Lukasz8729 Opublikowano 14 Marca 2016 Opublikowano 14 Marca 2016 witam ,nie będę sie za wiele rozpisywal...auto wpada w notlaufa , turbo było czyszczone lecz jestem w 100% pewien ze był ruszany ogranicznik pracy sztangi może to mieć na to wpływ ?? jak tak to w którą stronę nim ruszać ?? w ogóle jest możliowość dobrze go ustawić? może jest jakiś sposób za pomocą vaga ... jeżeli jest ktoś z okolic Polkowić to chętnie skorzystam z usług ponizej logi gr 8 VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logsgr 3VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logsgr 11VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs
lukasz51237 Opublikowano 14 Marca 2016 Opublikowano 14 Marca 2016 A jest to turbo dobrze poskładane? Bardzo późno wstaje
Lukasz8729 Opublikowano 14 Marca 2016 Autor Opublikowano 14 Marca 2016 Tak, teraz jest na 100% dobrze złożone,tylko tak jak pisalem na 100% przestawiony jest ten ogranicznik sztangi, czy to może być wina,że tak późno wstaje i później ją odcina ? Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
lukaszooo Opublikowano 20 Marca 2016 Opublikowano 20 Marca 2016 tak moze to byc przyczyna dlatego zawsze pisze ze ogranicznik to świętość.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się