grabiec Opublikowano 16 Marca 2016 Opublikowano 16 Marca 2016 witam chce przedstawic nowy nabytek wczesniejszym bylo Audi s4 b5 http://a4-klub.pl/index.php?/topic/315883-audi-s4-b5-by-grabiec/ wiec tak : 2005r silnik BGB 200KM TFSI elektrycznie skladane lusterka grzana przednie siedzenia i tylna kanapa bose rsn-e kolorowy fis szyberdach czujniki parkowania 2x s line wyglad jak na razie fabryka : pozniej wpadl pakiet startowy: no i niestety jak to wiele osob powiedzialo trafila mi sie Szwajcarska mina po wymianie oleju i przejechaniu 100-150km taki oto widok:/ auto zgaszone pojechalo na sprawdzenie cisnienia 1,3b na wolnych po dodaniu gazu 2,0 i wzwyz diagnoza mechanika czujnik czujnik zmieniony 3 dni pozniej podobna sytuacja ALE zapalila sie i juz nie zdarzylem zgasic auta bo samo zgaslo mysle se ladnie auto w garaz i zaczynam szukac na wlasna reke i co sie okazuje glowica w pole wszystko ladnie uszkodzenia: krzywe zawory uszkodzony wariator(nastawnik faz rozrzadu wyrwany 1 zabek :/), na walku ssacym pokrzywiona zebatka istna masakra wysylka glowicy do roboty okazuje sie ze walek wydechowy zatarty a ssacy przytarty,miska w dol a tam gowno za przeproszeniem uszkodzona zebatka pompy oleju, maż w misce masakra cos sie dzieje z hostingiem i nie chce mi zdjec ladowac :/ nie naprawialem bo koszty masakra. poszukiwania nowego silnika no i jest CDL z golfa r20 przebieg 68tys km przekladka miski, smoka i pokrywy zaworow no i silnik w aucie na seryjnym osprzecie jak na razie jezdzi 150km za mna i za niedlugo zabieram sie za wymiane lancuszka walkow i rozrzadu (dla pewnosci)
Czaki89 Opublikowano 17 Marca 2016 Opublikowano 17 Marca 2016 Siemano Powiem, że ładny wypasik Ci sie trafił Oby było co rezać Powodzenie i bezawaryjnosci!
Binek1.8T Opublikowano 17 Marca 2016 Opublikowano 17 Marca 2016 Wypasik wypasikiem ale smutna historia ze silnikiem.. Ważne ze podzialales w tym kierunku juz.. Powodzenia życzę i bezawaryjności.
black4 Opublikowano 17 Marca 2016 Opublikowano 17 Marca 2016 Witaj, Autko piękne, cholera przykre story z silnikiem :-( Jak się sprawuje motor z golfa r20? jakie ma parametry nm/moc ? Gdzie wstawiałeś motor? Powodzenia w użytkowaniu! Pozdrawiam!
jarek920 Opublikowano 17 Marca 2016 Opublikowano 17 Marca 2016 Niestety pompy oleju są wadliwe w b7 tfsi jeśli ktoś kupi warto odrazu zrobić przegląd.
arek_cccp Opublikowano 18 Marca 2016 Opublikowano 18 Marca 2016 Troszku lipa wyszła, na jakim oleju jeździłeś gdy szlak trafił silnik ? I jak ten silnik pasował z golfa jak tam inny napęd i raczej silnik poprzeczny a w b7 jest wzdłużny skrzynia i sprzęgło także inne hmm opiszesz coś więcej info na temat tej przekładki?
grabiec Opublikowano 20 Marca 2016 Autor Opublikowano 20 Marca 2016 Moc i moment jest seryjne 200km przelozony zostal sam slupek z golfa ( foto wstawie jak ogarne jakis hosting) O dziwo slupek BGB i CDL nie roznia sie niczym podzespoly moje i dziala A wlasnie na czym polega problem z pompa oleju w tfsi u mnoe uszczerbione tylko jakies sprzegielko ze sprezynkami a reszta w idealnym stanie walki naped pompy itp Olrj jakim zalalem motul 5w30 ale zapewne byl zalany jakim castrolem i dlugo nie wymieniany Wiecej zdjec tu :https://m.facebook.com/dominik.grabiec/albums/751325711634036/?ref=bookmarks
grzopi Opublikowano 22 Marca 2016 Opublikowano 22 Marca 2016 No ale teraz już tylko cieszyć się możne ze sprawnego auta jakiś soft będzie ??
arek_cccp Opublikowano 22 Marca 2016 Opublikowano 22 Marca 2016 To dobrze że pasuje słupek a różnice sa ale w środku . Wydajniejszy motor jest cdl i na nim można zrobić 380km+ w BPG nierealne bo motor jest doprezony. Ale to taka ciekawostka. Pompe oleju będziesz przerabial na taką jak w 1.8t czy zostawiasz ta z tfsi? Ja sam będę zmieniał bo nie ufam tej pompie z tfsi.
grabiec Opublikowano 23 Marca 2016 Autor Opublikowano 23 Marca 2016 Co do programu to bede sie do gregora na po swietach umawial i sie zobaczy Co do pompy to ja nadal nie wiem jaki z nimi jest problem bo w starym silniku mam i wyglada calkiem ok walki nie wytarte zebatki spoko Co do przeróbki na 1.8 t myslalem ze to tylko w tdi mozliwe
arek_cccp Opublikowano 23 Marca 2016 Opublikowano 23 Marca 2016 Problem jest taki, że z czasem się zużywa ten napęd i potrafi zapodać za niskie ciśnienie pompa pada i wtedy jest lipa można zatrzeć motor na panewkach albo całą górę dużo zależy od szczęścia .. Najlepsze jest to, że potrafią paść przy ok 150tyś km a niejedna wytrzyma 300kk i nic się nie dzieje.. troszku taka loteria. Da radę przerobić to na taką z 1.8T i problem z głowy ogólnie nie zdarza się to często ale są takie przypadki choćby Ty czy też pare osób z forum się zdarzyło, warto pomyśleć bo przeróbka szczerze jest tania w porównaniu do kosztów słupka lub remontu motorowni ORI pompa w ASO z 1.8T ok 600zł z tego co mi wiadomo i nie ma dużego problemu z przerobieniem tego zresztą zapytaj samego Gregora10 bo ja z nim właśnie o tym gadałem .
grabiec Opublikowano 23 Marca 2016 Autor Opublikowano 23 Marca 2016 No i dales do myslenia heh przegadam z nim o tym tez.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się