Ishkez Opublikowano 26 Marca 2016 Autor Opublikowano 26 Marca 2016 Jak sie bawić, to już na całego nie chce, zeby cokolwiek blokowało zejscie niżej, a założenie odbojow= nie zejscie do rantu Tak w tym momencie jest takie wrażenie, dlatego, ze jestem w trackie poszukiwań opon na przód w tym momencie jest straszny balon ( 225-45), a z tyłu na naciągu jest 205-40 nankang Nie ma ktos moze 205-40r17 pary na sprzedaż ? Co do bieznika, mają byc na jeden sezon, wiec jak najtaniej
Kowi87 Opublikowano 27 Marca 2016 Opublikowano 27 Marca 2016 Zainwestuj w felgi 18-19cali skończą sie problemy z zejsciem, na gwincie i 19 robi sie spasy felgi z rantem błotnika.
Ishkez Opublikowano 27 Marca 2016 Autor Opublikowano 27 Marca 2016 NIe rozumiem Twojego postu, ja nie mam problemów z zejsciem niżej Przy 17-nastkach rant błotnika opiera sie na rancie felgi, wiec jesli zrobie negatyw z tyłu + dam minimalnie dystansu, to spokojnie wejdzie mi błotnik miedzy rant felgi a opony Chyba, ze zle przeczytales mój poprzedni post, który był odpowiedzią na pytanie, czy nie boje sie, ze jak mi strzeli poducha, lub waż, to auto stanie i nigdzie nie pojade I dlatego tam napisałem, ze nie mam odbojów, bo gdybym zalozyl, to by mi sie nie składał, tak jak sie składa teraz Dla potwierdzenia daje foto, nie mam innego niestety na pc ( z boku, zeby było ładnie widac),a nie chce mi sie isc specjalnie do garazu
Fenrir Opublikowano 28 Marca 2016 Opublikowano 28 Marca 2016 Ja bym wstawiał większe koło, minimum 18, i wtedy podnieść go równo odrobinę wyżej, na pewno będzie wygladać lepiej. Ile Ci wyszło za aira na własnej robociznie?
Ishkez Opublikowano 28 Marca 2016 Autor Opublikowano 28 Marca 2016 (edytowane) On jest równo Na zimówkach ( równe rozmiary opon) stał równiotko Teraz poprostu jestem w trakcie poszukiwań opon na przód ( z tyłu mam 205-40 na 8,5j, a z przodu 225-45 tez na 8,5j(straszny balon :/)) Dlatego jest takie wrazenie, ze przód stoi troche wyzej Co do ceny, to sam dobrze nie wiem, bo nie podliczałem jeszcze wszystkiego (nawet chyba nie chce ) a tak poważniej, to wyszlo troche mniej niż kupić gotowca o kogoś kto robi to w PL, ale za to jest wielka duma, ze zrobiłes sam. Wszystko tez zalezy od tego na jakich komponentach robisz, jaka szybkosc, czy kazde koło z osobna, czy osiami, czy cale auto na raz Edytowane 28 Marca 2016 przez Ishkez
Fenrir Opublikowano 28 Marca 2016 Opublikowano 28 Marca 2016 Aha, no to chyba że tak. Ale przy air'rze to zmarnowany potencjał przy 17-stkach.
