grubcio1980 Opublikowano 27 Lutego 2016 Opublikowano 27 Lutego 2016 (edytowane) Prośba o sprawdzenie logów. Dynamika: http://vaglog.pl/log_251937.html http://vaglog.pl/log_251938.html http://vaglog.pl/log_251939.html Statyczne: http://vaglog.pl/log_251946.html http://vaglog.pl/log_251945.html http://vaglog.pl/log_251943.html http://vaglog.pl/log_251947.html http://vaglog.pl/log_251944.html BS postaram się wstawić jutro, bo nie udało się ogarnąć. A to skan auta:Typ podwozia: 8E - Audi A4 B6/B7Skanowanie: 01 02 03 08 09 0F 11 15 16 17 18 36 37 45 46 55 56 57 65 6769 75 76 77VIN: WAUZZZ8E78A102402 Przebieg: 194280km-------------------------------------------------------------------------------Adres 01: Silnik Plik etykiet: Przekier.nieudane!Oznaczenie elementu SW: 03G 906 016 GD HW: 03G 906 016 GDKomponent: R4 1,9L EDC G000SG 9577Weryfikacja: --H05--- Numer seryjny: XXXXXXXXXXXXXXKodowanie: 0000071Kod serwisu: WSC 00011 888 06946VCID: 6BDFBC3D4ADB8440E4EZnaleziono 1 błąd:005512 - Zawory zawieszenia silnika (N144) / (145)P1588 - 000 - przerwaRamka zamrożona:Stan błędu: 01100000Priorytet błędu: 3Częstość błędu: 1Przebieg: 194285 kmWskaźnik czasu: 0Ramka zamrożona:Obroty silnika: 882 /minPrędkość: 0.0 km/hObciążenie: 0.0 %Napięcie: 14.36 VBity binarnie: 00001000Moment obrotowy: 144.0 NmMoment obrotowy: 0.0 NmKody gotowości: 0 0 1 1 1-------------------------------------------------------------------------------Adres 03: ABS/hamulce Plik etykiet: 8E0-910-517.lblOznaczenie elementu SW: 8E0 910 517 H HW: 8E0 614 517 BFKomponent: ESP8 FRONT H06 0140Weryfikacja: 00000000 Numer seryjny: 00000000000000Kodowanie: 0004401Kod serwisu: WSC 06335 000 00000VCID: 2C5D7F218F554378AD42 - ilość znalezionych błędów. Oto one:01826 - Czujnik kąta skrętu kierownicy (G85); napięcie zasilające zacisk 30000 - - - SporadycznyRamka zamrożona:Stan błędu: 00100000Priorytet błędu: 3Częstość błędu: 5Wew.licznik błędów: 10Wskaźnik czasu: 0Ramka zamrożona:Wartość Hex: 0x0000Wartość Hex: 0x0222Wartość Hex: 0x0024Wartość Hex: 0x018EWartość Hex: 0x000100493 - Jednostka czujników ESP (G419)008 - Niezrozumiały sygnał - SporadycznyRamka zamrożona:Stan błędu: 00101000Priorytet błędu: 2Częstość błędu: 1Wew.licznik błędów: 11Wskaźnik czasu: 0Ramka zamrożona:Wartość Hex: 0x0200Wartość Hex: 0x4202Wartość Hex: 0x001BWartość Hex: 0x34ACWartość Hex: 0x0001-------------------------------------------------------------------------------Adres 08: Klimatyzacja Plik etykiet: 8E0-820-043.lblOznaczenie elementu: 8E0 820 043 BMKomponent: A4 Klimaautomat 3233Kodowanie: 00000Kod serwisu: WSC 00000VCID: 6DDBB22527CF8A70FAAZnaleziono 1 błąd:00716 - Silnik nastawczy klapy obiegu zamkniętego powietrza (V113)41-00 - Zablokowany lub bez napięcia-------------------------------------------------------------------------------Adres 17: Zest.wskaźników Plik etykiet: AKP\8E0-920-9xx-8EC.clbOznaczenie elementu SW: 8E0 920 932 HW: 8E0 920 932Komponent: KOMBI+WFS 4 H10 0200Weryfikacja: 0200 Numer seryjny: 00000000000000Kodowanie: 0006018Kod serwisu: WSC 11111 111 11111VCID: E6C94D09D23939283B0Znaleziono 1 błąd:00668 - napięcie zasilania (Bordspannung); zacisk 30002 - Dolna wartość skrajna przekroczona - Sporadyczny-------------------------------------------------------------------------------Adres 46: Moduł komfortu Plik etykiet: 8E0-959-433-MAX.lblOznaczenie elementu: 8E0 959 433 CKKomponent: Komfortgerát T85 4336Kodowanie: 07008Kod serwisu: WSC 06335VCID: 7CFD8F616CB513F87D4Podsystem 1 - Oznaczenie elementu: 8E1959801HKomponent: Tőrsteuer.FS BRM 0606Podsystem 2 - Oznaczenie elementu: 8E1959802HKomponent: Tőrsteuer.BF BRM 06063 - ilość znalezionych błędów. Oto one:01366 - Otwarcie na skutek sygnału wypadku35-00 - -00955 - Kluczyk 135-10 - - - Sporadyczny00956 - Kluczyk 235-10 - - - Sporadyczny------------------------------------------------------------------------------- Powie ktoś coś ciekawego? Edytowane 28 Lutego 2016 przez grubcio1980
lukaszooo Opublikowano 28 Lutego 2016 Opublikowano 28 Lutego 2016 Dynamiczne sie nie otwierają. Błędy wykasuj i podaj tylko numery błędów które wracają a nie cały skan. Na statycznych widać ze masz synchronizacje przestawioną jest -4,4 powinno być ok 0, przy ok -5 silnik już nie odpala, korekcje bardzo ładne, bipy na minusie (przyjęte jest ze jeśli są na minusie to jest problem z paliwem, z moich oberwacji wynika ze w tych silnikach często bipy są na - a silnik ładnie pracuje) Zrób logi dynamiczne (kazdą grupe loguj oddzielnie).
