bercik2 Opublikowano 10 Marca 2016 Opublikowano 10 Marca 2016 Nie pokonasz tego. Odpuść bo na robisz bałaganu. Wysłane z mojego myPhone ARTIS przy użyciu Tapatalka
piotrsob1 Opublikowano 10 Marca 2016 Opublikowano 10 Marca 2016 Popychacz w nurniku pompowtryskiwacza przytrzymuje tylko ten najmniejszy oring ( widoczny na zestawie naprawczym) , wystarczy popychacz mocniej pociągnąć i wyskoczy ze swojego gniazda Nowy też wchodzi " na wcisk " W sumie w drugą stronę też powinno się dać przełożyć popychacz ( starego typu zamiast nowego ) , tylko że stare są wadliwe, występuje problem ze smarowaniem górnego końca z powodu jego kształtu ( po prostu nie dochodzi tam olej ) Fabrycznie pomiędzy śrubę regulacyjną a popychacz był stosowany specjalny smar, ale po dłuższym okresie bezobsługowym to połączenie zaczynało pracować na sucho , czego efektem jest wytarcie i rozregulowanie ustawienia napędu pompek , a w skrajnych przypadkach kończy się to własnie zerwanie zamków spręzyn W nowym typie nie ma problemu , bo smaruje to olej
ekskul Opublikowano 10 Marca 2016 Autor Opublikowano 10 Marca 2016 Czyli cos takiego jak na filmie? https://m.youtube.com/watch?v=O-606GIhDKE Tylko pytanie gdzie i jak wklada się ta czesc nr 6 ze zdjecia tej aukcjii. Pompowtrysk BA konczy się ta nowsza wejscia (tj. Krotko) a wszystkie wtryski byly stare tj z ta dluga. Wiec teraz w jedno miejsce wkladam nowy wtrysk ba i co dalej? Zakladam wszystkie czesci z zestawu naprawczego na pompke i zostaje sruba i ta druga metalowa czesc. Srube wkreca sie w ten popychacz a ta druga czesc? Tylko tak lopatologicznie prosze ) chyba ze zalozyc popychacz ktory byl na wtrysku ba(mam gratis). Auto musze zrobic w tym super rozgarnietym serwisie bo stoi tam rozebrane. Ale wiecej tam juz nie pojade. Teraz zauwazylem ze ze starego wtrysku wyciaglem bez problemu ten wystajacy i z wtrysku ba ten krotki ktory nie wiedzialem gdzie sie wklada. I teraz pytanie czy moge do wtrysku ba wlozyc koncowke z q ta wystajaca? Ok ogarnalem xddd a nasmarowac czyms ta stara koncowke? Ogolnie mozna ja jeszcze kupic? Jak tak to jakis numer?
piotrsob1 Opublikowano 10 Marca 2016 Opublikowano 10 Marca 2016 (edytowane) Tylko pytanie gdzie i jak wklada się ta czesc nr 6 ze zdjecia tej aukcjii. Pompowtrysk BA konczy się ta nowsza wejscia (tj. Krotko) a wszystkie wtryski byly stare tj z ta dluga. Wiec teraz w jedno miejsce wkladam nowy wtrysk ba i co dalej? Zakladam wszystkie czesci z zestawu naprawczego na pompke i zostaje sruba i ta druga metalowa czesc. Srube wkreca sie w ten popychacz a ta druga czesc? Tylko tak lopatologicznie prosze ) chyba ze zalozyc popychacz ktory byl na wtrysku ba(mam gratis). Przecież wszystko napisałem w poście 62, szóstka na rysunku to właśnie popychacz,( różnie go nazywają ) , jak włożysz BA to musisz zmienić śrubę regulacyjną w dźwigience napędzającej pompkę na tą nowego typu ( to co jest zaznaczone na zielono na rysunku ) Długa śruba ( nr. 3 na rysunku ) służy do zamocowania pompki i nie radzę zakładać starej , bo wynik roboty może rozczarować . Co do filmu Mielewczyka , to jest to mocny ogólnik, bez najważniejszych kwestii w temacie poprawnego montażu i regulacji pompek i raczej ma na celu nagonienie klientów, co sobie sami coś popsuli po stwierdzeniu że już wszystko o wymianie pompek wiedzą, po obejrzeniu tego filmidła Edytowane 10 Marca 2016 przez piotrsob1
ekskul Opublikowano 10 Marca 2016 Autor Opublikowano 10 Marca 2016 Czyli tak, wloze pompke ba z tym popychaczem nowego typu z zestawu naprawczego i ta srube z aukcji kilka postow wyzej i ma dzialac tak?
