Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Wady i zalety 3.0 TDI V6


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

olej masz tylko w napinaczu, u mnie chodził poprawnie wymieniałem go dla świętego spokoju, nie był drogi.

Generalnie auto było świeżo po gwarancji ale dobra wola na sam nastawnik wychodziła drożej niż wszystko u mechanika z robotą, do tego ASO chciało dać stare uszczelki.. . Z autem było wszystko ok puki nie trafiło na serwis do ASO, do tego czasu ciągle nowe kwiatki.

Znajomy z centrum VW (jedna z większych w kraju) ostrzeg że części w ASO spoko.. ale na robotę niczego nie oddawać.

Edytowane przez marcin4x4
Opublikowano

Ile mniej więcej kosztuje wymiana rozrządu w B8 3.0 TDI ?

Opublikowano

Zależy kto robi i który kod silnika. Części od 2 do 4 kpln.

Opublikowano

I jak to jest z tymi klapami ? Jak je usuniemy to będzie to ostra rzeźba i rozwiązanie na 5 minut z 4 kosztownymi konsekwencjami czy też rozwiązanie problemu ? Takie usunięcie klap to koszt w granicach 500zł, jak wygląda wymiana ich tylko ASO czy można dostać gdzieś taniej nie tylko używki ? Z góry dzięki za odpowiedzi na pytania, aktualnie mam 1.8T BFB z LPG i jest rewelacyjny, ale robię 30tys rocznie i w tym tempie za 2-3 lata dobije do 300k, więc myślę nad zmianą na B8 3.0 tdi póki jeszcze moje B7 ma jeszcze dobrą cenę.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Kup zestaw naprawczy i wymień. Koszt 300 zł. Jak usniesz to dół gorszy niestety.

Opublikowano

Kup zestaw naprawczy i wymień. Koszt 300 zł. Jak usniesz to dół gorszy niestety.
chętnie zobaczę pomiary
Opublikowano

Co masz na myśli?

Opublikowano (edytowane)

udowodnij swoją tezę, czego nie rozumiesz ?

BTW: klapy można ogarnąć samemu, żadna filozofia ale ktoś je musi wywalić z ECU. Generalnie jak auto latało z butem to problemu klap nie powinno być.

Edytowane przez marcin4x4
Opublikowano

Jak usniesz to dół gorszy niestety.
o tym pisałem. Poproszę wykresy z hamowani, logi cokolwiek.
Opublikowano

Nie mam i mieć nie będę. Ale moment się przesuwa niestety i spada od dołu. Po to są klapy żeby poprawić warunki spalania.

Opublikowano

skoro nie masz dowodów to na jakiej podstawie twierdzisz że moment się przesuwa czy też spada w dól ?

Opublikowano

Klapy to głownie ekologia, a nie performance.

Opublikowano

W jaki sposób pomagają ekologii?

Opublikowano (edytowane)

proces o którym pisałeś powoduje zmniejszenie produkcji sadzy

Na forum BMW były kreski i różnic nie było, znajomy mierzył w CCWA różnicy nie było ale przy gaszeniu robił to z mniejsza "gracją".

Edytowane przez marcin4x4
Opublikowano

Ten rozrząd przy jakim przebiegu wypada wymienić ?


Chodzi mi o motory w B8 240/245 hp

Opublikowano

Marcin w takim razie pozostaje wierzyć Tobie :)

Opublikowano

Czy jest możliwe żeby B8 z 2011 (przed liftem) miała 3.0 TDI ten z 245 KM?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...