lunio666 Opublikowano 27 Lutego 2016 Opublikowano 27 Lutego 2016 (edytowane) Witam Mam problem ze swoim audi już od dłuższego czasu, otóż jak jest zimny albo ciepły odpala od tak zwanego strzała... ale jak sie nagrzeje to temperatury 70-90 to już jest nie wesoło. Otóż samochód po przekręceniu kluczyka już zaczyna pracować po czym gaśnie, jak przytrzymam kluczyk dłużej to zapali ale nie od strzała tylko po 2sek. Oto co zrobiłem - zmiana mapy startowej - o-ringi na wtryskach wymienione - pompa tandemowa wymieniona - czyszczenie ssaka w zbiorniku - sprawdzenie ciśnienia na pompie w zbiorniku - wymienione czujniki walu i rozrządu - rozrząd ustawiony tak jak trzeba na blokadach - EGR zaślepiony i dezaktywowany - rozrusznik wymieniony - akumulator wymieniony Już mi brakuje pomysłów... tego co odkryłem po logach z jakiegoś powodu samochód ma problem z Start Synchronisation.. otóż stoi na 3=Transitional states ciepłym jak by nie mogło złapać synchronizacji pomiędzy rozrządem a walem tylko pytanie dlaczego... LOGI: zle http://vaglog.pl/log_252055.html dobrze http://vaglog.pl/log_252056.html PS dodam ze czasami potrafi zapalić bez problemu ale w większości czasu jest problem. Edytowane 27 Lutego 2016 przez lunio666
kaczorvw Opublikowano 27 Lutego 2016 Opublikowano 27 Lutego 2016 Jak odepniesz czujnik temperatury też jest źle ? W sumie do wczoraj z AWXem walczyłem - wałek (bo był i tak wytarty), uszczelki pompek, popychacze, dawka itp - w końcu mnie szlag trafił i dostał 8kOhm z przekaźnikiem na czujnik temperatury zapinane po rozruszniku i pojechał - fakt że bandycki numer ale uzgodniony z właścicielem
lunio666 Opublikowano 27 Lutego 2016 Autor Opublikowano 27 Lutego 2016 Tak czujnik tez odpinałem ale bez poprawy.
lunio666 Opublikowano 27 Lutego 2016 Autor Opublikowano 27 Lutego 2016 Nie, bo jakby miał słabe to by miał problem z odpaleniem na zimnym... a odpala od strzała nawet jak nie czekam na świece... z tego co wynika z logów komputer po prostu odcina paliwo po chwili bo jest brak synchronizacji... grupa 5 blok 3. Zastanawiam się czy to może nie kolo sygnałowe na wale... które się odkształca pod wpływem ciepła i źle pokazuje TDC dla komputera.
lunio666 Opublikowano 27 Lutego 2016 Autor Opublikowano 27 Lutego 2016 (edytowane) Tak, podawałem dodatkowa masę centralnie na silnik z akumulatora i bez poprawy. Edytowane 27 Lutego 2016 przez lunio666
Musashi Opublikowano 27 Lutego 2016 Opublikowano 27 Lutego 2016 a wiązkę? synchronizacje pokazuje prawidlowo, widac ze w pewnym momencie w trakcie/po rozruchu dawka jest obcinana do 0, wiec silnik pracowac nie ma prawa. zloguj 018 w czasie dobrego i zlego rozruchu. z immo problemu nie ma? wypnij wiazke z ECU i obejrz styki, sprawdz czy nie sa zasniedziale, podobnie czy nie sa zalane bezpieczniki/przekazniki.
lunio666 Opublikowano 27 Lutego 2016 Autor Opublikowano 27 Lutego 2016 nie wiazki nie sprawdzalem. tak odcina bo Start Synchronisation nie przechodzi w 48 tylko pozostaje na 3 przez co brak synchronizacji i odcina. jutro zrobie logi grupy 18 immo raczej odpada bo niema zadnych bledow i nie zapala sie kontrolka, zreszta na zimniy nigdy nie bylo problemu tylko na goracym. styki na ECU byly sprawdzane i wygladaja dobrze a w bezpiecznikach nie widac wilgoci.
Musashi Opublikowano 27 Lutego 2016 Opublikowano 27 Lutego 2016 mozę uszkodzona jest wiązka czujnika Halla? zrob log wylacznie 005 (z probllemem) ale krec rozrusznikiem tak dlugo, aby trwale uruchomic silnik.
