Krzysztof Zielony Zielonka Opublikowano 4 Marca 2016 Opublikowano 4 Marca 2016 Witam jestem posiadaczem audi a4 b7. Auto kopci mi na zimnej pogodzie mminusowe temperatury tak do plus 3 stopni po 10 15 minutach na cielym silniku auto przestaje kopcic. Wymienilem uszczelke pod glowica, wyszlifowana głowica, pierscienie, katalizator. Komputer wyswietla blad przepustnicy. Jak uwazacie wymiana lub oczyszczenie cos pomoze? Obroty w miare sie trzymaja nie widze jakiegos szalenstwa. Prosze o pomoc.
pyra111 Opublikowano 4 Marca 2016 Opublikowano 4 Marca 2016 (edytowane) na jaki kolor kopci? Przeciez kazde auto tak ma Edytowane 4 Marca 2016 przez pyra111
Krzysztof Zielony Zielonka Opublikowano 4 Marca 2016 Autor Opublikowano 4 Marca 2016 Każde auto lekko kopci jak dodaje gazu to chyba para bo kolor biało szarawy widze na samej gorze tylnej szyby
pyra111 Opublikowano 4 Marca 2016 Opublikowano 4 Marca 2016 no to odpowiedziałeś sobie sam na pytanie
Krzysztof Zielony Zielonka Opublikowano 4 Marca 2016 Autor Opublikowano 4 Marca 2016 Tak mi sie tylko wydaje bo szkoda zebym pomylil sie przy rozbiorze. Spotkałeś sie już kiedyś z takim czymś ? A w razie wjak myslisz nowe czy czyszczenie starczy
pyra111 Opublikowano 4 Marca 2016 Opublikowano 4 Marca 2016 wszystko masz dobrze o tej porze roku takie rzeczy wystepuja
Adam :) Opublikowano 4 Marca 2016 Opublikowano 4 Marca 2016 Chyba każde tak ma po 1 - 3 min po odpaleniu tak jakby "para wodna" aż do nagrzania względnego ( chodź 40 stopni ) no chyba ze dasz buta to czarny bąk ale to raczej w ON
Krzysztof Zielony Zielonka Opublikowano 4 Marca 2016 Autor Opublikowano 4 Marca 2016 przez 15 minut dym non stop ponad tylna szybe? Nie spotkalem sie z takim czyms. Dym jest bialo szarawy. But na maxa i koles z tylu nic nie widzi. Moje drugie auto kopci jak kazdy czyli lekko. Dodam ze jeszcze przezpare minut na cieplym silniku kopci na maxa.
Adam :) Opublikowano 4 Marca 2016 Opublikowano 4 Marca 2016 (edytowane) a jaki zapach ? w benzynie ( bez Turbo ) to chyba duzo opcji niema najpewniej uszczelka pod głowica...( chodz wymieniona .... ) Edytowane 4 Marca 2016 przez Adam :)
Krzysztof Zielony Zielonka Opublikowano 4 Marca 2016 Autor Opublikowano 4 Marca 2016 Silnik mam praktycznie nówke sztuke. Przy minus 20 odpala na strzała i wszystko działa super ślicznie. Myśle na temat tej przepustnicy. Nówka troche droga natomiast czyszczenie juz duzo lepsze w kosztach. Ale musze byc choc troche pewien ze to bedzie wlasnie to. W Autoryzowanym serwisie krzykneli prawie 3 kafla. A swojego mechanika niestety niemam ;(
Adam :) Opublikowano 4 Marca 2016 Opublikowano 4 Marca 2016 (edytowane) Ja się za dużo nie znam ale przepustnica to od powietrza a to do aż takiego dymienia raczej nic niema ( raczej brak mocy, utrudnione gaszenie ) niech się wypowiedzą mądrzejsi ....( przepustnica do 3.0 tdi ok 900 zł nowa wiec nie wiem skąd w benzynie kwota 3 tys ) Edytowane 4 Marca 2016 przez Adam :)
Krzysztof Zielony Zielonka Opublikowano 4 Marca 2016 Autor Opublikowano 4 Marca 2016 Autoryzowany serwis niestety oni tak uwazaja a ze zbytnio im mie ufam dlatego napisalem tutaj
lukaszek13ns Opublikowano 5 Marca 2016 Opublikowano 5 Marca 2016 Masz dodatkowo lpg wiec to normalne że będzie dymił na biało zwłaszcza w chłodniejsze dni. Jakie odcinki pokonujesz samochodem krótsze czy dłuższe, płyn chłodzący ubywa czy nie, odma drożna.
Krzysztof Zielony Zielonka Opublikowano 5 Marca 2016 Autor Opublikowano 5 Marca 2016 Nawet jak jade na samym lpg to kopci raczej krotkie bo mam 5 min do pracy ale woda sie nie skrapla bo na krotkie dystansy nie odpalam gazu.
lukirks83 Opublikowano 6 Marca 2016 Opublikowano 6 Marca 2016 u mnie też kopci na biało, a jak robisz krótkie odcinki to nie zdąży wyparować woda z wydechu. Jak Ci nie ubywa płynu to nie masz co się bać. Ostatnio zauważyłem, że większość audi dymi na biało a szczególnie w niskich temperaturach. Ja na początku też panikowałem ale już drugie moje audi i też czasami kopci jak jest niska temperatura. Gdzieś ta woda musi wyparować a przy krótkich odcinkach nie ma szans
Krzysztof Zielony Zielonka Opublikowano 6 Marca 2016 Autor Opublikowano 6 Marca 2016 Jest podobnie jak na tym linku ale przy minusowej temperaturze a jak nie dodam gazu to nie kopci wogole
lukirks83 Opublikowano 7 Marca 2016 Opublikowano 7 Marca 2016 obserwuj płyn chłodniczy czy nie ubywa, a tak to sie nie masz co martwić
Krzysztof Zielony Zielonka Opublikowano 9 Marca 2016 Autor Opublikowano 9 Marca 2016 Nie ubywa napewno niczego. Nie martwie sie tylko denerwuje mnie te kopcenie bo jest strasznie duze http://zapodaj.net/c648a71fda46b.jpg.html http://zapodaj.net/895ba5486f0b3.jpg.html http://zapodaj.net/29a4f03565ae1.jpg.html DLACZEGO KOPCI ? proszę o dalszą pomoc i sugestie. wymienione: Brok Silnika, filt oleju, świeca zapłonowa, króciec układu chłodzenia, napinacz łańcucha, napinacz paska wielorowkowego, pasek wielorowkowy, pierscienie tlokowe, plyn chlodniczy, rolka prowadzaca, kompletny rozrzad, sprzegielko alternatora, uszczelka, uszczelka kolektora, uszczelka kolektora ss, uszczekla ukladu wydechowego, uszczelka zaworu, uszczelniacz walka rozrzadu, zestaw srub glowicy, wz glowicy, wz misko olejowej, regeneracja glowicy, normalia, katalizator. Są to rzeczy wymienione w moim aucie po gwarancji więc napewno one są sprawne. Naszczescie nic nie musialem zaplacic bo poplynal bym kupe tysiecy. POMOCY...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się