grubcio1980 Opublikowano 14 Marca 2016 Autor Opublikowano 14 Marca 2016 To furmanka przyjaciela. Właśnie kupił i chciałem mu pomóc i sprawdzić jak to wygląda. Nie wiem dlaczego dynamiczne sie nie otwierają. Mam jeszcze bs. Postaram sie jutro wrzucić. Powraca tylko ten błąd zawory zawieszenia silnika. Szreka nie wywala. Dpf się chyba kończy bo dymi i śmierdzi. Znalazłem temat że to wina pokrywy zaworów. Postaram się poprawić logi. Jest ktoś z Gdyni? Koleżka marynarz i tam mieszka ?. Aaa skan robiony po skasowaniu błędów więc te co są powracają. Dzięki za podpowiedzi Dynamiczne. Już wiem dlaczego nie działały. Powinno być ok. http://vaglog.pl/log_252428.html http://vaglog.pl/log_252429.html http://vaglog.pl/log_252430.html Już nie trzeba pomocy. Inni pomogli Panowie w w/w OOOO turbo poregeneracji (dlatego tak dymiło), synchronizacje poprawione. Myślimy o małym programie, bo to nic nie jedzie. Powiedzcie coś: Dynamiczne: http://vaglog.pl/log_254224.html http://vaglog.pl/log_254225.html http://vaglog.pl/log_254226.html Statyczne: http://vaglog.pl/log_254227.html http://vaglog.pl/log_254228.html http://vaglog.pl/log_254229.html http://vaglog.pl/log_254230.html http://vaglog.pl/log_254231.html BS: http://vaglog.pl/log_254232.html http://vaglog.pl/log_254233.html Jak to wygląda?
lukaszooo Opublikowano 14 Marca 2016 Opublikowano 14 Marca 2016 Optymalne doladowanie masz dopiero przy 2000rpm a to troszke pozno jak nanowe turbo.
grubcio1980 Opublikowano 19 Marca 2016 Autor Opublikowano 19 Marca 2016 Jakieś inne zarzuty czy reszta ok?
lukaszooo Opublikowano 19 Marca 2016 Opublikowano 19 Marca 2016 Reszta ok ale jesli to tak zostawisz nie zdziw sie jak za pol roku bedziesz mial turbo do czyszczenia.
grubcio1980 Opublikowano 20 Marca 2016 Autor Opublikowano 20 Marca 2016 Jak wcześniej pisałem to nie moja A4. Strasznie dymiła. Kolega mieszka w Gdyni i tam poleciał do kogoś polecanego na klubie (nie wiem do kogo). On stwierdził ze to turbo. Regenerował i poprawił resztę. Dymienie zniknęło więc raczej się nie mylił. Logi zrobiliśmy kontrolnie. Mówisz że cosik nie tak tzn. ?
ciahciah Opublikowano 21 Marca 2016 Opublikowano 21 Marca 2016 w 011bs też widać że turbo jest ospałeprofilaktycznie można spr:w kanale 75 pozycja 3 - poziom zapełnienia filtra cząstek stałych...w kanale 68 pozycja 2 - masa zanieczyszczeńhttp://forum.vw-passat.pl/threads/55260-Czyszczenie-%28regeneracja%29-filtra-cz%B1stek-sta%B3ych-DPF-FAP?p=562268#post562268
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się