Ishkez Opublikowano 28 Marca 2016 Autor Opublikowano 28 Marca 2016 Czy ja wiem, kładzie sie na ziemi przynajmniej W tym sezonie polecialem juz z kosztami przy powietrzu, dlatego felgi na ten sezon zostają
Fenrir Opublikowano 28 Marca 2016 Opublikowano 28 Marca 2016 Moim zdaniem lepiej wygląda jak leży na rancie dużego koła niż jak leży na glebie a koło jest małe i się chowa
Kowi87 Opublikowano 28 Marca 2016 Opublikowano 28 Marca 2016 Moim zdaniem lepiej wygląda jak leży na rancie dużego koła niż jak leży na glebie a koło jest małe i się chowa +1 Róznice dopiero widać jak sie postawi dwa obok siebie
Ishkez Opublikowano 29 Marca 2016 Autor Opublikowano 29 Marca 2016 To fakt, na 18, albo na 19 (styling 132 ) Wygladałoby o wiele lepiej )) Ale tutaj tez sie kładzie na rancie, a bede chciał, zeby wchodzilo miedzy rant felgi a opony błotnik, w tym sezonie nie dam rady znalesc srodków na nowe koło ( matura w tym roku, pierwszy rok pracy, zobaczymy co to bedzie ) Ale i tak jeszcze jest troche pracy, zabudowe musze wkońcu zrobic Syf w bagażniku niemiłosierny
wodz Opublikowano 29 Marca 2016 Opublikowano 29 Marca 2016 To fakt, na 18, albo na 19 A co powiesz na 20"? Mam dla Ciebie propozycje Włożymy Twojego air-a na mojego "groba" na rok,akurat przetestuje Ci ten zawias Ładnie leży,nie ma co Gratki za ogarnięcie samemu zawiechy.
Ishkez Opublikowano 29 Marca 2016 Autor Opublikowano 29 Marca 2016 Haha, dzieki Air jest przetestowany, o to sie nie martw, od drugiego tygodnia stycznia w sumie juz jezdzi na szczescie bezawaryjnie Jutro zrobie mały up, dostałem wkoncu opony, co prawda miały być na jeden sezon, ale wiece jak to jest, w dobrej kasie, itp, itp. Wiec opony są w stanie za***istym ( zrobiłem prezent temu kto kupi felgi z oponami odemnie). Miałobyc dzisiaj zalożone, ale wulkanizator nie podołał (nie mógł sciagnąć starej opony ) a było to po 19,30 jakos, wiec wszystko zamkniete
A-rek Opublikowano 30 Marca 2016 Opublikowano 30 Marca 2016 Niby jest Air Ride ale jakoś auto szału na mnie nie robi...... może jak wpadną jakieś fajne koła to wtedy to się zmieni
Ishkez Opublikowano 30 Marca 2016 Autor Opublikowano 30 Marca 2016 Koło robi naprawde dużo. Ale w tym sezonie ma nie szans na nowa rolke Wiec narazie muszę sie zadowolić starym kołem, niestety, tez chętnie wrzuciłbym tu coś tłustego ;p
mophk Opublikowano 30 Marca 2016 Opublikowano 30 Marca 2016 a mógłbyś mniej-więcej opisać jak ceno wygląda zestaw, który byłby najtańszy jak się da (nie zabijając jakości), z opcją podniesienia samochodu w ciągu parunastu minut? Zastanawiam się nad alternatywą dla gwintu ale boje sie trochę progów zwalniających... a w mojej okolicy są takie, które nawet przy małej prędkości potrafią zaczepić o coś
Fenrir Opublikowano 30 Marca 2016 Opublikowano 30 Marca 2016 Podpinam się do pytania wyżej, też chodzi mi air po głowie ale koszta raczej przerastają budżet.
