slaw2908 Opublikowano 3 Marca 2016 Opublikowano 3 Marca 2016 Witam!Tak jak w temacie, 1.9tdi AHH po wymianie pompy wtryskowej na drugą używke straciło moc, wcześniej była fabryczna 107 J, aktualnie jest 107 B czyli juz ta mniejsza. Auto aktualnie jedzie jakby miało z 70KM, słabo przyspiesza, nie czuć tego "wgniatania w fotel" gdy turbina sie załącza(mimo że turbina gwiżdze). Link do mojego poprzedniego tematu:http://a4-klub.pl/index.php?/topic/348930-zmiana-pompy-z-11-na-9-pytanie/Zlogowalem dziś auto zgodnie z instrukcjami z forum http://a4-klub.pl/index.php?/topic/11318-diagnostyka-silnikow-tdi-logowanie/#entry143065 Oto logi:- basic settings http://vaglog.pl/log_251982.html http://vaglog.pl/log_251983.html http://vaglog.pl/log_251984.html http://vaglog.pl/log_251985.html - statyczne measuring http://vaglog.pl/log_251979.html http://vaglog.pl/log_251980.html http://vaglog.pl/log_251981.html - dynamiczne measuring http://vaglog.pl/log_251975.html http://vaglog.pl/log_251976.html http://vaglog.pl/log_251977.html Będe wdzięczny za każdą wskazówke, bo ja już ręce rozkładam.. Nikt nic? Nikt nic nie podpowie?
spanky Opublikowano 4 Marca 2016 Opublikowano 4 Marca 2016 a czego sie spodziewałeś po zmianie pomy z 11 na 10-tke w seryjnym AHH .... niestety bedzie mial teraz z 75 PS :-) i nic w tym dziwnego nie ma .... poza tym podczas logów pedał nie był wcisniety do podłogi oraz masz nieszczelnoc w dolocie turbo->kolektor ssacy stad turbo późno wstaje ....
slaw2908 Opublikowano 5 Marca 2016 Autor Opublikowano 5 Marca 2016 Ale dlaczego ma mieć 75Km? Skoro większość 90konnych motorów było na tych 10tkach, pedal był wcisniety w podłogę podczas logów, co do nieszczelność muszę sprawdzić
Jarol Opublikowano 5 Marca 2016 Opublikowano 5 Marca 2016 Dlatego bo AHH ma mniejsze wtryskiwacze i mocniejsza pompę od innych 90km.
lukasz51237 Opublikowano 5 Marca 2016 Opublikowano 5 Marca 2016 Może dlatego, że silnik AHH ma bardzo słabe wtryski, inne silniki 90 konne mają je mocniejsze. Ty masz teraz słabą pompę i słabe wtryski.
spanky Opublikowano 5 Marca 2016 Opublikowano 5 Marca 2016 (edytowane) Ale dlaczego ma mieć 75Km? Skoro większość 90konnych motorów było na tych 10tkach, pedal był wcisniety w podłogę podczas logów, co do nieszczelność muszę sprawdzić Bo seryjny program w AHH masz pod mocna pompe i slabe wtryski , a teraz masz slaba pompe i slabe wtryski. Chcesz miec znowu 90 ps musisz zrobic korekte programu . W logach widac ze pedal nie byl wcisniety do konca . Edytowane 5 Marca 2016 przez spanky
krzysiek1606 Opublikowano 5 Marca 2016 Opublikowano 5 Marca 2016 (edytowane) Witam! Tak jak w temacie, 1.9tdi AHH po wymianie pompy wtryskowej na drugą używke straciło moc, wcześniej była fabryczna 107 J, aktualnie jest 107 B czyli juz ta mniejsza. Auto aktualnie jedzie jakby miało z 70KM, słabo przyspiesza, nie czuć tego "wgniatania w fotel" gdy turbina sie załącza(mimo że turbina gwiżdze). Będe wdzięczny za każdą wskazówke, bo ja już ręce rozkładam.. Nikt nic? Nikt nic nie podpowie? co ci ma ktos podpowiedziec jak zadajac pytanie sam juz sobie na nie odpowiedziales a co zrobisz to twoja sprawa ja bym wrocil do 107j Edytowane 5 Marca 2016 przez krzysiek1606
lapek85 Opublikowano 5 Marca 2016 Opublikowano 5 Marca 2016 oddaj swoja oryginalną pompę do regeneracji i zakładaj z powrotem do auta a czemu zmieniłeś pompę, ciekła czy co się stało? bo jak lejesz normalne czyste paliwo to te pompy wytrzymują bez otwierania z 500 tys km. albo i więcej
slaw2908 Opublikowano 6 Marca 2016 Autor Opublikowano 6 Marca 2016 ori pompe juz oddalem tydzien temu do regeneracji wiec na dniach bedzie, tak ciekła więc ją wymieniłem bo szukałem najszybszego sposobu. To, że AHH ma mocniejsza pompe to wiem, ale ze słabsze wtryski od zwyklej 90-tki to pierwssze słysze. Skoro tak to faktycznie nie ma co sie dziwic, szczerze mowiąc juz myślalem o tym że potrzebna jest zmiana programu tylko dziwne że gosc zajmujacy sie tuningiem mi o tym nie powiedzial gdy z nim rozmawialem o moim problemie? @spanky pedal był wcisniety do konca- sam robilem logi wiec wiem, a czemu wg logow nie byl to nie wiem
krzysiek1606 Opublikowano 6 Marca 2016 Opublikowano 6 Marca 2016 @spanky pedal był wcisniety do konca- sam robilem logi wiec wiem, a czemu wg logow nie byl to nie wiem moze byc uszkodzony albo jest cos pod pedalem
slaw2908 Opublikowano 6 Marca 2016 Autor Opublikowano 6 Marca 2016 W takim razie co może być w pedale uszkodzone?
spanky Opublikowano 6 Marca 2016 Opublikowano 6 Marca 2016 Podwiniety dywanik (i to nie jest zart ;-) )
slaw2908 Opublikowano 12 Marca 2016 Autor Opublikowano 12 Marca 2016 Dla wszystkich zainteresowanych, do auta wróciła Stara ori pompa po uszczelnieniu i auto odzylo. Także dzięki wszystkim za zainteresowanie i odpowiedzi(także te złośliwe ). Temat do zamknięcia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się