szmitu Opublikowano 23 Listopada 2008 Opublikowano 23 Listopada 2008 Witam miłośników Audi.Mam pewien problem, mianowicie przestał całkowicie działać obrotomierz.Po przewertowaniu forum prawdopodobną przyczyną miały okazać sie zimne luty w desce rozdzielczej, jednak elektronik stwierdził, że są jak najbardziej ok.Prosze o pomoc, co może być przyczyna?
szuwarik Opublikowano 23 Listopada 2008 Opublikowano 23 Listopada 2008 Napisz jaki model licznika vdo magnetti uknsi najlepiej zrob test zegarow vag comem pewnie wiele wyjasni
szmitu Opublikowano 23 Listopada 2008 Autor Opublikowano 23 Listopada 2008 Test robiłem i nic nie wykazał:(A gdzie znajde model licznika?
marewel Opublikowano 23 Listopada 2008 Opublikowano 23 Listopada 2008 Zrob odput test zobacz czy licznik sprawny.
spetsnaz Opublikowano 23 Listopada 2008 Opublikowano 23 Listopada 2008 Witam miłośników Audi.Mam pewien problem, mianowicie przestał całkowicie działać obrotomierz.Po przewertowaniu forum prawdopodobną przyczyną miały okazać sie zimne luty w desce rozdzielczej, jednak elektronik stwierdził, że są jak najbardziej ok.Prosze o pomoc, co może być przyczyna? Sprawdź regulator napięcia w alternatorze, to on odpowiada za sygnał w obrotomierzu.
szmitu Opublikowano 7 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2008 Dowiadywałem sie w servisie i z tego co mi wiadomo sygnał na obrotomierz w tym modelu nie idzie z alternatora tylko z wału.Ma ktoś jeszcze jakąś opcje dlaczego obrotomierz nie działa?
szmitu Opublikowano 7 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2008 Czy czujnik przy skrzyni odpowiada za sygnał do obrotomierza czy do prędkościomierza bo z tego co wiem to do tego drugiego?
spetsnaz Opublikowano 7 Grudnia 2008 Opublikowano 7 Grudnia 2008 Czy czujnik przy skrzyni odpowiada za sygnał do obrotomierza czy do prędkościomierza bo z tego co wiem to do tego drugiego? Napisałem przecież wcześniej co odpowiada za sygnał obrotomierza.
szmitu Opublikowano 7 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2008 Ok kolego dzieki.Nie denerwuj sie bo wole sie upewnic.Sam zobacz pare postow wyzej co napisal kolega "spetsnaz"
spetsnaz Opublikowano 7 Grudnia 2008 Opublikowano 7 Grudnia 2008 Ok kolego dzieki.Nie denerwuj sie bo wole sie upewnic.Sam zobacz pare postow wyzej co napisal kolega "spetsnaz" Wiem co napisałem Czy sygnał wcześniej zanikał? Gubiłeś obrotomierz, czy stało się to z dnia na dzień, podczas jazdy, czy po odpaleniu.
szmitu Opublikowano 7 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2008 ha ale ze mnie zawias nie zkminiłem że to Ty:)Obrotomierz przestał dzialac z dnia na dzien.Wczesniej nic nie wskazywalo zeby cos bylo nie tak.Wyciagalem juz deske i elektronik sprawdzal zimne luty - wszystko ok, deska sprawna.Podpinalem tez auto do vaga i tam rowniez nie bylo bledow.Chce sprawdzic ten nieszczesny czujnik tylko nie wiem gdzie go znalesc. Jeszcze raz dzieki za pomoc
qwertp Opublikowano 7 Grudnia 2008 Opublikowano 7 Grudnia 2008 u mnie obrotomierz raz pokazuje normalnie a raz zatrzymuje sie na 3 tys obrotow oooo i nie wiem co jest, ale jakos mi nie przeszkadza
szmitu Opublikowano 7 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2008 Koledzy napiszcie mi jeszcze czy ten czujnik przy skrzyni to czujnik obrotów wału, tzw czujnik halla?
spetsnaz Opublikowano 7 Grudnia 2008 Opublikowano 7 Grudnia 2008 Koledzy napiszcie mi jeszcze czy ten czujnik przy skrzyni to czujnik obrotów wału, tzw czujnik halla? Nie masz u siebie czujnika Halla. W skrzyni znajduje się czujnik prędkości oraz biegu wstecznego. Sprawdź połączenia elektryczne przy alternatorze.
jarek3251 Opublikowano 7 Grudnia 2008 Opublikowano 7 Grudnia 2008 jak by sie okazało ze to jest silniczek obrotomierza to mam uk nsi do sprzedania (tanio) razem z tarczą i wskazówką coby tylko przykręcić i jechac :>
szmitu Opublikowano 7 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2008 OK fajnie tylko ze predkosciomierz dziala bez zarzutow.Nie dziala obrotomierz!
Rafal_ Opublikowano 8 Grudnia 2008 Opublikowano 8 Grudnia 2008 Ja też u siebie miałem problem z obrotomierzem (fakt że inny silnik bo PB) i rozwiązałem go dopiero po dłuższym czasie-nikt nie wiedział co jest. Sprawdzane były zimne luty w zegarach, kupiony drugi licznik (chociaż test zegarów wychodził pozytywnie), sprawdzona cała instalacja elektryczna, sprawdzony komputer, błędów żadnych też nie było I nic nie pomagało. Długo jeździłem bez obrotomierza i z kolorofonem na zegarach (paliły się wszystkie kontrolki) i nie załączała się klimatyzacja. Padało jeszcze podejrzenie na impulsator zapłonowy i czujnik halla. Aż trafiłem do konkretnego gościa. Diagnoza była szybka krótka i trafiona-do wymiany cały komputer (pognite ścieżki). Tak też zrobiłem-i od tego zabiegu jak ręką odjął Nie wiem skąd u Ciebie motorek dostaje sygnał na obrotomierz ale na pewno musi iść przez komputer-spróbuj sprawdzić jeszcze to Sorki za "krótką" historię mojego przypadku ale może doszukasz się u siebie podobnych objawów Powodzenia
szmitu Opublikowano 8 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2008 Dzieki serdeczne kolego.Sprobuje i tego rozwiazania.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się