Audi_B6_Fan Opublikowano 17 Lutego 2016 Autor Opublikowano 17 Lutego 2016 Witam Panowie ponownie, a wiec tak ustawienie synchro napewno pomoglo i dzieki wam za to bo auto pali teraz za pierwszym bez problemu, natomiast teraz mam tak jakby dalszy ciag problemu. Auto na zimnym silniku strasznie sie dusi trzesie buda i ogolnie praca silnika brzmi jakby zaraz mial pasc. Zrobilem logi grupy 004,013, 023 http://vaglog.pl/log_250736.html Z tego wynika ze wtrysk jest uwalony na 3 cylindrze. W momencie jak auto sie nagrzeje i wskoczy na 90, wszystko zanika i wszystkiego odczyty wtryskow tak jak w poprzednich wczorajszych logach wzorowo, zaden nie przekracza 0.40 Jakie porady? W sobote chce wziasc sie za wymiane uszczelek na pompowtryskach i odrazu sprawdze luzy i ustawie wszystko poprawnie
Ralen Opublikowano 17 Lutego 2016 Opublikowano 17 Lutego 2016 I to powinno mu pomóc. W pierwszej kolejności sprawdz jeszcze świece zanim zmienisz uszczelki
lukasz51237 Opublikowano 17 Lutego 2016 Opublikowano 17 Lutego 2016 Weź jeszcze zdejmij pokrywę zaworów i zobacz wtyczkę na 3 cylindrze, po doginaj konektorki, odpal i zobacz.
Homiczek Opublikowano 17 Lutego 2016 Opublikowano 17 Lutego 2016 obecne mrozy to dla TDI i spalonych świeczek pikuś. Ale aku to tak ;p
nik23 Opublikowano 18 Lutego 2016 Opublikowano 18 Lutego 2016 Kup liqui molly i zapodaj na krótko( wyjmij bezpiecznik od pompki w baku odepnij weze na filtrze mały filterek a najlepiej 2 i z kawałek weza l&m do sloika weze pozlanczaj i odpal z sloika). a i najwazniejsze nie przybywa ci oleju? Olej nie czuć on? Uszczelnienia napewno wymień. A jezeli olej czuc napedem to nie jezdzij tak.
Audi_B6_Fan Opublikowano 21 Lutego 2016 Autor Opublikowano 21 Lutego 2016 Kup liqui molly i zapodaj na krótko( wyjmij bezpiecznik od pompki w baku odepnij weze na filtrze mały filterek a najlepiej 2 i z kawałek weza l&m do sloika weze pozlanczaj i odpal z sloika). a i najwazniejsze nie przybywa ci oleju? Olej nie czuć on? Uszczelnienia napewno wymień. A jezeli olej czuc napedem to nie jezdzij tak. Nie przybywa oleju i nie czuc on, co do swiec to sprawdzone i sa git, Wymienilem uszczelki na wtryskach i jest ciut lepiej wyniki na zimnym silniku pozniej: http://vaglog.pl/log_251380.html W momencie jak osiagnie 90 temperature wyniki kazdego wtrysku nie przekraczaja 0.50 wiec jest ok, ale sadze ze i tak wtrysk na 3 cylindrze daje znac ze cos nie halo. Skoro na zimnym lekko sie trzesie. Tak jak widzicie na logach pobawilem sie rozrzadem i udalo mi sie ustawic synchro z -0.6 na 0.00
nik23 Opublikowano 21 Lutego 2016 Opublikowano 21 Lutego 2016 (edytowane) W momencie jak osiagnie 90 temperature wyniki kazdego wtrysku nie przekraczaja 0.50 wiec jest ok, ale sadze ze i tak wtrysk na 3 cylindrze daje znac ze cos nie halo. Skoro na zimnym lekko sie trzesie. Tak jak widzicie na logach pobawilem sie rozrzadem i udalo mi sie ustawic synchro z -0.6 na 0.00 Czemu uważasz ze problem jest z 3? Problem jest z 4. I raczej to powoduje telepanie buda. Problem jest tam gdzie korekcja jest na+ bo to tam ecu dotryskuje paliwa by go zrównać z pozostałymi, jezeli to są logi po zmianie uszczelnień to pompka do wyjęcia i gdzieś do zakladu na test na stół Edytowane 21 Lutego 2016 przez nik23
Audi_B6_Fan Opublikowano 22 Lutego 2016 Autor Opublikowano 22 Lutego 2016 W momencie jak osiagnie 90 temperature wyniki kazdego wtrysku nie przekraczaja 0.50 wiec jest ok, ale sadze ze i tak wtrysk na 3 cylindrze daje znac ze cos nie halo. Skoro na zimnym lekko sie trzesie. Tak jak widzicie na logach pobawilem sie rozrzadem i udalo mi sie ustawic synchro z -0.6 na 0.00 Czemu uważasz ze problem jest z 3? Problem jest z 4. I raczej to powoduje telepanie buda. Problem jest tam gdzie korekcja jest na+ bo to tam ecu dotryskuje paliwa by go zrównać z pozostałymi, jezeli to są logi po zmianie uszczelnień to pompka do wyjęcia i gdzieś do zakladu na test na stół Tak sorry problem byl z wtryskiem na 3 cylindrze, ale podczas wymiany uszczelek zamienilem wtrysk z 4 na 3 aby sie upewnic ze nie ma problemu z wiazka. Dlatego teraz pokazuje 4 wtrysk. Pompka zostala wymieniona na uzywke ale dzialajaca i sprawdzona takze to nie to. Znacie jakies porzadne miejsce do regeneracji wtryskow PD ??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się