Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BPW] Felerny imbusik - zabierak - pompy olejowej


grzesiekk23

Rekomendowane odpowiedzi

ja wyminialem ale zrobilem na razie tylko 10000km

jak goscie go wyciagneli to powiedzieli ze mial juz kilkadziesiat % luzu.

Po wymianie duzo się zmniejszylo

Oddali mi go i faktycznie byl zaokraglony

Ja planuje wymiane co 20000 km - przy co drugiej wymianie oleju

a co to ci d jak wyrabia sie tez gniazdo ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy jest ktos na forum kto zmienil zabierak i zrobil 100 000 km po wymianie?

Ja już zrobiłem prawie 50tyś kkm...

ja wyminialem ale zrobilem na razie tylko 10000km

jak goscie go wyciagneli to powiedzieli ze mial juz kilkadziesiat % luzu.

Po wymianie duzo się zmniejszylo

Oddali mi go i faktycznie byl zaokraglony

Ja planuje wymiane co 20000 km - przy co drugiej wymianie oleju

Mi by się nie chciało :gwizdanie: poza tym te nowsze zabieraki są z mocniejszego(trwalszego) materiału.[br]Dopisany: 20 Styczeń 2010, 20:50_________________________________________________szybciej niż przy następnej wymianie rozrządu nie mam zamiaru ruszać tego zabieraka...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co to ci d jak wyrabia sie tez gniazdo ?

mam nadzieje ze cos da. Jak na razie nie mam zadnych problemow ani objawow (np. telepanie na luzie, zapalajaca sie kontrolka) tych ktore byly opisywane.

Koszt wymiany jest prawie zaden. Wymieniali mi go sciagajac miske olejowa - koszt to bylo ok 14zl za zabierak + chyba do 50zl za robocizne

Robilem to przy okazji wymiany rozrzadu oraz oleju (przy ok 112000km)

mam nadzieje ze sie to oplaci :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy - nie wyrabia się zabierak(może troszeczkę) ale wyrabia się otwór w wałku wyrównoważającym...życzę powodzenia wymiany co 20 tyś km zabieraka-jak któregoś razu staniesz z zapalona na czerwono kontrolką to się nie pozbierasz...jak zapłacisz za zatarta turbinę 4000zł(ona tez potrzebuje smarowania) i cały moduł-4200zł to bedziesz miał tylko swoj zabierak... jesli ktos potrzebuje pomocy w regeneracji wałka metoda elektrodową to proszę zadzwonić..509-174-141(już kilkanascie silników na regeneracji pracuje)-nie słuchajcie sie w serwisach ze to nie wykonalne.

tylko nie spawjcie zabietraka do wałka wyrównoważającego(rozwalicie pompę oleju)-ona się samoosiuje z wałkiem wyrównoważającym poprzez zabierak...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy - nie wyrabia się zabierak(może troszeczkę) ale wyrabia się otwór w wałku wyrównoważającym...życzę powodzenia wymiany co 20 tyś km zabieraka-jak któregoś razu staniesz z zapalona na czerwono kontrolką to się nie pozbierasz...jak zapłacisz za zatarta turbinę 4000zł(ona tez potrzebuje smarowania) i cały moduł-4200zł to bedziesz miał tylko swoj zabierak... jesli ktos potrzebuje pomocy w regeneracji wałka metoda elektrodową to proszę zadzwonić..509-174-141(już kilkanascie silników na regeneracji pracuje)-nie słuchajcie sie w serwisach ze to nie wykonalne.

tylko nie spawjcie zabietraka do wałka wyrównoważającego(rozwalicie pompę oleju)-ona się samoosiuje z wałkiem wyrównoważającym poprzez zabierak...

Ile kosztuje u Ciebie taka regeneracja?

Jak długo trwa taki proces regeneracji?

Ile dajesz gwarancji na swoją robotę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy - nie wyrabia się zabierak(może troszeczkę) ale wyrabia się otwór w wałku wyrównoważającym...życzę powodzenia wymiany co 20 tyś km zabieraka-jak któregoś razu staniesz z zapalona na czerwono kontrolką to się nie pozbierasz...jak zapłacisz za zatarta turbinę 4000zł(ona tez potrzebuje smarowania) i cały moduł-4200zł to bedziesz miał tylko swoj zabierak... jesli ktos potrzebuje pomocy w regeneracji wałka metoda elektrodową to proszę zadzwonić..509-174-141(już kilkanascie silników na regeneracji pracuje)-nie słuchajcie sie w serwisach ze to nie wykonalne.

tylko nie spawjcie zabietraka do wałka wyrównoważającego(rozwalicie pompę oleju)-ona się samoosiuje z wałkiem wyrównoważającym poprzez zabierak...

