Kappuchu Opublikowano 5 Marca 2016 Opublikowano 5 Marca 2016 Witam posiadam sekwencje w swoim audi, i mam problem z falowaniem obrotów przy dojeżdzaniu do świateł, występują one na LPG jak i na benzynie z tym że na benzynie falowanie jest mniejsze, na lpg wahają się 400-1200, większe falowanie występuje na zimnym silniku, jak się nagrzeje falowanie jest mniejsze. Podczas dojeżdżania do świateł na wciśniętym sprzęgle zaczynają falować, następnie falowanie nasila się przy całkowitym zatrzymaniu samochodu falują przez 3-4 sekundy i stabilizują się na poziomie 800-900 obr. Co może być przyczyną? Zestaw wysokiego napięcia (świece, kable, palec, kopułka) wymienione jesienią.
hak64 Opublikowano 5 Marca 2016 Opublikowano 5 Marca 2016 Za utrzymanie obrotów na biegu jałowym odpowiada silniczek krokowy, ale do jego poprawnego działania potrzebne są prawidłowe odczyty temperatury silnika, sondy lambda, i otwarcia przepustnicy, bądź przepływomierza. Jeśli któryś z czujników umarł, to obroty wariują... Podobny obaw może dawać lewe powietrze (nieszczelny układ dolotowy).
tomekrst Opublikowano 11 Marca 2016 Opublikowano 11 Marca 2016 (edytowane) Jak kolega wyżej, podepnij pod komputer jeżeli masz mozliwość i sprawdź wartości sondy, też po zakupie miałem problem z obrotami, jednak w mniejszym zakresie niż opisujesz Ty. Próbowałem czyścić krokowca i bez zmian. W moim przypadku lambda okazała się być padnięta Edytowane 11 Marca 2016 przez tomekrst
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się