scOOtt Opublikowano 19 Marca 2016 Autor Opublikowano 19 Marca 2016 Tak, lecz póki DPF nie daje żadnych oznak zużycia niech sobie bedzie. On tu nie ma nic do rzeczy. Z pomocą polecanego przez kolegę wrclaguna - Łukasza - do sprawdzenia pozostało mi: Sztanga czy sie nie zacina (przy podłączonym vagu niby pracowała poprawnie) ale dla pewności trzeba sciągnąć sama gruszkę sprawdzić ja i organoleptycznie sprawdzić działanie sztangi. Jest jeszcze gruszka od EGR która moze byc nieszczelna i podciśnienie ucieka. Jeszcze raz wszystkie przewody podciśnienia oraz sam sterownik silnika czy nie było cos przy nim kombinowane. Z opinii rożnych mechaników sterownik silnika raczej jest elementem trudnym do zepsucia sie, ze tak to ujmę. Podaje rożne wartości ciśnienia atmosferycznego wiec cos tam mierzy - trzeba metoda prób i błędów posprawdzać. Dam znac w temacie co by innym na przyszłość było łatwiej. Dziękuje wszystkim za dotychczasowe wskazówki.
piotrekrkk Opublikowano 19 Marca 2016 Opublikowano 19 Marca 2016 Trzymaj sobie kolego ten dpf i wymieniaj wszystko pokolei ☺ zdrowia życzę http://m.auto-swiat.pl/zdjecia,7nsek - poczytaj sobie ten artykuł i weź na poprawkę to, że twój dpf nie wchodzi w stan dopalania. Nic Cię też nie informuje o tym, że ten filtr jest zatkany, bo w edc15 nie ma takiej możliwości. O tym jaki wpływ ma ten dpf ma na osprzęt już się rozpisywał nie będę. Tyle w tym temacie z mojej strony.
kresek Opublikowano 19 Marca 2016 Opublikowano 19 Marca 2016 Moja rada jedź do mechanika. Z tego co piszesz jeźzdzisz tylko do usuwaczy błędów. Wystarczy przejechać się, zrobić komplet podstawowych logów i juz wiadomo co na rzeczy. To jest prosty silnik w diagnozie nie ma tam zadnych zagadek. Albo podjedz do mechanika niech ci zapisze dokladnie kody błędów i logi podstawowe, wtedy można powiedzieć coś więcej bo tak to wróżenie z fusów.
scOOtt Opublikowano 20 Marca 2016 Autor Opublikowano 20 Marca 2016 Jak do tej pory wszystko mi robił dotychczasowy mechanik. Uczciwie i niedrogo. Ale czas chyba na jego zmianę skoro nie potrafi określić gdzie leży problem. W poniedziałek uderzam do innego.
nik23 Opublikowano 20 Marca 2016 Opublikowano 20 Marca 2016 Zrób komplet logów inaczej jedni beda ci pisali wywal dpf inni wyczyść turbine inni kaza ci vacum wymienić albo n75 a ty mozesz dalej problemu nierozwiązaç, a tak moze coś na logach wypatrzymy
scOOtt Opublikowano 21 Marca 2016 Autor Opublikowano 21 Marca 2016 18000 P1592 Altitude Sensor / Boost Pressure Sensor, Implausible Correlation Taki błąd wywala VAG
nik23 Opublikowano 21 Marca 2016 Opublikowano 21 Marca 2016 (edytowane) Sprawdz wiązke czujnika ciśnienia doładowania (g31) Edytowane 21 Marca 2016 przez nik23
ebek93 Opublikowano 25 Marca 2016 Opublikowano 25 Marca 2016 Panowie pozwolcie ze sie podepne. A mianowicie wracając z X urodzin A4 klub polska zaświecił mi sie check i auto stracilo moc z dołu, na trasie powrotnej z Tom3k podpielismy Vcdsa i okazalo sie ze wina jest po stronie EGR, wczoraj wczyscilem i zaslepilem Egra ale problem nie ustal i w drodze do pracy znów wywaliło checka. Auto zbiera sie dopiero od 1900 obrotow jak turbawka zaczyna ciągnąć ale dół to jest porażka, ja mu gaz a on zbiera sie swoim mulowatym tempem, rok temu turbawka zostala wymieniona na używkę. Co moze być przyczyną? Gdzie szukać problemu? Z racji zbliżających się świąt auto dopiero po świętach bedzie mógł obejrzeć mechanik, i tu znów problem bo ciężko o dobrego i rzetelnego mechanika, ostatnio co mialem problem z turbawka to chcial mi pół silnika wymieniac. Jest może ktoś z klubowiczów z podkarpacia kto mógł by mi pomóc? Pacjent a4 b6 1.9 avf 130km Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
nik23 Opublikowano 25 Marca 2016 Opublikowano 25 Marca 2016 Niema żadnych błędów? Zwłaszcza przepływki? Dym jak muł? Jak zaczyna ciągnąć to szarpnięcie jest ?
ebek93 Opublikowano 25 Marca 2016 Opublikowano 25 Marca 2016 Jest tylko błąd EGR i do 1900 zbiera sie jak mół a reszta ok, nie szarpie Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się