Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A4 B7 2.0 TFSI Quattro by grabiec


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam chce przedstawic nowy nabytek wczesniejszym bylo Audi s4 b5 http://a4-klub.pl/index.php?/topic/315883-audi-s4-b5-by-grabiec/

wiec tak :

2005r

silnik BGB 200KM TFSI

elektrycznie skladane lusterka

grzana przednie siedzenia i tylna kanapa

bose

rsn-e

kolorowy fis

szyberdach

czujniki parkowania

2x s line

wyglad jak na razie fabryka :

1682f20f9126.jpg fff0f3f7ee97.jpg bf232f0c5821.jpg 98f63a4c5877.jpg 5785ccd47acf.jpg

7938e7b2b93a.jpg db175067ec0f.jpg

102add4b1d79.jpg 4f783aa2dbd7.jpg

71f3a31704c9.jpg 58a8dbd6276a.jpg

72702b26f2d6.jpg e99b0f6ff392.jpg

c807f2e6e343.jpg eda05ff4cda0.jpg

de9d506a5dbd.jpg 5cdbe4a0ea8e.jpg

c956e8b9bdd3.jpg 90b7a9d0c754.jpg

479d1ffc4cba.jpg

pozniej wpadl pakiet startowy:

480433444f65.jpg 0ab1f6eeb72e.jpg dc7b62dffdb9.jpg ce5ea28de40d.jpg 234098030fc7.jpg 130e898fbe41.jpg cc6752682102.jpg

no i niestety jak to wiele osob powiedzialo trafila mi sie Szwajcarska mina

po wymianie oleju i przejechaniu 100-150km taki oto widok:/

6bb820b35def.jpg

auto zgaszone pojechalo na sprawdzenie cisnienia 1,3b na wolnych po dodaniu gazu 2,0 i wzwyz diagnoza mechanika czujnik

czujnik zmieniony 3 dni pozniej podobna sytuacja ALE zapalila sie i juz nie zdarzylem zgasic auta bo samo zgaslo mysle se ladnie auto w garaz i zaczynam szukac na wlasna reke i co sie okazuje

0fb966e01409.jpg

glowica w pole wszystko ladnie uszkodzenia: krzywe zawory uszkodzony wariator(nastawnik faz rozrzadu wyrwany 1 zabek :/), na walku ssacym pokrzywiona zebatka istna masakra

wysylka glowicy do roboty okazuje sie ze walek wydechowy zatarty a ssacy przytarty,miska w dol a tam gowno za przeproszeniem uszkodzona zebatka pompy oleju, maż w misce masakra

872e8847ec87.jpg 2bfaf3db12c0.jpg 8a6380f4b683.jpg

cos sie dzieje z hostingiem i nie chce mi zdjec ladowac :/

nie naprawialem bo koszty masakra.

poszukiwania nowego silnika no i jest CDL z golfa r20

przebieg 68tys km

przekladka miski, smoka i pokrywy zaworow no i silnik w aucie na seryjnym osprzecie jak na razie jezdzi 150km za mna i za niedlugo zabieram sie za wymiane lancuszka walkow i rozrzadu (dla pewnosci)

Opublikowano

Siemano :hi:

Powiem, że ładny wypasik Ci sie trafił :D Oby było co rezać :D Powodzenie i bezawaryjnosci! :a4fan:

Opublikowano

Wypasik wypasikiem ale smutna historia ze silnikiem.. Ważne ze podzialales w tym kierunku juz..;)

Powodzenia życzę i bezawaryjności.

Opublikowano

Witaj,

Autko piękne, cholera przykre story z silnikiem :-(

Jak się sprawuje motor z golfa r20? jakie ma parametry nm/moc ?

Gdzie wstawiałeś motor?

Powodzenia w użytkowaniu!

Pozdrawiam!

Opublikowano

Niestety pompy oleju są wadliwe w b7 tfsi jeśli ktoś kupi warto odrazu zrobić przegląd.

Opublikowano

Troszku lipa wyszła, na jakim oleju jeździłeś gdy szlak trafił silnik ? I jak ten silnik pasował z golfa jak tam inny napęd i raczej silnik poprzeczny a w b7 jest wzdłużny skrzynia i sprzęgło także inne hmm opiszesz coś więcej info na temat tej przekładki?

Opublikowano

Moc i moment jest seryjne 200km przelozony zostal sam slupek z golfa ( foto wstawie jak ogarne jakis hosting)

O dziwo slupek BGB i CDL nie roznia sie niczym podzespoly moje i dziala

A wlasnie na czym polega problem z pompa oleju w tfsi u mnoe uszczerbione tylko jakies sprzegielko ze sprezynkami a reszta w idealnym stanie walki naped pompy itp

Olrj jakim zalalem motul 5w30 ale zapewne byl zalany jakim castrolem i dlugo nie wymieniany

Wiecej zdjec tu :https://m.facebook.com/dominik.grabiec/albums/751325711634036/?ref=bookmarks

Opublikowano

No ale teraz już tylko cieszyć się możne ze sprawnego auta ;) jakiś soft będzie ??

Opublikowano

To dobrze że pasuje słupek a różnice sa ale w środku :). Wydajniejszy motor jest cdl i na nim można zrobić 380km+ w BPG nierealne bo motor jest doprezony. Ale to taka ciekawostka. Pompe oleju będziesz przerabial na taką jak w 1.8t czy zostawiasz ta z tfsi? Ja sam będę zmieniał bo nie ufam tej pompie z tfsi.

Opublikowano

Co do programu to bede sie do gregora na po swietach umawial i sie zobaczy

Co do pompy to ja nadal nie wiem jaki z nimi jest problem bo w starym silniku mam i wyglada calkiem ok walki nie wytarte zebatki spoko

Co do przeróbki na 1.8 t myslalem ze to tylko w tdi mozliwe ;)

Opublikowano

Problem jest taki, że z czasem się zużywa ten napęd i potrafi zapodać za niskie ciśnienie pompa pada i wtedy jest lipa można zatrzeć motor na panewkach albo całą górę dużo zależy od szczęścia .. Najlepsze jest to, że potrafią paść przy ok 150tyś km a niejedna wytrzyma 300kk i nic się nie dzieje.. troszku taka loteria. Da radę przerobić to na taką z 1.8T i problem z głowy ogólnie nie zdarza się to często ale są takie przypadki choćby Ty czy też pare osób z forum się zdarzyło, warto pomyśleć bo przeróbka szczerze jest tania w porównaniu do kosztów słupka lub remontu motorowni ORI pompa w ASO z 1.8T ok 600zł z tego co mi wiadomo i nie ma dużego problemu z przerobieniem tego zresztą zapytaj samego Gregora10 bo ja z nim właśnie o tym gadałem ;).

Opublikowano

No i dales do myslenia heh przegadam z nim o tym tez.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...