Ishkez Opublikowano 30 Marca 2016 Autor Opublikowano 30 Marca 2016 Ciezki temat, mophk, mówisz o podniesieniu auta w parenascie minut, nie wiem czy zdjaesz sobie sprawe, ile czasu bedziesz poświecał aż sie podniesie it ;P Ja mam w tej chwili zawory 1/4 cala i wąz 6/8 mm(srodkowa srednica 6mm, zewnętrzna 8mm) a co do zestawu, to prawda jest taka, ze jesli robillibyście na używanych czesciach ( zawory uzywane, kompresor, butle, amortyzatory, reszta czesci tak jak : wąz, przełączniki, manometry, poduchy musi być nowa, kwestia samego bezpieczeństwa) to da sie coś przyoszczędzić ale mam przykład, znajomy zakładal też to zawieszenie przedemną jakies 8 miesiecy, i starał sie oszczedzac, kompresor kupił jakis z allegro zamiast viaira( po 3 miesiacach i tak kupił viaira, bo tamten sie rozleciał), wiec tak naprawde to nie przyoszczedzil nic. Ludzie też robią na zaworach od gazu, zamiast zwykłych 5/3( 5 dróg, 3 stany) i też to działa. Tak wiec to ile bedzie kosztowal zestaw zalezy od własnie tych czynników, które wymieniłem Mi udalo sie oszczedzić na okuciach, które mialem wytoczone po znajomosci, wiec tanio, całą reszte kupywałem nową, oprócz gwintu FK, który kupiłem używany, no i butle mam dwie zrobione z gaśnic(są naprawde zgrabne, ze złomu w sumie )gabarytowo wygladają dokładnie tak samo jak ta tutaj : http://5.allegroimg.pl/s400/14/59/09/67/60/5909676021. I ostatni czynnik, to to, czy robicie sami, czy ktoś wam robi, troche jest w tym zabawy, ale akurat ja to lubiłem ( nienawidze jak ktos dotyka moj samochód ) dlatego robiłem wszystko sam, wiec na tym oszczedziłem również A teraz mały up co do audi, nie mam zdjecia całego samochodu, bo u mnie dzisiaj strasznie lało, wiec az nie chciało mi sie wychodzić zeby robic zdjecia, wiec od wulkanizatora prosto do garazu, ale mam jedno zdjecie, po załozeniu opon z przodu 205/40 ( czyli tak jak z tyłu) naciąg, audi automatycznie poszlo niżej i narescie nie ma wrazenia, ze przód stoi wyzej niż tyl Ale są też smutne fakty, audi juz niżej nie zejdzie( patrz zdjecie) Zaznaczylem strzałkami zdjecie robione na szybko po drodze, bo padało, wiec ostrość nie do końca złapana
mophk Opublikowano 30 Marca 2016 Opublikowano 30 Marca 2016 czyli generalnie jazda na glebie (jako takiej) w trasie, nastepnie 30min postój powiedzmy żeby dostosować auto do latania przez progi zwalniające nie ma szansy bytu. Do tego, wydaje się, że cała instalacja jest duża.. tak wiem mam avanta a ty sendan i jakoś dałeś radę, ale jakoś nie czuje się komfortowo z tym, że cały bagażnik miałbym wypchany częściami samochodowymi, które pracują w mniejszym lub większym stopniu. Dodatkowo do rachunku trzeba dopisać jednak gwint.. ja sobię daje spokój. dzięki za wyczerpującą odpowiedz
wodz Opublikowano 30 Marca 2016 Opublikowano 30 Marca 2016 nastepnie 30min postój powiedzmy W tym czasie to gwint bym podkręcił do góry
Ishkez Opublikowano 30 Marca 2016 Autor Opublikowano 30 Marca 2016 Wszystko ma prawo bytu, ale na najmniejszych zaworach nawet bedzie Ci sie szybko podnosic, tzn chwila, czy tam dłuzsza chwila i podniesione Poszukaj sobie na youtube, jak sie podnosi na 1/8 cala zaworach, na 1/4 zaworach 1/2 cala i 1 cal Ja mam 1/4 tak jak pisalem, jest dosc szybko, i tak juz u mnie bynajmniej zostanie Cała instalacja nie jest duzą, mozna ja ukryć nawet całą, w bagazniku masz tylko butle ( ja mam dwie, te co pokazalem wyżej) i kompresor Wystarczy podłoge bagaznika podniesc troche wyżej, wtedy takkie butle jak moje sie ładnie "wtopią" a kompresor dac pod szkłem ( ja mam taki plan, butle w układzie V zrobić, ale odwrótnie tzn V, ale do góry nogami jakby + kompresor miedzy nimi pod szkłem) I jesli masz taka zabudowe, to cały bagaznik masz w sumie dostępny
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się