A zębatke na której pracuje łańcuch napedzający pompe tez potrafisz dorobić?

no i ile taka regeneracja tego gniazda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o silniki BLB, to zestaw naprawczy kosztuje ok.1200zł w skład, którego wchodzi nowa pompa, zabierak, łańcuszek, napinacz i jedno albo dwa koła zębate już dokładnie nie pamiętam. Więc w przypadku silników BLB sama regeneracja pompy za 800zł jest nie opłacalna + że mamy auto uziemione na ok. tydzień.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o silniki BLB, to zestaw naprawczy kosztuje ok.1200zł w skład, którego wchodzi nowa pompa, zabierak, łańcuszek, napinacz i jedno albo dwa koła zębate już dokładnie nie pamiętam. Więc w przypadku silników BLB sama regeneracja pompy za 800zł jest nie opłacalna + że mamy auto uziemione na ok. tydzień.

jestes pewien ze ten zestaw z lancuszkiem za 1200 jeszcze jest? Bo wiem ze kiedys byl, chyba do polowy roku 2008 ale audi zamienilo go na zestaw oparty na kolach zebatych za 4000.

Przy mnie dzwonil z warszatu do audi - tez sie zdziwil bo mowil ze jeszcze ten zestaw za 1200 kiedys robil

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

proszę czytać dokładnie-ja nie regeneruję pompy tylko wałek wyrównoważający-pompy prawie nigdy nie padają....

To teraz się trochę pogubiłem, bo z tego co mi wiadomo wyrabia się gniazdo w pompie... jeśli źle rozumuję to niech ktoś mnie poprawi.

Jeśli chodzi o silniki BLB, to zestaw naprawczy kosztuje ok.1200zł w skład, którego wchodzi nowa pompa, zabierak, łańcuszek, napinacz i jedno albo dwa koła zębate już dokładnie nie pamiętam. Więc w przypadku silników BLB sama regeneracja pompy za 800zł jest nie opłacalna + że mamy auto uziemione na ok. tydzień.

jestes pewien ze ten zestaw z lancuszkiem za 1200 jeszcze jest? Bo wiem ze kiedys byl, chyba do polowy roku 2008 ale audi zamienilo go na zestaw oparty na kolach zebatych za 4000.

Przy mnie dzwonil z warszatu do audi - tez sie zdziwil bo mowil ze jeszcze ten zestaw za 1200 kiedys robil

w październiku 09r. rozważałem wymianę to jeszcze był...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale napęd walkow to jedno (za pomocą łańcucha lub trybow) a drugie to napęd pompy oleju za pomocą zabieraka który z jednej strony siedzi w gniezdzie w walku wyrownowazajacym a z drugiej w pompie oleju. Wyrabia się gniazdo w walku niestety. Gdyby zabierak był dłuższy a gniazdo głębsze byłoby dużo lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie w pompie tylko w wałku wyrównoważającym(są dwa wałki w module które przenoszą moment obrotowy poprzez zabierak na pompę)pompa mocowana jest do modułu....[br]Dopisany: 20 Styczeń 2010, 23:15_________________________________________________dokładnie jak napisał YESFAN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

proszę czytać dokładnie-ja nie regeneruję pompy tylko wałek wyrównoważający-pompy prawie nigdy nie padają....

Kolego Tomek po rozmowie telefonicznej z Tobą mogę stwierdzić, że bajerujesz albo nie znasz się całkowicie na obróbce metalu.

Uzyskana od Ciebie informacja była absolutnie niewiarygodna. Najpierw twierdziłeś, że zalewacie metalem wyrobione gniazdo (sic :shocked:) Potem twierdziłeś, że wspawujecie tam kawałek popychacza zaworowego. Kiedy zapytałem o to jak rozwiązaliście problem rozhartowywania się tego fragmentu po spawaniu nie potrafiłeś odpowiedzieć. Następnie zapytałem o tolerancję wykonania otworu poprzez elektroerozyjne wybieranie matriału. Znów zero konkretu. Na konieć zapytałem jak zachowujecie osiowość otworu - znów zero wiedzy. Kiedy zapytałem o gwarancję na wykonaną usługę usłyszałem jakieś pokrętne bełkotanie, że nie zepsuło się do tej pory i dajemy "gwaranację rozruchową" - czytaj "montuj i matw się sam dalej".

Być może krzywdzę Cię tym postem, ale dokąd wyraźnie nie wytłumaczysz co i jak robicie to nie poleciłbym nikomu tej usługi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomek nie pier... proszę. Dzwoniłem już dość dawno do Ciebie i to w południe. Na tyle dawno, że nie kojarzysz tej rozmowy i dobrze...

Kolego czujesz kasę i chcesz na siłę złapać jelenia, a niestety masz mętne pojęcie o tym co piszesz i mówisz.

Po tej odpowiedzi tym bardziej nikomu nie polecę naprawy wałków u Ciebie...

Co do pomocy ludziom z forum, no cóż szkoda mi słów...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szkoda że nie mam Twojego nr telefonu -udowodniłbym Ci o której dzwoniłeś..wiem ze było to 14 grudnia -wracałem z urodzin córki aby zdążyć do pracy...postaram się znaleźć nr i udowodnię Ci o której to było... [br]Dopisany: 21 Styczeń 2010, 00:09_________________________________________________strasznie zazdrościsz że nie masz maszyny do robienia pieniędzy??trudno-najpierw trzeba zainwestować a później zarabiać...możesz pisać co chcesz na forum-ja już mam zaufanych klientów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...