v1ck Opublikowano 22 Listopada 2008 Opublikowano 22 Listopada 2008 Hej. Na komputerze mam blad czujnika halla, (http://www.twoje-miasto.pl/images/sklep/000021/produkty/4101.jpeg) kupilem juz go ale nie moge zlokalizowac miejsca w ktorym on sie znajduje? ma ktos moze jakies zdjecia ? czy jak wymienie ten czujnik to musze podlaczyc go spowrotem pod kompa zeby wykasowac blad czy sam zniknie? dzieki, pozdro
mateogda Opublikowano 22 Listopada 2008 Opublikowano 22 Listopada 2008 Czujnika halla, który pokazałeś na zdjęciu znajduje się w aparacie zapłonowym.
sisi1977 Opublikowano 22 Listopada 2008 Opublikowano 22 Listopada 2008 ja tez kiedys miałem bład halla na aparacie zapłonowym,ale w aso okazało sie ze mam przestawiony rozrzad o jeden ząbek,mialem falowanie obrotów.
v1ck Opublikowano 22 Listopada 2008 Autor Opublikowano 22 Listopada 2008 pasek juz przestawialem. Druga sprawa, wzialem sie dzisiaj za ten czujnik, dobralem sie juz do aparatu zaplonu, zdjalem kopulke. ale nie moglem wyjac palca rozdzielacza.. jak go zdjac zeby dostac sie do tego halla? albo inaczej, jak wyjac calkowicie aparat zaplonu?
Sokala4 Opublikowano 9 Grudnia 2008 Opublikowano 9 Grudnia 2008 Ile kosztował ten czujnik halla? Czasami falują mi obroty i po podłączeniu do kompa okazało się że jest błąd: czujnik halla. Właśnie przymierzam się do kupna
toldek1 Opublikowano 9 Grudnia 2008 Opublikowano 9 Grudnia 2008 Błąd czujnika Halla jest zawsze jeśli silnik nie pracuje i jest to normalny stan, jeśli błąd występuje na pracy silnika wtedy należy traktować ten błąd poważnie, przyczyny falowania obrotów zwykle tkwią gdzie indziej, poza Hallem. Zdjęcie palca rozdzielacza - w żadnym wypadku nie wolno podważać go wkrętakiem opierając wkrętak o wirnik!!! ulegnie odkształceniu i zrypie nowego Halla. Aby dostać się do Halla należy zdemontować - wyjąć aparat zapłonowy z silnika ( wcześniej zdjąć kopułkę i zapamiętać ustawienie bo potem ) zdjąć palec rozdzielacza, zdemontować zębatkę napędu aparatu wyciągając kołek, potem odkręcamy Halla.
v1ck Opublikowano 10 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2008 sam czujnik - 175zl. blad sprawdzalem to mam przed odpaleniem jak skasuje to go nie ma, ale odpale to znowu sie pojawia i po zgaszeniu dalej jest takze mysle ze jest problem. w zasadzie nie wiem co innego moze byc przyczyna duzego spalania i mulowatosci autka po rozgrzaniu.. czasem mam wrazenie ze wcisne to dopiero po 2-3sek zaczyna reagowac. innych bledow nie mam na kompie.
wolf525 Opublikowano 11 Grudnia 2008 Opublikowano 11 Grudnia 2008 Witam, co do falujących obrotów mam taki problem z silnikiem ABS w seacie cordoba: http://www.a4-klub.pl/smf/silniki_benzynowe/all_tak_na_boku_silnik_18_vwaudi_monowtrysk_seat-t56158.0.html;new#new więc teraz myślę, czy to właśnie ten czujnik halla nie będzie??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się