Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie!

Audi przedstawiło najnowszą sportową wersję SQ7.

Auto napędza silnik 4.0 TDI V8 wyposażony w 2 turbiny i sprężarkę elektryczną.

Dysponuje mocą 435 KM i momentem obr. 900 nm (przy 1000-3250 obr/min)

Osiągi: 0-100 4,8 sek

pędkość maks. (ograniczona el.): 250 km/h

Więcej info poniżej:

http://superauto24.se.pl/nowosci/audi-sq7-40-v8-tdi-quattro-mocarz-z-workiem-innowacji_787429.html

Pozdrawiam!

Opublikowano

4,8 jak na takiego smoka to na prawdę super ale do big boys jak X5 M czy Cayenne turbo dalej sporo brakuje natomiast eturbo to przyszłość i tylko czekać aż zagości w innych autach

Opublikowano

Spoko to diesel i patrzac na to ze sa 3 turbiny to powinine byc potencjal na wiecej, jakie osiagi ma BMW X5 w wersji z 3 turbinowym dieslem ?? W Q7 oferuja 3.0 d BiTdi ??


http://autokult.pl/27319,audi-s-q7-tdi-2016-premiera

Opublikowano

Masz racje nie pomyślałem ze to przeciez konkurencja dla X5 50dM

Opublikowano

Czytałem o tym ich silniku no i zaciekawiło mnie to rozwiązanie. Zobaczymy co z tego będzie :)

Opublikowano

Witajcie!

Na YT chodzi video z testu SQ7 na Nurburgringu podczas którego wyleciał z zakrętu i przyrżnął w bandę.

Swoją drogą jak na stałe 4x4 zachował się podsterownie i wyszedł wyrażnie przednim prawym kołem:

Pozdrawiam!

Opublikowano

Widać że prawa fizyki zrobiły swoje z rozpędzoną masą w zakręcie w tym przypadku nie małą

Opublikowano

Witajcie!

Na YT chodzi video z testu SQ7 na Nurburgringu podczas którego wyleciał z zakrętu i przyrżnął w bandę.

Swoją drogą jak na stałe 4x4 zachował się podsterownie i wyszedł wyrażnie przednim prawym kołem:

https://www.youtube.com/watch?v=NZLYse15cj4

Pozdrawiam!

Jakie to ma znaczenie w takiej sytuacji czy jest stałe 4x4 , RWD , FWD ?

Prawa fizyki w ty konkretnym przypadku zadziałają tak samo na każdy z tych napędów z takim samym skutkiem.Samochod po prostu nie skręca jak jest za szybko.

Opublikowano

Witaj,

Bezsprzecznie prawa fizyki działają na auto z każdym napędem.

Natomiast jeśli przesadzisz z gazem inaczej "wyniesie" z zakrętu nadsterowne auto z napędem RWD (wyjedzie tylnią osią) a inaczej podsterowne FWD ("wyjedzie" przednią osią).

Skutek ten sam wszystkie auta w takiej sytuacji bez odpowiedniej reakcji kierowcy wyrzuci z zakrętu,

Pozdrawiam!

Opublikowano

Zarówno RWD moze byc podsterowne jak i FWD neutralne z tendencja do nadsterownosci.

Podsterownosc jest jedna i każdy samochod poddany podsterownosci zachwala sie tak samo różnica polega na tym ze w zależności od napędu reaguje sie i wyprowadza sie samochod w inny sposob. Teoretycznie bo w praktyce zalezy to jeszcze od ilości dostępnego miejsca i wielu innych czynników.

Opublikowano

Dźwięk SQ7... bajka.. nigdy bym nie powiedział, że to diesel..

Opublikowano

To nie zasluga silnika akurat a tzw. aktywnego ukladu wydechowego. Zaczelo sie chyba od 3.0 BiTdi a teraz widze ze coraz czesciej to pakuja rowniez do benzyn.

Opublikowano

Nie mówię tu o wrażeniu wewnątrz auta, lecz na zewnątrz, gdy przejeżdżało obok mnie. Dźwięk świetny - naprawdę byłem w szoku :)

Opublikowano

To co słychać na zewnątrz to właśnie zasługa aktywnego wydechu, a nie silnika.

Opublikowano

Dokladnie, Cuber ostatnio sobie cos takiego zamontowal w 3.0TDI i na zewnatrz brzmi jak V8.

Opublikowano

Dźwięk SQ7... bajka.. nigdy bym nie powiedział, że to diesel..

Zgadzam się, po przestawieniu w tryb dynamic dźwięk obłędny. Brakuje tylko strzałów z wydechu, jak w A45 amg ;) Rozczarowało mnie tylko nagłośnienie B&O w tym samochodzie, nie wiem ile tam jest głośników ale wiem że kosztuje ponad 30 tys pln. Moim zdaniem nie gra to aż tak dobrze żeby to aż tyle kosztowało.

Opublikowano

Rozczarowało mnie tylko nagłośnienie B&O w tym samochodzie, nie wiem ile tam jest głośników ale wiem że kosztuje ponad 30 tys pln. Moim zdaniem nie gra to aż tak dobrze żeby to aż tyle kosztowało.

23 głośniki

audi_q7_inside2.jpg

Opublikowano

Jak tym co radio serwuje ciazko zobaczyc roznice jaka daje B&O.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...