marcin4x4 Opublikowano 18 Listopada 2016 Opublikowano 18 Listopada 2016 (edytowane) olej masz tylko w napinaczu, u mnie chodził poprawnie wymieniałem go dla świętego spokoju, nie był drogi. Generalnie auto było świeżo po gwarancji ale dobra wola na sam nastawnik wychodziła drożej niż wszystko u mechanika z robotą, do tego ASO chciało dać stare uszczelki.. . Z autem było wszystko ok puki nie trafiło na serwis do ASO, do tego czasu ciągle nowe kwiatki. Znajomy z centrum VW (jedna z większych w kraju) ostrzeg że części w ASO spoko.. ale na robotę niczego nie oddawać. Edytowane 18 Listopada 2016 przez marcin4x4
Scooby-Doo Opublikowano 7 Stycznia 2017 Opublikowano 7 Stycznia 2017 Ile mniej więcej kosztuje wymiana rozrządu w B8 3.0 TDI ?
olinek2 Opublikowano 7 Stycznia 2017 Opublikowano 7 Stycznia 2017 Zależy kto robi i który kod silnika. Części od 2 do 4 kpln.
Scooby-Doo Opublikowano 7 Stycznia 2017 Opublikowano 7 Stycznia 2017 I jak to jest z tymi klapami ? Jak je usuniemy to będzie to ostra rzeźba i rozwiązanie na 5 minut z 4 kosztownymi konsekwencjami czy też rozwiązanie problemu ? Takie usunięcie klap to koszt w granicach 500zł, jak wygląda wymiana ich tylko ASO czy można dostać gdzieś taniej nie tylko używki ? Z góry dzięki za odpowiedzi na pytania, aktualnie mam 1.8T BFB z LPG i jest rewelacyjny, ale robię 30tys rocznie i w tym tempie za 2-3 lata dobije do 300k, więc myślę nad zmianą na B8 3.0 tdi póki jeszcze moje B7 ma jeszcze dobrą cenę. 1
olinek2 Opublikowano 7 Stycznia 2017 Opublikowano 7 Stycznia 2017 Kup zestaw naprawczy i wymień. Koszt 300 zł. Jak usniesz to dół gorszy niestety.
marcin4x4 Opublikowano 7 Stycznia 2017 Opublikowano 7 Stycznia 2017 Kup zestaw naprawczy i wymień. Koszt 300 zł. Jak usniesz to dół gorszy niestety. chętnie zobaczę pomiary
marcin4x4 Opublikowano 7 Stycznia 2017 Opublikowano 7 Stycznia 2017 (edytowane) udowodnij swoją tezę, czego nie rozumiesz ? BTW: klapy można ogarnąć samemu, żadna filozofia ale ktoś je musi wywalić z ECU. Generalnie jak auto latało z butem to problemu klap nie powinno być. Edytowane 7 Stycznia 2017 przez marcin4x4
olinek2 Opublikowano 7 Stycznia 2017 Opublikowano 7 Stycznia 2017 http://allegro.pl/zestaw-naprawczy-kolektor-ssacy-audi-2-7-3-0-tdi-i6645429670.html Wymienisz. Jeśli nie masz luzow po adaptacji powinno być ok.
marcin4x4 Opublikowano 7 Stycznia 2017 Opublikowano 7 Stycznia 2017 Jak usniesz to dół gorszy niestety. o tym pisałem. Poproszę wykresy z hamowani, logi cokolwiek.
olinek2 Opublikowano 7 Stycznia 2017 Opublikowano 7 Stycznia 2017 Nie mam i mieć nie będę. Ale moment się przesuwa niestety i spada od dołu. Po to są klapy żeby poprawić warunki spalania.
marcin4x4 Opublikowano 7 Stycznia 2017 Opublikowano 7 Stycznia 2017 skoro nie masz dowodów to na jakiej podstawie twierdzisz że moment się przesuwa czy też spada w dól ?
edraven Opublikowano 7 Stycznia 2017 Opublikowano 7 Stycznia 2017 Klapy to głownie ekologia, a nie performance.
marcin4x4 Opublikowano 7 Stycznia 2017 Opublikowano 7 Stycznia 2017 (edytowane) proces o którym pisałeś powoduje zmniejszenie produkcji sadzy Na forum BMW były kreski i różnic nie było, znajomy mierzył w CCWA różnicy nie było ale przy gaszeniu robił to z mniejsza "gracją". Edytowane 7 Stycznia 2017 przez marcin4x4
Scooby-Doo Opublikowano 8 Stycznia 2017 Opublikowano 8 Stycznia 2017 Ten rozrząd przy jakim przebiegu wypada wymienić ? Chodzi mi o motory w B8 240/245 hp
olinek2 Opublikowano 8 Stycznia 2017 Opublikowano 8 Stycznia 2017 Marcin w takim razie pozostaje wierzyć Tobie
uncatchble112 Opublikowano 11 Czerwca 2017 Opublikowano 11 Czerwca 2017 Czy jest możliwe żeby B8 z 2011 (przed liftem) miała 3.0 TDI ten z 245 KM?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się