lunio666 Opublikowano 11 Marca 2016 Autor Opublikowano 11 Marca 2016 (edytowane) Witam ponownie dzis w koncu mialem toche wolnego czasu zeby zrobic logi... http://vaglog.pl/log_253826.html Odpalalem pare razy i logowalem za kazdym razem jak widac na logach cos jest nie tak z synchronizacja. Moze w nastepnym tygodniu znajde troche czasu zeby sprawdzic kable... od tego odpalania chyba mi padla dwumasa bo zaczego mi stukac przy odpalaniu i mam wibracje silnika. Edytowane 11 Marca 2016 przez lunio666
SotoM Opublikowano 12 Marca 2016 Opublikowano 12 Marca 2016 (edytowane) Ja bym przestawil mimo to ciut wałek wydechowy- wskazania będziesz widział w 004 3cie okienko. Ustaw narazie wałek ssący na 0,0 po tym na zgaszonym silniku ustaw rozrząd tak aby wchodziła ci blokada w wałek ssący następnie sprawdź czy blokada będzie Ci pasowała w wałek wydechowy jeśli nie delikatnie go przestaw tak aby blokada co pasowała...i testuj zapalenie. Edytowane 12 Marca 2016 przez SotoM
Pawelkiwi Opublikowano 12 Marca 2016 Opublikowano 12 Marca 2016 Z logów wnioskuję że możesz mieć problemy z rozrusznikiem. Często problemy z masą lub samym rozrusznikiem szczególnie po nagrzaniu gdy rozrusznik przyjmuje ciepło z nagrzanego bloku silnika.
Musashi Opublikowano 15 Marca 2016 Opublikowano 15 Marca 2016 ewidentnie zwalony czujnik Halla, wiazka lub masa lub problem z napieciem zasilania (np. jak Paweł napisał padniety rozrusznik).
lunio666 Opublikowano 17 Marca 2016 Autor Opublikowano 17 Marca 2016 SotoMotoz rozrzad jest ustawiony na blokadach i jest ustawiony perfekcyjnie. Pawelkiwirozrusznik byl wymieniony co prawda nie na nowy ale na uzywany ale nadal jest to samo. Musashiczujniki byly wymieniane dwa na nowe oryginalne, musze sprawdzic wiazke. Mozesz mi wyjasnic co ma rozrusznik do napiecia zasilania? bo rozrusznik kreci i samochod jakby odpala tylko gasnie.
SotoM Opublikowano 17 Marca 2016 Opublikowano 17 Marca 2016 To że na blokada to dla sterownika nie znaczy że ma prawidłowo sterować silnikiem... Jakie masz wskazania w 004?
lunio666 Opublikowano 19 Marca 2016 Autor Opublikowano 19 Marca 2016 (edytowane) W pierwszym poscie sa logi z grupy 1, 4, 5. wartosci w okienku 3 sa na poziomie 6.6 po odpaleniu. Edytowane 19 Marca 2016 przez lunio666
blbina Opublikowano 19 Marca 2016 Opublikowano 19 Marca 2016 Witam.! Tez walczyłem w swoim BLB z rozruchem na rozgrzanym i ... 1.Zmieniłem dawkę rozruchowa z 0 na 150 (poprawa kilka procent) 2.Następnie rozrusznik 1,7 kW przegląd smarowanie bez poprawy(obroty jak wczesnej około 280), następnie kupno nowego ORI BOSCH zamiennik ale 2,0 kW (poprawa około 50% już było OK) 3.Akumulator 10 lat nigdy żadnego problemu, po wymianie rozrusznika po kilkunastu próbach odpalenia prawie raz za razem, rano już nie odpalił. Po wymianie na nowy ( poprawa 10% ) Jeżdżę już tak chyba z rok, szalu nie ma odpala normalnie czasem przykuleje ale idzie żyć.Wiadomo ze parametry silnika już nie te co za młodu (nalatane 246 000) i kreci się dalej.W silniku nic nie robione oprócz tego co wyżej i swapu na pompę z 1.9 przy 186 000, dwa razy rozrząd i raz świece.Rozrząd ostawiałem zawsze na blokady i wydech tez.
Iggy:) Opublikowano 19 Marca 2016 Opublikowano 19 Marca 2016 Cześć, a czy wie ktoś dlaczego w 1.8t jak odpalam własnie miedzy 70 - 90 czasami (raz na 20) odpala, ale na 300 obr. i albo gaszę, albo załapie za za chwilę? Drobiazg może ale denerwuje bo silnikiem telepie. Wadliwe cewki wymienione w ramach akcji serwisowej.
SotoM Opublikowano 19 Marca 2016 Opublikowano 19 Marca 2016 W pierwszym poscie sa logi z grupy 1, 4, 5. wartosci w okienku 3 sa na poziomie 6.6 po odpaleniu.Pyknij wałkiem wydechowym ciut niżej...Co ci szkodzi-a może będzie dobrze. Cześć, a czy wie ktoś dlaczego w 1.8t jak odpalam własnie miedzy 70 - 90 czasami (raz na 20) odpala, ale na 300 obr. i albo gaszę, albo załapie za za chwilę? Drobiazg może ale denerwuje bo silnikiem telepie. Wadliwe cewki wymienione w ramach akcji serwisowej. Tu już szukanie... Czujnik temp.plunu Chłodzenia lub może coś z układem paliwowym np słabe ciśnienie paliwa wytwarza pompa w baku co też wpływa na moc silnika.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się