piotrsob1 Opublikowano 10 Marca 2016 Opublikowano 10 Marca 2016 Tak, ale jak chodzi Ci po głowie własnoręczne majstrowanie, to nie obraź się , z twoją wiedzą i doświadczeniem to blado to widzę
ekskul Opublikowano 10 Marca 2016 Autor Opublikowano 10 Marca 2016 A jak juz wloze i wynienie srube to dokrecic do oporu i potem ile odkrecic? Nie no zrobia to u mechanika. Ja sie za to nie biore bo jeszcze cos spapram
piotrsob1 Opublikowano 10 Marca 2016 Opublikowano 10 Marca 2016 (edytowane) , oby tylko ten mech miał trochę oleju w głowie ... Edytowane 10 Marca 2016 przez piotrsob1
ekskul Opublikowano 10 Marca 2016 Autor Opublikowano 10 Marca 2016 Z tego co wyczytalem, jak juz ustawia pompke i zaloza wszystko to srube trzeba dokrecic ci oporu a pozniej odkrecic 225 stopni. Dobrze mowie?
nik23 Opublikowano 10 Marca 2016 Opublikowano 10 Marca 2016 180-220 roznie to wychodzi, niekiedy gdy twardo pracuje to przestawiam na 220 ale przewaznie daje 180. Zasada jest taka ze jak bedzie za duzo cofnięte to powstanie luz i uwali zabezpieczenie sprężyny A ty chcesz mechanikowi tłumaczyć jak ma to zrobić? Czy chcesz mu patrzeć na ręce i wiedzieć czy wie co robi?
piotrsob1 Opublikowano 10 Marca 2016 Opublikowano 10 Marca 2016 A ty chcesz mechanikowi tłumaczyć jak ma to zrobić? Czy chcesz mu patrzeć na ręce i wiedzieć czy wie co robi? No może wspólnym sumptem dojdą do pozytywnego zakończenia naprawy
ekskul Opublikowano 10 Marca 2016 Autor Opublikowano 10 Marca 2016 Chce patrzec na rece i dopilnowac by nic nie spieprzyli za przeproszeniem. A to ostatnia wizyta w tym serwisie, juz mietek w szopie by to lepiej ogarnal :s
Ralen Opublikowano 11 Marca 2016 Opublikowano 11 Marca 2016 (edytowane) Najlepiej podjedź do kogoś z forum kto ogarnia temat i mieszka w twojej okolicy w garażu mając kilka odpowiednich kluczy zrobi Ci to lepiej niż nie jeden "fahowiec" ala bodex, drutex czy inny bajerant z 20 letnim stażem w branży, ale robiącym auta na szutki o zdzieraniu kasy nie wspominając. Zrobisz raz a porządnie i więcej się do tego nie dotkniesz Edytowane 11 Marca 2016 przez Ralen
ekskul Opublikowano 12 Marca 2016 Autor Opublikowano 12 Marca 2016 Jak na razie auto chodzi. Umieli ustawic wszystko. Ustawili wszystkie 4 pompki na 180 stopni i dziwili sie ze byly ustawione na 480. Pewnie dla tego ta pompka strzelila. Mierzac wartosci po calej akcji najwiekszy odchyl to 0.09 tak ze chyba niezle. Teraz musze pojezdzic i popatrzec jak bedzie smigal
Ralen Opublikowano 12 Marca 2016 Opublikowano 12 Marca 2016 jak autko chodzi ładnie i równiutko na jałowym i nie będziesz miał problemów z odpalaniem po nocy to wszystko powinno być git
piotrsob1 Opublikowano 13 Marca 2016 Opublikowano 13 Marca 2016 Jak na razie auto chodzi. Umieli ustawic wszystko. Ustawili wszystkie 4 pompki na 180 stopni i dziwili sie ze byly ustawione na 480. Pewnie dla tego ta pompka strzelila. Czyli potwierdza się to co napisałem wcześniej, ktoś kto przed wami regulował pompki " wiedział że dzwonią , nie wiedział tylko w którym kościele "
ekskul Opublikowano 19 Marca 2016 Autor Opublikowano 19 Marca 2016 Ok auto chodzi nie telepie juz, tylko dymienie zostalo, co to moze byc?
nik23 Opublikowano 20 Marca 2016 Opublikowano 20 Marca 2016 Ok auto chodzi nie telepie juz, tylko dymienie zostalo, co to moze byc?Zrob logi 13 23 004 wklej na vaglog.plJaki kolor dymu?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się