zbojna Opublikowano 22 Lutego 2016 Opublikowano 22 Lutego 2016 Witam, Sprawdzilem pobor pradu auta > po wygasnieciu wszystkich lampek i podswietlenia wyszlo w granicach 190 ma. Mial moze ktos podobny przypadek? Pobor raczej nie duzy i obstawiam ze mam tak od dawna, tylko jak na bierzaco byl ladowany to bylo nie zauwazalne. Nie mam zadnych navi czy naglosienia Bose, raczej standard z podgrzewaneim siedzien. Na odpalonym ladowanie cos ok 14,2 wiec ok, zadna kontrolka nie swiec, radio fabryczne, nic innego nie zauwazylem co by nie dzialalo...Aktualnie kupilem 2 aku i po zimie laduje co 2 -3 dni jezeli stoi.
kkam Opublikowano 23 Lutego 2016 Opublikowano 23 Lutego 2016 Zamknij samochód z pilota i sprawdz czy zgasło podświetlenie przycisku od świateł awaryjnych. Jeżeli nie zgasło to znaczy, że któryś z modułów nie wszedł w stan uspienia i dlatego jest większy pobór prądu
zbojna Opublikowano 23 Lutego 2016 Autor Opublikowano 23 Lutego 2016 Zamknij samochód z pilota i sprawdz czy zgasło podświetlenie przycisku od świateł awaryjnych. Jeżeli nie zgasło to znaczy, że któryś z modułów nie wszedł w stan uspienia i dlatego jest większy pobór prądu Tak to swiatlo gasnie, sprawdzalem tez w bagazniku tez gasnie...
Marcin974 Opublikowano 24 Lutego 2016 Opublikowano 24 Lutego 2016 Celowałbym w to że alternator się kończy, odepnij kabel prądowy od niego i sprawdź jeszcze raz pobór :-)
jelonek98 Opublikowano 24 Lutego 2016 Opublikowano 24 Lutego 2016 A jak długo mierzysz pobór prądu? Kiedyś jak mierzyłem to czekałem do 2 minut zanim wszystko się wygasiło.
zbojna Opublikowano 24 Lutego 2016 Autor Opublikowano 24 Lutego 2016 (edytowane) A jak długo mierzysz pobór prądu? Kiedyś jak mierzyłem to czekałem do 2 minut zanim wszystko się wygasiło. Dzis zrobilem to ponownie z tym ze pilotem zamknelem auto...nie wiem jakie to ma znaczenie ale pobor spadl do 40 i chwilami skakal do 60, 70 - ale najczesciej pojawiala sie 50 ma, ale to pewnei diody migajace od alarmu i te przy drzwiach...Wiec od dzis zamykam auto jak stoi w garazu i zobaczymy. Nie jestem teraz juz pewny aku to jest ca/ca i podobno jak sie juz raz rozladowal to jest do wymiany i faktycznie wczoraj ladowalem dzis pierwsze odpalenie i kontrolka od poziomu plynu hamulcowego(a dopiero co sie skonczyla na niego gwarancja), kolejne na rozgrzanym juz ok (stan plynu oczywiscie jest ok). Kiedys tez tak mialem jak aku byl juz wyczerpany. A jak długo mierzysz pobór prądu? Kiedyś jak mierzyłem to czekałem do 2 minut zanim wszystko się wygasiło. Dzis zrobilem to ponownie z tym ze pilotem zamknelem auto...nie wiem jakie to ma znaczenie ale pobor spadl do 40 i chwilami skakal do 60, 70, ale to pewnei diody migajace od alarmu i te przy drzwiach...Wiec od dzis zamykam auto jak stoi w garazu i zobaczymy. Nie jestem teraz juz pewny aku to jest ca/ca i podobno jak sie juz raz rozladowal to jest do wymiany i faktycznie wczoraj ladowalem dzis pierwsze odpalenie i kontrolka od poziomu plynu hamulcowego, kolejne na rozgrzanym juz ok (stan plynu oczywiscie jest ok). Kiedys tez tak mialem jak aku byl juz wyczerpany. A mierzylem tak do 2 minut, niesty bateria padla w multiplekserze i zaczela pod koniec jakies dziwne wartosci pokazywac i pojawila sie ikonka na nim baterii...wiec narazie koniec pomiarow Edytowane 24 Lutego 2016 przez zbojna
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się