Aleksandrooo Opublikowano 22 Października 2020 Opublikowano 22 Października 2020 Panowie - odkopie temat. Jest ktos w stanie podac mi wymiary WSZYSTKICH SRUB wozka tyl? Robie kpl remont wozka tyl i chcialbym zlozyc wszystko na nowych srubach. Wiem, ze mozna odezwa sie do aso, ale cena zabojcza Z gory dzieki
Amigo33 Opublikowano 28 Grudnia 2020 Opublikowano 28 Grudnia 2020 Auto pływa, jak diabli, co na bank trzeba zmienić, luzów nie ma, AMORKI OK, OPNY TEŻ, GMY TROCHĘ SPARCIAŁE?? Quattro...
Pieterb Opublikowano 1 Lipca 2021 Opublikowano 1 Lipca 2021 (edytowane) Temat troszkę już leciwy ale odgrzeję. Czy mógł by mi ktoś powiedzieć czy wahacz ten poprzeczny da radę wyjąć bez rozbierania wszystkiego? Bo dostęp jest taki sobie. Edytowane 1 Lipca 2021 przez Pieterb
trepek Opublikowano 1 Lipca 2021 Opublikowano 1 Lipca 2021 W FWD, jak nie bedziesz mial zapieczonych srub - tak.
Pieterb Opublikowano 1 Lipca 2021 Opublikowano 1 Lipca 2021 Hmm, kurde walczę troszkę ale nie mogę podejść kluczem z przedłużka bo sanie mi blokują. Wygląda tak jakby trzeba było je opuszczać.
MaTeo85 Opublikowano 1 Lipca 2021 Opublikowano 1 Lipca 2021 Jeśli chodzi Ci o wahacz ten górny od sań do zwrotnicy to tak trzeba opuścić sanie, jeśli ten duży aluminiowy to jest szansa go zdjąć bez ale raczej prościej będzie poluzować śruby sań i zrobić to szybciej niż się mordować
Pieterb Opublikowano 1 Lipca 2021 Opublikowano 1 Lipca 2021 (edytowane) No chyba masz rację. A powiedz mi je podeprzeć je czym czy po prostu tak poluzować. Bo nie chce by mi na leb spadły. A już wiem dlaczego bo jakiś uj dał śruby na klucz 24 i nie mogę podejść nasadką a na drugim kole są na 18. No i brakuje mi tych paru mm by wsadzić tam nasadkę. Edytowane 1 Lipca 2021 przez Pieterb
MaTeo85 Opublikowano 1 Lipca 2021 Opublikowano 1 Lipca 2021 24 to znak że ktoś grzebał, wszystko na klucz 18 chociaż była nakrętka na 24 na górnym wahaczu jak się nie mylę. Odkręć sanki tylko trochę tak żeby jeszcze kawałek gwintu trzymał w nadwoziu bo sprężyna będzie sama je odpychała w dół, jak odkręcisz całkiem to będzie lipa.
Pieterb Opublikowano 1 Lipca 2021 Opublikowano 1 Lipca 2021 (edytowane) A kojarzysz jak długie są śruby? Żebym nie przesadził z odkręcaniem. Tak z 1 cm da radę? 7 minut temu, MaTeo85 napisał: jak odkręcisz całkiem to będzie lipa. No to się domyślam, później pewnie wsio bym musiał rozbierać a nie bardzo mi się to uśmiecha. Edytowane 1 Lipca 2021 przez Pieterb
MaTeo85 Opublikowano 1 Lipca 2021 Opublikowano 1 Lipca 2021 Etka podpowiada że te śruby mają 130mm długości
Pieterb Opublikowano 1 Lipca 2021 Opublikowano 1 Lipca 2021 Ok, dzięki. Niestety poległem z tym jednym w którym jest ta inna nakrętkę. Muszę coś pokombinować.
otis89 Opublikowano 3 Lipca 2021 Opublikowano 3 Lipca 2021 Jeżeli to nakrętka która jest zgrzana z sankami to płaski klucz tam podchodzi.
Pieterb Opublikowano 3 Lipca 2021 Opublikowano 3 Lipca 2021 3 godziny temu, otis89 napisał: Jeżeli to nakrętka która jest zgrzana z sankami to płaski klucz tam podchodzi. hmm, jak nakrętka zgrzana? W sumie może w poniedziałek luknę bo i tak jestem w domu. Już miałem plan że ją po prostu przycinakiem rozetnę albo coś ale to po weekendzie obejrzę jeszcze raz bo może wystarczy dokupić jakiś klucz który tam będę wstanie wsadzić.
otis89 Opublikowano 3 Lipca 2021 Opublikowano 3 Lipca 2021 Mówimy o górnym wahaczu z regulacją katów?
Pieterb Opublikowano 3 Lipca 2021 Opublikowano 3 Lipca 2021 (edytowane) 1 godzinę temu, otis89 napisał: Mówimy o górnym wahaczu z regulacją katów? tak, a dokładnie to ten po prawej Edytowane 3 Lipca 2021 przez Pieterb
otis89 Opublikowano 3 Lipca 2021 Opublikowano 3 Lipca 2021 No to od strony zderzaka w sankach jest jak by zgrzana nakrętka klucz24, a od drugiej strony idzie śruba na 18, chyba że tam był już pan kaziu i zmienił:). W b7 w b6 to samo nie trzeba z prawej strony sanek ruszać ja wywalam tylko amor wygodniej kręcić.
MaTeo85 Opublikowano 3 Lipca 2021 Opublikowano 3 Lipca 2021 Ta nakrętka wcale nie jest zgrzana, trzymała pewnie na rdzy. Jak rdzy jest mało to normalnie się odkręca i wszystko jest luźne.
otis89 Opublikowano 3 Lipca 2021 Opublikowano 3 Lipca 2021 (edytowane) Może i tak jest robiłem to parokrotnie i raz mi się obracała Edytowane 3 Lipca 2021 przez otis89
Pieterb Opublikowano 4 Lipca 2021 Opublikowano 4 Lipca 2021 (edytowane) No to u mnie jest identycznie. Myślałem że tą nakrętkę na 24 dał właśnie jaki Kaziu, hehehe Edytowane 4 Lipca 2021 przez Pieterb
swIP Opublikowano 14 Stycznia Opublikowano 14 Stycznia (edytowane) Odświeżając temat zawieszenia tył. Czyli potrzebne są 4 tuleje na wahacz dolny aluminiowy. Poniżej macie aukcję na Alle gdzie kupiłem komplet tuleji do tego amelinowego wahacza. allegro.pl ALLEGRO.PL Czyli: - 1x 8E0 501 541 S - 1x 8E0 505 311 S - 2x 1005050007 (Nie mogę znaleźć numeru OEM tej tuleji) Edytowane 14 Stycznia przez swIP
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się