Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BPW] Felerny imbusik - zabierak - pompy olejowej


grzesiekk23

Rekomendowane odpowiedzi

Jak można wiedzieć w jakim celu wymienia się te śruby ? Czy jest to konieczne ?

bezwzglednie koniecznie.

1. sruby sa zabezpieczone specjalnym srodkiem

2. przy dokrecaniu odpowiednim momentem - 10Nm sa przekrecane o 90stopni. powoduje to dociagniecie polaczenia ale rownoczesnie deformacje gwintu. przy pierwszym dokreceniu sruba trzyma idealnie, ale przy kolejnym gwint jest przeciegniety na tyle ze moze puscic, a tego raczej bys nie chcial... :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok widziałem, tylko mnie interesuje silnik BPW i konkretne zorwiązanie konstrukcji w moim Aucie. Kolega BILO posiadający też silnik BPW zrobił fotki i wynika z tego że ma na kołach zębatych, nie wiem jak jest u mnie. Ma ktoś możliwość sprawdzić po VIN-ie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla pewności możesz zapytać, choć nie wiem dlaczego aż tak Cię to interesuje. Przecież tego nie trzeba rozbierać przy wymianie zabieraka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm !!!To powiedzcie Panowie w jaki sposób się dowiedzieć jaki jest napęd przed rozbiórką miski ???. Czy w serwisie powiedzą mi ???

po VINie - widac na screenshotach z ETKI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wtrącę się do dyskusji jak można :hi: ktoś zadał to pytania ale odpowiedzi nie było: czy ten wałeczek "imbusik" dotyczy też silnika BRE, w jednym z postów napisane że w "następnych motorach 2.0 TDI jak np. BRE zastosowano już koła zębate" jak to z tym jest i co to za koła zębate?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wtrącę się do dyskusji jak można :hi: ktoś zadał to pytania ale odpowiedzi nie było: czy ten wałeczek "imbusik" dotyczy też silnika BRE, w jednym z postów napisane że w "następnych motorach 2.0 TDI jak np. BRE zastosowano już koła zębate" jak to z tym jest i co to za koła zębate?

tzw. "imbusik" to jest napęd pompy olejowej, a koła zębate tyczą się napędu wałków wyrównoważających, bo np. w pierwszych BLB był łańcuszek. Co do pytania to: tak, w BRE też jest "imbusik".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Dziś już jestem po wymianie zabieraka. Jak to ktoś kiedyś powiedział siurek wymieniony pacjent żyje dalej, lecz nie obyło się bez niespodzianek. Co sie okazało zabierak był już wymieniany w samochodzie w AUDI w Niemczech przez poprzedniego właściciela operacja polegała także na wymontowaniu całej pompy olejowej. Co sie okazało, po zdjęciu miski olejowej ku mojemu zdziwieniu na dnie miski olejowej ukazała sie 10cm śruba której brakowało przy pompie olejowej (patałachy z serwisu nie dokręcili jednej śruby i taka 10cm latała mi po dnie miski olejowej), zdziwiło mnie jedno iż zabierak nie miał żadnego oznakowania AUDI ani numeru seryjnego lub katalogowego. Napęd wałków wyrównoważających okazał się na kołach zębatych tak więc odetchnąłem troszeczkę. Co do samego demontażu miski olejowej to tak jak sie już koledzy wypowiadali trzeba niestety troszkę silnik podnieść odkręcając poduchy oraz jednocześnie opuścić troszkę zawieszenie wtedy miska schodzi bez problemu. Mam tylko nadzieję że gniazda w pompie za bardzo się nie wyrobiły i z nowym zabierakiem zniknęły luzy no i problem. Miejmy nadzieję że będzie bezawaryjne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogę powiedzieć :cool1: w DIAGTRONIKU u Pana Mareczka operacja trwała 4 godz. :hi:

a ile kosztowała Cię ta przyjemność :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widomosć z ostatniej chwili - proszę pilnie posiadaczy felernych A4 2.0 TDI o kontakt i podanie danych użytkownika oraz VIN pojazdów. Pani Barbara Kubczak z Biura Obsługi Klienta Kulczyk Tradex prosi o podanie danych osób, aby mogła wystapić z zapytaniem do działu technicznego i Centrali w Niemczech.

Proszę też o podanie konkretnych przypadków zignorowania klientów przez serwis, kiedy pytali o tą wadę techniczną pojazdów. W dniu jutrzejszym mam wysłać meila do Pani Kubczak z konkretnymi danymi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja wyminialem ale zrobilem na razie tylko 10000km

jak goscie go wyciagneli to powiedzieli ze mial juz kilkadziesiat % luzu.

Po wymianie duzo się zmniejszylo

Oddali mi go i faktycznie byl zaokraglony

Ja planuje wymiane co 20000 km - przy co drugiej wymianie oleju

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...