bubus Opublikowano 16 Lutego 2016 Opublikowano 16 Lutego 2016 Witam, tak jak w temacie mam problem iż nie zawsze acz kolwiek występuje u mnie problem z rozłączeniem turba podczas jazdy co skutkuje utratą mocy oraz mruganiem pomarańczowej kontrolki świec żarowych na desce rozdzielczej. Od początku myślałem że to turbo, no i niby tak było. Zrobiłem regeneracje- fachowiec powiedział ze turbo przeładowywało, hm No dobra (pewien czas było dobrze i nie wyłączało się turbo) W trakcie problemu z tą turbawką był również problem z kopceniem auta na postoju gdy był już rozgrzany, nie zawsze kopcił ale tylko na postoju i na niebiesko Po regeneracji wziąłem się sam za autko. Na pierwszy ogień poszło turbo (myślałem że źle przeprowadzili regeneracje ) rozkręciłem wszystko popatrzyłem i ZONK - Wszystko było w oleju tzn węże nie węże i całe turbo. Turbo ponownie zawitało w serwisie(innym) bo myślałem że to właśnie przez nie wylatuje olej ale jak się okazało to nie to- było niby tylko źle wyregulowane. Auto złożyłem i śmigałem, przez pewien czas było git ale teraz znowu się to dzieje.. Miałem jeszcze parę dni wolnego więc postanowiłem rozkręcić pokrywę zaworów bo musiałem uszczelkę wymienić i w trakcie tego spojrzałem na odmę. Turbo było właśnie czyściutkie po oddaniu do drugiego serwisu, a cienki wężyk od odmy prowadzący do węża intercoolera był cały w oleju. Po nadto kolektor ssący też był cały w oleju. Wszystko na nowo wyczyściłem razem z EGRem przy okazji (też był za***any w "sadzy") Dziś sprawdzałem to dalej rozłącza turbo Na wężyk od odmy założyłem butelkę żeby zobaczyć co tam mi wyleci bo chyba to mi wyrzuca olej do całego układu co może skutkować kopceniem prawda ? Przyznam że nie jestem mechanikiem ale razem z ojcem doszedłem do takiego wniosku- Ojciec remontuje ciągniki nowe jak i stare więc co nie co wie Nie martwi mnie ten olej tylko to czemu turbo się rozłącza. Zazwyczaj rozłącza się gdy przyśpieszam, jeden raz zdarzyło mi się że padło jak jechałem delikatnie ze stałą prędkością . Ma ktoś może jakieś pomysły do czego mógłbym jeszcze zajrzeć i sprawdzić ew naprawić bądź wymienić ? I co z tą odmą, jak to ma działać i w ogole Silnik 2.0 140ps BPW Pozdrawiam
Animal Opublikowano 16 Lutego 2016 Opublikowano 16 Lutego 2016 Bez logów dynamicznych ciężko cokolwiek powiedzieć.
SotoM Opublikowano 16 Lutego 2016 Opublikowano 16 Lutego 2016 Na początek podłącz się do komputera obojętnie jakiego skanera i odczytaj jaki jest błąd cała kompletna treść błędu napisz tu i będziemy móżdżyć..
bubus Opublikowano 17 Lutego 2016 Autor Opublikowano 17 Lutego 2016 Jak znajdę chwilkę bo aktualnie brak czasu to podjadę gdzieś w szczecinie i to zrobię. SotoM polecisz jakiś warsztat ?
Dawids Opublikowano 19 Lutego 2016 Opublikowano 19 Lutego 2016 Do nas podjedź... Www.diesel-inside.pl Witam podłącze się pod temat bo miałem ostatnio podobny przypadek brak mocy i migająca sprężynka po wyłączeniu i ponownym odpaleniu jest ok czek się świeci bo na pewno jest błąd klapek i nastawnika turbiny. Jutro podłącze się pod kompa i wrzucę błędy może coś pomożecie. Do nas podjedź... Www.diesel-inside.pl Witam podłącze się pod temat bo miałem ostatnio podobny przypadek brak mocy i migająca sprężynka po wyłączeniu i ponownym odpaleniu jest ok czek się świeci bo na pewno jest błąd klapek i nastawnika turbiny. Jutro podłącze się pod kompa i wrzucę błędy może coś pomożecie. Wrzucam dziś odczytane błędy jeśli ktoś może mi coś powiedzieć co się dzieje będe wdzięczny! Friday,19,February,2016,15:45:59:65217 VCDS Version: Release 12.12.0 (x64) Address 01: Engine Labels: Redir Fail! Control Module Part Number: 8E0 910 401 F HW: 8E0 907 401 AJ Component and/or Version: 3.0L V6TDI 000AG 0020 Software Coding: 0011171 Work Shop Code: WSC 06335 000 00000 VCID: 2241F2C8FD31300EA27-8077 6 Faults Found: 013128 - Control Circuit for Controller for Turbocharger 1 (J724) P3348 - 008 - Electrical Malfunction - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 182 Reset counter: 255 Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 0 /min Torque: 167.7 Nm Speed: 0.0 km/h Temperature: 52.2°C Duty Cycle: 80.9 % Voltage: 12.62 V Duty Cycle: 0.4 % 012697 - Control Circuit for Intake Manifold Runner (Bank2) P3199 - 002 - Implausible Signal - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 51 Reset counter: 255 Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 0 /min Torque: 167.7 Nm Speed: 0.0 km/h Voltage: 12.31 V Duty Cycle: 84.8 % Duty Cycle: 0.4 % Duty Cycle: 20.5 % 004120 - Intake Manifold Runner (Bank 2) P1018 - 001 - Lower limit not reached - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 6 Reset counter: 255 Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 0 /min Torque: 323.7 Nm Speed: 0.0 km/h Voltage: 11.55 V Duty Cycle: 20.5 % Duty Cycle: 88.8 % Duty Cycle: 0.4 % 013128 - Control Circuit for Controller for Turbocharger 1 (J724) P3348 - 006 - Electrical Malfunction - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 182 Reset counter: 255 Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 0 /min Torque: 167.7 Nm Speed: 0.0 km/h Temperature: 52.2°C Duty Cycle: 80.9 % Voltage: 12.62 V Duty Cycle: 0.4 % 000565 - Boost Pressure P0235 - 001 - Regulation Range not Reached - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00111000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 2562 /min Torque: 230.1 Nm Speed: 110.9 km/h Absolute Pres.: 1764.6 mbar Absolute Pres.: 1275.0 mbar Mass Air / Rev.: 640.4 mg/str Temperature: 4.5°C 012597 - Intake Manifold Runner Control P3135 - 001 - Lower Stop not Reached - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 2 Reset counter: 255 Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 0 /min Torque: 304.2 Nm Speed: 0.0 km/h Voltage: 11.55 V Duty Cycle: 88.8 % Duty Cycle: 20.5 % Duty Cycle: 20.5 %
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się