jan1audi Opublikowano 2 Marca 2016 Opublikowano 2 Marca 2016 Witam, czy ktoś się orientuje jaki jest numer seryjny czujnika (G40) położenia wałka rozrządu. Bo wszędzie szukam i nigdzie nie moge tego wygrzebać do silnika BPW 2.0 tdi 140km. Z góry dzięki i pozdrawiam:-))
gplaza Opublikowano 2 Marca 2016 Opublikowano 2 Marca 2016 (edytowane) http://www.ebay.co.uk/itm/Camshaft-Position-Sensor-Fits-AUDI-A4-A6-SKODA-VW-Passat-1-9-2-0L-1998-2008-/161980685775?hash=item25b6cd1dcf:g:77kAAOSwx-9WxIKq Edytowane 2 Marca 2016 przez gplaza
jan1audi Opublikowano 3 Marca 2016 Autor Opublikowano 3 Marca 2016 Dzieki za link tego wlasnie szukalem gplaza.
Feyro Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Witam, czy ktoś się orientuje jaki jest numer seryjny czujnika (G40) położenia wałka rozrządu. Bo wszędzie szukam i nigdzie nie moge tego wygrzebać do silnika BPW 2.0 tdi 140km. Z góry dzięki i pozdrawiam:-)) Cześć,'jakie miałeś objawy uszkodzenia tego czujnika ?
jan1audi Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Bardzo proste. Auto trzeba dluzej krecic zeby odpalilo. Typowy objaw uszkodzenia G-40 z gory mowie ze bardzo ciezki towar do zdobycia jedynie orginal pare stowek kosztuje.na vagu by ci wywalilo blad
Feyro Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Dzięki za odpowiedź, natomiast : Bardzo proste. Auto trzeba dluzej krecic zeby odpalilo. Bez względu na to czy ciepły czy zimny silnik?, oraz czy może mieć wpływ na podwyższone obroty silnika?
jan1audi Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Nie z obrotami u mnie nic nie bylo wspolnego. Ale trzeba bylo dluzej krecic na zimnym i cieplym. Jak masz vaga to sprawdz bledy. Powinno wywalac blad czujnika G-40
Lukasz_N Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Jeśli G40 jest walnięty, to ECU ma wtedy problem z identyfikacją 1-szego cylindra i kolejnością wysterowania wtrysku na pompkach. Zapodaje wtedy tryb awaryjny w czasie rozruchu, posiłkując się sygnałem z G28 (tj. impulsuje pompkę na 1-szym cylindrze do czasu, aż nie nastapi zapłon, wtedy wał przyspiesza i co mierzy właśnie G28). Stąd jedynym objawem uszkodzenia G40 jest długi rozruch, bez względu czy silnik zimny, czy ciepły.
Feyro Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Jeśli G40 jest walnięty, to ECU ma wtedy problem z identyfikacją 1-szego cylindra i kolejnością wysterowania wtrysku na pompkach. Zapodaje wtedy tryb awaryjny w czasie rozruchu, posiłkując się sygnałem z G28 (tj. impulsuje pompkę na 1-szym cylindrze do czasu, aż nie nastapi zapłon, wtedy wał przyspiesza i co mierzy właśnie G28). Stąd jedynym objawem uszkodzenia G40 jest długi rozruch, bez względu czy silnik zimny, czy ciepły. Dzięki za informację - muszę podpiąć pod VAG -będę wiedział dużo więcej- jeszcze raz wielkie dzięki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się