Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BPW] Felerny imbusik - zabierak - pompy olejowej


grzesiekk23

Rekomendowane odpowiedzi

hej kolego...pozbycie wałków udane??jakoś cisza....

Tak udane ;) teraz nic nie buja, nie drga, tak jakbyś jeździł poczciwym 1.9TDI

[br]Dopisany: 21 Czerwiec 2010, 18:47_________________________________________________

no to gratulacje..oby wszystko było ok i autko śmigało..pozdrawiam

Dzięki, Pozdrawiam.[br]Dopisany: 21 Czerwiec 2010, 18:49_________________________________________________Dziś w wolnej chwili odkręciłem pompę oleju żeby zobaczyć jakie są luzy na poszczególnych elementach.

Sam zabierak wyglądał bardzo dobrze, bo był wymieniony 60kkm temu.

Gniazdo w pompie miało luzy, ale nie aż takie tragiczne...

Gorzej z gniazdem w wałkach, zabierak prawie o połowę płaszczyzny wszystkich kątów się obracał w gnieździe, czyli już mu nie dużo brakowało i zacząłby przeskakiwać, objeżdżać co miało by fatalne skutki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzalem na stronie gajosa ten zabierak i jest dostepny w wersji E 03G115281E

Czy nowa litera oznacza ze cos poprawili? nie wiem sklad metalu czy to jest technologicznie inna czesc ?

Co to znaczy to A przy 03G115281?

Jak wymienialem u siebie zabierak to stary byl A, kupowany rok temu mial koncowke D, a juz dostepny jest E :D

Ktos mi wyjasni? :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej nic się nie zmieniło, widocznie nowy inny wykonawca albo oznaczają tak serię z bieżącego roku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Po przeczytaniu kilku watków na temat tzw. " imbusika " postanowiłem go profilaktycznie wymienić, więc wysłałem zapytanie do jednego z trójmiejskich ASO zapytanie o koszta. Oto odpowiedź jaką otrzymałem:

" Jako autoryzowany serwis musimy naprawy wykonywać wedle zaleceń producenta,

dlatego nie możemy wymienić Panu samego wałeczka napędowego od pompy oleju.

Jeżeli w Pańskim samochodzie naped jest przekazywany na pompę za

pośrednictwem łańcucha, to konieczna będzie przebudowa na napęd kołami

zębatymi. Koszt takiej przebudowy to ok 7500 pln "

Wiem, że w moim samochodzie jest już napęd zębatkowy i myśle, że pan z serwisu też powinien to wiedziec po tym jak w mailu podałem mu szczegółowe dane auta. Ktoś napisał ze wymiana tego wałka to koszt rzędu kilkuset złotych. Czy zna ktos jakiś warsztat w trójmieście, gdzie moznaby wymienic sam wałek, a nie cały układ jak to rekomenduje ASO ?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Po przeczytaniu kilku watków na temat tzw. " imbusika " postanowiłem go profilaktycznie wymienić, więc wysłałem zapytanie do jednego z trójmiejskich ASO zapytanie o koszta. Oto odpowiedź jaką otrzymałem:

" Jako autoryzowany serwis musimy naprawy wykonywać wedle zaleceń producenta,

dlatego nie możemy wymienić Panu samego wałeczka napędowego od pompy oleju.

Jeżeli w Pańskim samochodzie naped jest przekazywany na pompę za

pośrednictwem łańcucha, to konieczna będzie przebudowa na napęd kołami

zębatymi. Koszt takiej przebudowy to ok 7500 pln "

Wiem, że w moim samochodzie jest już napęd zębatkowy i myśle, że pan z serwisu też powinien to wiedziec po tym jak w mailu podałem mu szczegółowe dane auta. Ktoś napisał ze wymiana tego wałka to koszt rzędu kilkuset złotych. Czy zna ktos jakiś warsztat w trójmieście, gdzie moznaby wymienic sam wałek, a nie cały układ jak to rekomenduje ASO ?

Pozdrawiam

Szkoda że producent zaleca wymiane całości ale nie przyznaje sie do błędu i obciąża kosztami użytkownika auta :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

strasznie to brzmi co pisze ASO w odpowiedzi do :thumbdown:Majki takie życie niestety :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

strasznie to brzmi co pisze ASO w odpowiedzi do :thumbdown:Majki takie życie niestety :kwasny:

Madas mnie juz nic nie zdziwi ale przynajmniej by koszty wymiany wzieli na siebie bo sam zestaw to koszt 4tys zł a oni wołają 7,5tyś zł czyli 3,5 tyś za przełożenie tego badziewia :disgust:

Ciekawi mnie tylko czy tak samo postępuje ASO w DE i każe klientowi słono za to płacić, wątpie :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawi mnie tylko czy tak samo postępuje ASO w DE i każe klientowi słono za to płacić, wątpie

Niestety ,dokladnie tak samo(ok.350€-ja,reszte gwarancja) :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za 420 zł został wymieniony nieszczęsny zabierak (lub jak piszecie imbusik) w ASO SKODY, ponieważ SUPERB ma coś podobnego. Czas naprawy 4 godziny.

Jedna uwaga: należy wykłócić się aby robocizna była liczona z SUPERBA a nie po kosztach AUDI. Mój miał przejechane 240 tys. i nie był jeszcze taki ostatni (podobno do 300 tys mógłby dociągnąć)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za 420 zł został wymieniony nieszczęsny zabierak (lub jak piszecie imbusik) w ASO SKODY, ponieważ SUPERB ma coś podobnego. Czas naprawy 4 godziny.

Jedna uwaga: należy wykłócić się aby robocizna była liczona z SUPERBA a nie po kosztach AUDI. Mój miał przejechane 240 tys. i nie był jeszcze taki ostatni (podobno do 300 tys mógłby dociągnąć)

A jak otwór w wałkach wyrównoważających?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.0 CR też ma wałki i napęd pompy poprzeż zabierak ale podobno jest to tam wszystko większe i mocniejsze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Przeczytałem wszystko uważnie i ciekawi mnie czy w przypadku uszkodzenia gniazda w wałku napędzającym można ten wałek wymienić na nowy/używany nie kupując całego kompletu w ASO? I czy ktoś już próbował rozmawiać z Audi dlaczego dostępne są tylko kompletne moduły? pzd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie wygląda to tak:

FsTXS.jpg

FtcV0.jpg

FtBRr.jpg

na co nie bez wpływu ma subtelność automatycznej skrzyni biegów oraz spore przebiegi poza Warszawą. Zatem można powiedzieć, że obawy dla tego rocznika (BRE) są mocno rozdmuchane a ja sam poddałem się zbiorowej panice. Koła wyrównoważające nie wskazywały na zużycie większe niż zabierak, przy czym "de facto" ich wymiana to koszt około 5 tys (jeszcze nowszy model)

pozdrawiam wszystkich pogrążonych w niepewności pompy paliwa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...