BOSSS Opublikowano 18 Lutego 2016 Opublikowano 18 Lutego 2016 Witam.Co troche wyskakuje mi czerona kontrolka od oleju.Co troche gasnie i za jakis czas znowu sie pojawia.DOdam ze olej mam troszke powyzej maximum .Nie ma problemow z moca bo auto jedzie tak samo jak wczesniej.Nie slychac klekotania zaworow.Czy to czujnik pierdzieli?
darko Opublikowano 18 Lutego 2016 Opublikowano 18 Lutego 2016 pierwsze co bym zrobił,to zmierzył ciśn. oleju
BOSSS Opublikowano 18 Lutego 2016 Autor Opublikowano 18 Lutego 2016 Trzeba to tego jakis przyrzad czy kompem to wyczyta jak sie podepnie?
darko Opublikowano 19 Lutego 2016 Opublikowano 19 Lutego 2016 potrzebny manometr,coś takie lub podobne http://allegro.pl/tester-manometr-pomiaru-mierzenia-cisnienia-oleju-i5940625919.html, wykręca się czujnik z podstawy filtra oleju a w to miejsce wkręca się ten manometr,
kaczorvw Opublikowano 20 Lutego 2016 Opublikowano 20 Lutego 2016 Możecie nie słuchac ale w takiej sytuacji dla świętego spokoju lepiej zdjąc miskę olejową - biorąc pod uwagę wiekowośc auta na 90 % będzie w środku syf z nagaru oraz zalepiony smok pompy oleju. Czyszczenie metodami tradycyjnymi w wielu przypadkach nie daje rezultatu - ja piaskuję, pompa oleju leci nowa. I nie ma reguły - serwisuję a4 z 96 roku, pierwszy właściciel od nowości (jeszcze ma czarne tablice) - auto regularnie serwisowane, olej co 12 tys wymieniany (tzn mobil, nie bardzo olej, ale co zrobic jak się ktoś uprze) - pół roku temu przy 300 tys na zegarze zaczęła grzechotac - w misce nagar miał około centymetra grubości, pompa tak samo. A co powiedziec o "świeżynkach" po dziadku z wermahtu co w 20 lat zrobił 170 tys km? (pomijam że razy trzy ale my naród kochamy byc pukani od tylca )
acidQ Opublikowano 27 Lutego 2016 Opublikowano 27 Lutego 2016 Cześć. Miałem to samo u siebie. Na dłuższych przelotach po rozgrzaniu silnika. Napiszę co robiłem - może pomoże: - wymiana czujnika - problem nie rozwiązany - badanie manometrem: 1.5 bara na wolnych obr i 2 bary przy 3 tyś obr - sporo za mało - czyszczenie miski i smoka - nie było źle i tez nie pomogło - zmiana oleju z 5w40 na 5w50 i problem zniknął jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki Przy 3 tyś obr jest 5 barów. Prawdopodobnie pompa juz jest trochę zużyta i nie radziła sobie z mało lepkim olejem. Może to tylko zamaskowanie problemu ale przynajmniej silnik jest dobrze smarowany. Btw: chłodniczka oleju (przynajmniej w moim ANB), to jest jakiś żart. Mam nadzieję że choć trochę pomogłem. Pozdr. acidQ
Unf Opublikowano 27 Lutego 2016 Opublikowano 27 Lutego 2016 Wszystko prawda ale najlepiej zaczac od najprostszych rzeczy, bo zdjecie miski wbrew pozorom to nie tak hop siup Juz nie wspominajac ze jak syf bylby na dole to jest tez na gorze. Czujnik cisnienia - wypnij, wepnij, sprawdz czy dobrze sie wpina, ewentualnie wymien + pomiar cisnienia - to sa proste i rzeczy do ogarniecia na poczatek!
kaczorvw Opublikowano 28 Lutego 2016 Opublikowano 28 Lutego 2016 Wszystko prawda ale najlepiej zaczac od najprostszych rzeczy, bo zdjecie miski wbrew pozorom to nie tak hop siup Potrzymaj mi piwo i daj godzinkę czasu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się