Bodzio998 Opublikowano 24 Listopada 2008 Opublikowano 24 Listopada 2008 Witam, mam system ESP i podczas szybkiego ruszania kiedy koła tracą przyczepność kontrolka(mruga- żółty trójkącik) podobnie jest gdy wpaduje w dużą kałuże wody mam odczucie jakby system się działał.Czy tak jest prawidłowo z tą kontrolką i czy system ESP to połączenie dwuch systemów ABS i ASR.Pozdrawiam wszystkich i proszę o odpowiedź
Nonilion Opublikowano 24 Listopada 2008 Opublikowano 24 Listopada 2008 Tak, tak jest prawidłowo. ASR włącza się przy ruszaniu, jeśli tracisz przyczepność. Jak wpadasz w kałużę, albo w poślizg to włącza się ESP. Migająca kontrolka informuje o działaniu układu. Jak się świeci ciągle, to układ ESP albo jest wyłączony, albo niesprawny, lub jest inny błąd.
bobusiek Opublikowano 24 Listopada 2008 Opublikowano 24 Listopada 2008 Dokładnie tak jak kolega Nonilion podaje: ABS-Antiblockiersystem-system przeciwdziałający blokowaniu kół ASR-Antriebsschlupfregelung-regulacja uślizgu napędu inaczej kontrola trakcji - zapobiega buksowaniu kół ESP-Elektronisches Stabilitatsprogramm-elektroniczny program stabilizacji-wspomaga kierowcę w utrzymaniu toru jazdy samochodem,działa w oparciu o czujnik przyspieszeń kątowych,układ ABS i obejmuje również ASR. :hi:a działanie kontrolki już kolega podał.
Bodzio998 Opublikowano 24 Listopada 2008 Autor Opublikowano 24 Listopada 2008 Bardzo dziekuje za objasnienie i pomoc.Pozdrawiam
Tomeks Opublikowano 24 Listopada 2008 Opublikowano 24 Listopada 2008 Jak wpadasz w kałużę, albo w poślizg to włącza się ESP. jak wpadasz w kałuże,to włącza się ASR,robi się "poduszka powietrzna" i koło traci przyczepność
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się