nie wymieniałeś sam a ja tak z kumplem mechanikiem Kolego nie będę się z Tobą przerzucał kto więcej i lepiej zrobił - krótko po co miałem robić to sam kiedy samochód rozkręcony do rozrządu stał i wałeczek był robiony przy okazji. U Ciebie było podobnie więc nie mędrkuj bo nie miałeś założonego całego przodu i miałeś gdzie miskę wyciągnąć. Zobaczymy jaki będziesz mądry jak będziesz miał przed miską z przodu łapę i 5 cm do chłodnic... Co do samego napędu wałków to niestety demolka całego przodu bo trzeba zdjąć przód, rozrząd, miskę i zespół wałków - słowem wszystko z przodu wozu co się tylko da. Z uszczelnieniem jej, później też niema problemu jak się ma silikon "Victor rance" Zapewne myślałeś o silikonie Victor REINZ - owszem istnieje taki ale nie jest to mistrzostwo świata. Znacznie lepszy jest Loctite - wiąże dłużej lecz jest znacznie mocniejszy i odporniejszy. Generalnie to coś mieszasz fakty, ale może tylko odnoszę mylne wrażenie
grzesiekk23 Opublikowano 24 Listopada 2008 Autor Opublikowano 24 Listopada 2008 Panowie wracając do tematu wiem już co i jak trzeba zdjąć, podnieść, zdemontować tylko interesuje mnie gdzie to wszystko zrobić i jakie szacunkowo są tego koszty. Jeżeli już ktoś przerabiał ten temat w swoim samochodzie to proszę o wypowiedz luk kontakt na PW.
jaro4444 Opublikowano 24 Listopada 2008 Opublikowano 24 Listopada 2008 W Warszawie możesz to zrobić w MR Motors, zapewne mechnicy Diagtronika te z to zrobią. Zrobi to też Pan Jarosław Tarkowski z Sulejówka (tel. 22 7834104). Te warsztaty mogę polecić w 100% i wiem, że zrobią to dobrze.
H4mm3R Opublikowano 24 Listopada 2008 Opublikowano 24 Listopada 2008 A koszt?? Bo mnie ta imprezka 100zł kosztowała, a Ciebie jaro4444? ;>
jaro4444 Opublikowano 26 Listopada 2008 Opublikowano 26 Listopada 2008 A co to ma do rzeczy ile mnie kosztowało? Jeśli chcesz coś kontruktywnego przedstawić to OK, jeśli deklarujesz się to wykonać za 100 zł koledze to super Jednak jeśli chcesz na siłę udowodnić jak Ci to pięknie poszło i TY wiesz najlepiej jak to wykonać to myślę, że nie ma o czym rozmawiać. Co do kosztów części to imbus + zawleczka go trzymająca to coś ok 35 zł.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się