Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0 tfsi 4096 - Bank 1: CMP Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28)


fryzjerek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wyskoczyła mi kontrolka na silniku po podłączeniu do vaga mam takie błędy

4096 - Bank 1: CMP Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28) incorect

autem na wolnych obrotach zaczęło trosze szarpać jak się jedzie jest ok ale po zatrzymaniu lekko rzuca mam w związku z tym pytanie co by to mogło być i gdzie mogę udać sie z tym we Wrocławiu gdyż tu utkwiłem a nie chce się poruszać tym autem żeby więcej nie nabroić

przejechane 93 tys

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prędkości odczytywane na walku rządu(G40) nie odpowiadają-poza granicą błędu) prędkości mierzonej na wale(G28). coś z Rozrządem niestety...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdzieś wyczytałem ze to może być czujnik położenia wału ale nie wiem ile w tym prawdy tak czy siak muszę kogoś we Wrocławiu dorwać kto by na to popatrzył

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam to samo autko CAEB, 2011, przebieg 87000. U mnie błąd się pojawił mniej więcej, jak mi odma siadła, a raczej po jej wymianie. Mniejsza o to. To mógł być zbieg okoliczności albo jakaś konsekwencja. Zauważyłem, że autko potrafi szarpać po zatrzymaniu się, kiedy silnik jest tylko trochę nagrzany - wskazówka temp. na desce rozdzielczej jest między pierwszą a drugą kreską. Jak cieplejszy, to już tego mi nie zrobi. Ostatnio, o dziwo przestał mi szarpać w ogóle, ale muszę zobaczyć, co tam za błędy są w pamięci, bo ciągłe kasowanie mi się znudziło i jeździłem z kontrolką MIL zapaloną przez kilka tygodni. Wyszedłem z założenia, że skoro mi szarpał od czasu do czasu tylko przy nienagrzanym silniku, a potem mogłem jeździć dziesiątki kilometrów i tego nie robił, to problem chyba nie jest tak poważny, jak wskazuje opis błędu. No bo weź tu rób rozrząd od strony skrzyni automatycznej przy tak małym przebiegu i zazwyczaj niskich obrotach silnika. Przy moich ośmiu biegach, nawet jadąc 200km/h mam równo 3tys. obrotów, a nie mam tendencji do szaleństw i ciągłego kręcenia silnika, więc chyba rozrząd nie jest aż tak gówniany, żeby miało się z nim coś zadziać tak szybko? Tak więc olałem to, ale objawy szarpania na razie też odpuściły. Acha, kiedy auto zaszarpało, to wystarczyło trochę przygazować na chwilę i problem znikał. Też tak miałeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozrząd nie jest od strony skrzyni.

Jest trochę roboty, bo z założenia ściąga się pas przedni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


No bo weź tu rób rozrząd od strony skrzyni automatycznej

O jakim silniku kolega pisze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No bo weź tu rób rozrząd od strony skrzyni automatycznej

O jakim silniku kolega pisze?

Rozrząd od strony skrzyni biegów jest w 3.0 tfsi, 3.2 fsi, 4,2 fsi, 2.7 tdi i 3.0 tdi.

Edytowane przez zabiello
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No bo weź tu rób rozrząd od strony skrzyni automatycznej

O jakim silniku kolega pisze?

Rozrząd od strony skrzyni biegów jest w 3.0 tfsi, 3.2 fsi, 4,2 fsi, 2.7 tdi i 3.0 tdi.

Przepraszam, byłem przekonany, że jest z tyłu. Mam rozumieć, że jest z przodu i że nie jest tak trudno się do niego dostać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No bo weź tu rób rozrząd od strony skrzyni automatycznej

O jakim silniku kolega pisze?

Rozrząd od strony skrzyni biegów jest w 3.0 tfsi, 3.2 fsi, 4,2 fsi, 2.7 tdi i 3.0 tdi.

Przepraszam, byłem przekonany, że jest z tyłu. Mam rozumieć, że jest z przodu i że nie jest tak trudno się do niego dostać?

Trzeba ściągnąć pas przedni (choć napewno znajdą się tacy co i bez zdejmowania pasa to zrobią, ale jest poprostu mało miejsca), pasek osprzętu w tym napinacz oraz dwie osłony by dostać się do rozrządu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No bo weź tu rób rozrząd od strony skrzyni automatycznej

O jakim silniku kolega pisze?

Rozrząd od strony skrzyni biegów jest w 3.0 tfsi, 3.2 fsi, 4,2 fsi, 2.7 tdi i 3.0 tdi.

Przepraszam, byłem przekonany, że jest z tyłu. Mam rozumieć, że jest z przodu i że nie jest tak trudno się do niego dostać?

Trzeba ściągnąć pas przedni (choć napewno znajdą się tacy co i bez zdejmowania pasa to zrobią, ale jest poprostu mało miejsca), pasek osprzętu w tym napinacz oraz dwie osłony by dostać się do rozrządu.

To ułatwia potencjalną naprawę. Daj znać kolego Fryzjerek, czy to rozrząd czy walnięty czujnik jednak winny szarpaniu i błędowi. Dziś postanowiłem skasować ten błąd sprzed blisko dwóch tygodni i pech chciał, że dziś też na parkingu silnik szarpać na postoju zaczął. Oczywiście, silnik nie był do końca nagrzany, o czym pisałem. A Tobie szarpie i wyskakuje błąd bez względu na to, czy silnik ma już 90C, czy zimny? Nie znam się na tym, ale jeśli u mnie to się zadzieje w przedziale 60-75C, to raczej bym obstawiał u siebie na czujnik, a nie przestawiony rozrząd. Tak czy siak, podziel się informacją, jak już ogarniesz temat. P.S. Twój CAEB to też wersja z USA?

Edytowane przez majkel101
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...