Damiande111 Opublikowano 7 Marca 2016 Opublikowano 7 Marca 2016 (edytowane) Siema. Mam pytanko, robił ktoś może, zamiankę tych silników? Jaki byłby to koszt i czy w ogóle się to opłaca? bo nie wchodzi w grę przez najbliższe parę lat zmiana auta. mam dość tego silnika 2.0 dzięki za info pozdrawiam Edytowane 7 Marca 2016 przez Damiande111
lukasz51237 Opublikowano 7 Marca 2016 Opublikowano 7 Marca 2016 Swap jak to swap, potrzebujesz silnik, kompa, wiązkę, nie wiadomo jak ze skrzynią, wydechem, chłodnicami. Kasa nigdy się nie zwróci. Lepiej sprzedać i kupić 1.8t.
turek 73 Opublikowano 12 Marca 2016 Opublikowano 12 Marca 2016 Siema. Mam pytanko, robił ktoś może, zamiankę tych silników? Jaki byłby to koszt i czy w ogóle się to opłaca? bo nie wchodzi w grę przez najbliższe parę lat zmiana auta. mam dość tego silnika 2.0 dzięki za info pozdrawiam Ja robiłem. Kasa się nie wróci, ale radość z jazdy i przesiadka z alt na 1.8 t bezcenne. Potrzebny silnik z osprzętem,wiązka i komp. Chłodnica zostaje stara,sprzegło i skrzynia też.
mara4 Opublikowano 12 Marca 2016 Opublikowano 12 Marca 2016 Co z tym silnikiem 2,0 jest nie tak ? Kupiłem żonie w kwietniu 15r. A4 01r. sprowadzone z Holandii zrobione już 25tys.km. i nic się nie dzieje teraz myślę nad założeniem LPG Dodam że przebieg auta 180tys.km.udokumentowany
rafi10612 Opublikowano 12 Marca 2016 Opublikowano 12 Marca 2016 2.0 ALT bierze olej i to w sporych ilosciach
jacek70 Opublikowano 12 Marca 2016 Opublikowano 12 Marca 2016 2.0 ALT bierze olej i to w sporych ilosciach jedne więcej piją inne mniej ale piją taka ich wada. Inna to taka że trochę słabawy.
lukasz51237 Opublikowano 12 Marca 2016 Opublikowano 12 Marca 2016 Jeśli komuś nie przeszkadzają czasami (duże) dolewki to ten silnik nie jest taki zły.
rafi10612 Opublikowano 12 Marca 2016 Opublikowano 12 Marca 2016 Do gazu dobry. I olej zawsze świeży Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
lukasz51237 Opublikowano 12 Marca 2016 Opublikowano 12 Marca 2016 Do gazu dobry. I olej zawsze świeży Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Nie trzeba wymieniać nawet
mara4 Opublikowano 12 Marca 2016 Opublikowano 12 Marca 2016 Mój jest inny i nie bierze od wymiany do wymiany 0.5litra co 10tys.km.
turek 73 Opublikowano 12 Marca 2016 Opublikowano 12 Marca 2016 Siema. Mam pytanko, robił ktoś może, zamiankę tych silników? Jaki byłby to koszt i czy w ogóle się to opłaca? bo nie wchodzi w grę przez najbliższe parę lat zmiana auta. mam dość tego silnika 2.0 dzięki za info pozdrawiam Ja robiłem. Kasa się nie wróci, ale radość z jazdy i przesiadka z alt na 1.8 t bezcenne. Potrzebny silnik z osprzętem,wiązka i komp. Chłodnica zostaje stara,sprzegło i skrzynia też. Alt to tragedia. Olej, moc, i dźwięk tego silnika. Chyba najgorszy silnik audi po 2,5 tdi. A olej macie racje. Zawsze jest świeży bo ciągle się dolewa
mara4 Opublikowano 12 Marca 2016 Opublikowano 12 Marca 2016 Według mnie najlepszy to 2,4 B a reszta to szroty,jeśli mój alt zacznie brać olej to swapuje na 2,4 V6 BDV
jacek70 Opublikowano 12 Marca 2016 Opublikowano 12 Marca 2016 (edytowane) Mój jest inny i nie bierze od wymiany do wymiany 0.5litra co 10tys.km. Ale Ty masz klekota z tego co widzę . Ja na 10 000 dolewam 300-500ml. Czyli na dobrą sprawę mógłbym nie dolewać. ☺ Edytowane 12 Marca 2016 przez jacek70
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się