pbbambus Opublikowano 24 Listopada 2008 Opublikowano 24 Listopada 2008 Od tygodnia kilka razy skrzynia weszła w tryb serwisowy. Zwłaszcza po przejechaniu paru km a po wyłączeniu i włączeniu pracuje normalnie.Ten Kod na VAG 18265 znajduje sie w skrzyni biegów - po skasowaniu sie znów pojawił a pod spodem jest napisane p1857-35-10 sporadycznie. Co to może być? Dziękuje! dodam, że błąd występuje zawsze po przejechaniu paru km. Po wyłączeniu i zapaleniu silnika problem znika i jest ok. gdzieś wyczytałem ze może to oznaczać pompę wtryskowa proszę o pomoc Dziękuję za odpowiedź.
dziuniek Opublikowano 24 Listopada 2008 Opublikowano 24 Listopada 2008 18265 P1857 4759 Sygnał ładowania - błędna wiadomość z silnika ZNALAZŁEM TO TYLKO A NIE WIEM CO TO ZNACZY SPYTAJ SIĘ KOLEGÓW MOŻE KTOŚ MIAŁ DO CZYNIENIA Z TYM BLEDEM
rav Opublikowano 24 Listopada 2008 Opublikowano 24 Listopada 2008 Sprawdz czy czasem woda nie dostała się do ECU (komputera )
pbbambus Opublikowano 24 Listopada 2008 Autor Opublikowano 24 Listopada 2008 no nie wiem jak wpisalem w necie te błędy i objawy to goście pisali tylko z audi a6 ze to pompa wtryskowa dzięki ale jak ktoś ma jakieś propozycje to proszę pisać
rav Opublikowano 24 Listopada 2008 Opublikowano 24 Listopada 2008 Sprawdz na początku czy ECU ma czysto, sucho i pewnie :> Bo myślę, że to jest przyczyną błędów :gwizdanie:
Sztomel Opublikowano 24 Listopada 2008 Opublikowano 24 Listopada 2008 a ja wyczytałem, że ten błąd jest spowodowany wadliwie działającym przekaźnikiem nr 109, spróbuj go podmienić na inny albo ten stary rozbierz i popraw lutownicą luty na jego płytce drukowanej.
pbbambus Opublikowano 25 Listopada 2008 Autor Opublikowano 25 Listopada 2008 przekaźnik 109 sprawdzony a w ECU suchutko i cieplutko nie mam pojęcia co to może być proszę pomóżcie ;(
demoralizator Opublikowano 25 Listopada 2008 Opublikowano 25 Listopada 2008 a może w ecu silnika masz błąd obciązenia alternatora?? alternator jak fiksuje też moze siać błędy w sterownikach
tk74 Opublikowano 25 Listopada 2008 Opublikowano 25 Listopada 2008 a może w ecu silnika masz błąd obciązenia alternatora?? alternator jak fiksuje też moze siać błędy w sterownikach Dokładnie, padł czujnik temperatury zasysanego powietrza a skrzynia wpadła w tryb awaryjny,najpierw pozbyłem się usterki w ecu silnika a później wykasowałem ze sterownika skrzyni i po problemie.Tu wygląda na podobny problem.
pbbambus Opublikowano 5 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2008 Okazalo sie ze to pompa wtryskowa powiedziałem mechanikowi żaby ja wymontował i oddam do sprawdzenia i gościu który mi ja regenerował stwierdził ze tłoczek w pompie jest padnięty a do tego jeszcze przekaźnik pompy padł całkowicie ze go wymienić i gościu poszedł mi po kosztach i 2200 pozdrowienia dla wszystkich dzięki za wszystkie rady
Sztomel Opublikowano 5 Grudnia 2008 Opublikowano 5 Grudnia 2008 stwierdził ze tłoczek w pompie jest padnięty a do tego jeszcze przekaźnik pompy padł całkowicie ze go wymienić i gościu poszedł mi po kosztach i 2200 tłoczek jest padnięty , przekaźnik pompy - a to dobre - niech pokaże który to no i rarytas na koniec : poszedł po kosztach i 2200 złociszy :gwizdanie: i tak się objawia wmanewrowywanie niczego nieświadomych klientów przez "mechaników"
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się