Empirat0r Opublikowano 21 Lutego 2016 Opublikowano 21 Lutego 2016 (edytowane) Witam serdecznie wszystkich forumowiczów! Przyszedł czas, abym i ja zaprezentował swoją a4 ;-) Poprzednikiem czerwonej laleczki był poczciwy, każdemu dobrze znany, przez jednych kochany, przez innych znienawidzony, a przez jeszcze innych wyśmiewany VW Passat B5, również z silnikiem 1.8T po chipie na około 190 koników. I tak Passata przejął tata, a że silnik 1.8T bardzo przypadł mi do gustu, to decyzja nie mogła być inna jak kolejne 1.8T ;-) Specyfikacja Audi jest następująca: - Audi A4 B6 Avant S-line 2003r pochodzenia Szwedzkiego, - Kolor - LZ3M, - Silnik 1.8T BFB 163 KM w serii, modyfikowany już w Szwecji (układ dolotowy firmy BSR na filtrach JR, turbina K03s i programie na 190 KM i 288 Nm), - Przebieg 240 tyś. km, (myślę że prawdziwy patrząc przez pryzmat stanu technicznego i wizualnego auta, a także po sprawdzeniu nr. vin w serwisie Skody), Wyposażenie: - Fotele kubełkowe, pół skórzane podgrzewane (tylko przednie) z elektrycznie regulowanym odcinkiem lędźwiowym i wysuwanymi podudziami, kanapa oczywiście również pół skórzana, całość w czerni, - Reflektory standardowe z soczewkami (nie xenony), bardzo ładnie świecą, nie myślę zmieniać na xenony + halogeny, - Tempomat, - ABS, ESP, - Pełny czerwony FIS, - Przód - elektryka, tył korbotronik - Czarna podsufitka, - Spryskiwacze reflektorów, - Elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka, - Kierownica 3-ramienna, obita skórą, - Gałka zmiany biegów obita czarną skórą, - Pakiet chrom, - Chromowane relingi, - Klapa oczyszczona z emblematów, - Radio Audi Concert 2, - Oryginalny suboofer wraz z wzmacniaczem Audi, - Klimatyzacja dwustrefowa, - Oczywiście poduszki powietrzne, podłokietnik przód + tył, podświetlany podłokietnik, klamki wewnętrzne itp... - Domykanie szyb z kluczyka, - Fabryczny autoalarm, - Immobilizer, - Przyciemnione szyby od szyb pasażera tył, - Zawieszenie 1BV -20 mm + sztywniejsze amortyzatory (auto świetnie klei się do jezdni ale każde wyboje... Strasznie niesie po budzie...) - Felgi stalowe 16" zima na nokianach, - Alufelgi 17" na lato, - Pakiet oświetlenia drzwi + nogi, - No i oczywiście pewnie coś, czego zapomniałem dopisać ;-) Wymienione rzeczy eksploatacyjne: - Rozrząd wraz z pompą wody, - Świece, - Płyn chłodniczy, - Pasek i rolki alternatora, - Olej Motul 5w30, - Olej w skrzyni biegów, - Filtry oczywiście oleju, paliwa, kabinowy, - Filtry przy dolocie JR, - Maszyna wyprana, - Wymieniony akumulator, - Profilaktycznie zakonserwowane podwozie + drzwi i klapy. Pazerność na moc była spora więc został zrobiony chip przez firmę CarConnect w Rzeszowie (polecam) co zaowocowało w granicach rozsądku w moc 220 KM i 340 Nm. Jeżeli chodzi o zdjęcia, to postaram się wrzucić przy najbliższej okazji, aura niestety nie dopisuje, więc proszę uzbroić się w cierpliwość. Jeżeli chodzi o dalsze modyfikacje, to raczej sobie daruje. W pełni akceptuję Audiczke w takim stanie, w jakim jest obecnie, byle by się nie psuła (odpukać ) Pozdrawiam! Edytowane 22 Lutego 2016 przez Empirat0r
gplaza Opublikowano 22 Lutego 2016 Opublikowano 22 Lutego 2016 Super autko! Moje kiedyś też się doczeka mega przeróbek Pytanko: czy wymieniałeś kata na downpipe ? Listwę wtryskową?? Intercooler ??? No i co do 220 kucyków, jak sie ma dolot w gumowym TIP ie ?? Aha ... zapodaj jakbyś mógł odpowiedź w wątku: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/346119-audi-a4-b6-18t-bfb-nie-odpali/ jeśli problem został rozwiązany ...
Empirat0r Opublikowano 22 Lutego 2016 Autor Opublikowano 22 Lutego 2016 (edytowane) Intercooler z tego co widzę jest oryginalny. Kat również. Jeżeli chodzi o listwę wtryskową i same wtryski to nie jestem pewny co do tego, czy były wymieniane na większe. Ja takich przeróbek nie robiłem. Ja w zasadzie włożyłem tylko nowy filtr powietrza JR do wcześniej już (Szwecja) zamontowanego dolotu firmy BSR. Filtr ma zakres optymalnego podawania powietrza dla samochodów do ~265 km. Generalnie wszystko chodzi elegancko Jedyne co myślę zrobić to wsadzić oświetlenie led do tablicy rejestracyjnej, być może włożyć listwy w drzwiach od S4 no i zrobić dopływ zimnego powietrza bezpośrednio do filtra, chociaż co do tego mam pewne obiekcje, bo jak filtr zassie wodę, to może być nieciekawie. Obecnie co do takiego układu jaki jest nie mam najmniejszych zastrzeżeń Pozdrawiam Edytowane 22 Lutego 2016 przez Empirat0r
Adioss Opublikowano 23 Lutego 2016 Opublikowano 23 Lutego 2016 Ładna. Ten dolot mnie się podoba, bsr nie byle jaka firma.. Ze Szwecji to historie masz pewna, ja ciągam fury ze Szwecji tak ze jak coś to PW. Mówisz że masz tylko jeden seryjny intercooler? Nie dołożyli prawego? Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
the19game Opublikowano 24 Lutego 2016 Opublikowano 24 Lutego 2016 Kupiłeś w Radomiu? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Empirat0r Opublikowano 27 Lutego 2016 Autor Opublikowano 27 Lutego 2016 Kupiłeś w Radomiu? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Tiaa ;-)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się