JUZEK1991 Opublikowano 17 Marca 2016 Opublikowano 17 Marca 2016 Witam Wiec tak zacznijmy od tego ze strasznie parowaly mi szyby, podejrzewalem ze moze to byc przyczyna wilgoci w samochodzie, ale problem stawal sie naprawde dokuczliwy. Ostatnio mylem samochod i wkladajac dywanik z tylu od strony pasazera dotknalem tapicerki byla poprostu mokra pomyslalem ze moze sie cos wylalo bo z drugiej strony jest sucho i z przodu od kierowcy tez lecz od pasazera rowniez jest mokro dzisiaj wzialem sie za demontaz foteli tunelu i progow unioslem nieco tapicerke i szok gabka nasiaknieta woda podloga zalana z przodu to samo troche wycisnalem tej wody odsaczylem mopem starlem z podlogi co bylo dzrzwi pootwieralem ale nie ma szans przy tej temperaturze zeby to wyschlo. Wertujac fora napotkalem sie ze przyczyna moze byc jakies niedroznosci przy filtrze kabinowym odkrecilem i wydaje mi sie zze ta rynienka nie byla zamocowana tak jak powinna byc i cieklo przez filtr;/ Co doradzacie zeby to konkretnie osuszyc mialem zamiar ja calkowicie wyjac ale przeraza mnie demontaz przy tym srodkowym panelu z przodu wiece o co chodzi. Ale sadze ze chyba nie ma innego wyboru bo inaczej to nie wyschnie i nie bede pewny na 100 ze wszystko jest suche. No i przeczytalem ze odrazu bo takim czyms powinno sie wygluszyc?
janeksroka Opublikowano 17 Marca 2016 Opublikowano 17 Marca 2016 Ja rozbierałem całe wnętrze jak miałem wilgoć, rozebranie całości wbrew pozorom nie jest taka straszna, trzeba tylko odpowiednio rozciąć wykładzinę z przodu, po złożeniu wcale tego nie widać, a oszczędzasz mnóstwo czasu. Jak chcesz to zrobię fotki gdzie to rozcinałem.Jako radę mogę dodać, że jak rozłożysz samochód to lej dokładnie od podszybia przy komputerze, w miejscu gdzie idzie linka maski, później okolice filtra kabinowego. Oczywiście wcześniej upewnij się o drożności kanałów pod akumulatorem. Jeżeli na podszybiu masz 100% szczelne to lej po szybie i sprawdzaj czy wszystko ok.Ja u siebie uszczelniłem podszybie (linkę maski, komputer i obudowę filtra kabinowego), a nadal mam potop w samochodzie, bo dokładnie tego nie sprawdziłem zanim go poskładałem (brakło czasu;/)Jeżeli chodzi o suszenie to u mnie leżała 3-4 dni przy kaloryferze non-stop gorącym i nie doschło tak idealnie, ale miałem ją totalnie przemoczoną.A w kwestii wygłuszenia, to na moje oko kwestia gustu. Jak jesteś wrażliwy na hałas i masz trochę wolnej kasy to jak najbardziej można. Ja u siebie zwalczyłem korozję i pokryłem podłogę bitexem, żeby dokładniej to zabezpieczyć. Dało to minimalny efekt wygłuszający, ale przynajmniej zabezpieczone jest Jeżeli chcesz kłaść maty wygłuszające to zaopatrz się w ostry nóż i sporo cierpliwości, bo jest trochę miejsc w których trzeba się pomęczyć W razie pytań pisz PW
Matek Opublikowano 17 Marca 2016 Opublikowano 17 Marca 2016 Przyjacielu zacznij od sprawdzenia drożności kanałów przy ścianie grodziowej, wyciągnij akumulator i sprawdź sobie to wszystko.. U mnie pojawiła się woda przy fotelu pasażera i właśnie to było przyczyną, jak wszystko sobie wyciągnąłem to byłem w szoku ile wody tam stało.. Suszenie wnętrza jest bardzo problematyczne,
JUZEK1991 Opublikowano 17 Marca 2016 Autor Opublikowano 17 Marca 2016 wlasnie ja chce ta tapicerke calkowicie wyjac i zrobic tak jak nalezy tylko ze niechce rozkrecac tej konsoli srodkowej mam zamiar to rozciac przeczytalem ze da sie i tutaj kolega wyzej tez pisze ze wycial tylko nie wiem jak sie za to wziac i jak juz wyjme to wejde do srodka a braciak poleje myjka i bd widzial. skad leci.
adrian242424 Opublikowano 22 Lipca 2016 Opublikowano 22 Lipca 2016 U mnie lało się przez nieszczelną obudowę ECU, przy montażu gazu ułamali zaczep pokrywy i woda wlewała się do środka obudowy, a następnie przez otwór w grodzi do wnętrza auta.
fixu Opublikowano 30 Września 2016 Opublikowano 30 Września 2016 miałem podobny problem. Woda wlewała mi się co śmieszne nie przez filtr a obok filtra kabinowego była dziurka tak jak by zaślepka i nią sie cały czas do środka lała woda. zalepiłem i bez problemu teraz az do czasu. Wcześniej miałem wodę z tyłu od strony pasażera, wszystko wyjołem i wysuszyłem oczywiście sprawdzająć gdzie leci. Pół roku spokoju aż do dziś ! Zauważyłem że woda stoi teraz tyłko z przodu od strony kierowcy ;/ wie ktoś którędy może się dostawać . kanały pod aku są zdrożne
tomasz00754 Opublikowano 10 Października 2016 Opublikowano 10 Października 2016 Witam Temat znany właśnie go przerabiam: 1. Zdemontowane całe podszybie plus wycieraczki z ramionami.(nie jest to łatwe zwłaszcza jeśli nigdy ramiona nie były ruszane ale do zrobienia) 2. Dobrałem się do obudowy kompa i obserwuje. Leje wodę w miejsce między kompem a lewym błotnikiem. Jest tam jedna mała dziura gdzie u mnie wychodzi przewód od akumulatora. Myśłałem że może tą dziurą ale mechanik naprostował mnie że tamtędy ma uciekać woda. Na chwile obecną podłoga się suszy a jutro będę uszczelniał kompa silikonem i zobaczymy. Temat przerabiam drugi raz i teraz nie odpuszczę. To drugie zalanie ale teraz mam wszystko na wierzchu. Woda od strony kierowcy plus pasaże z tyłu.
Arek8888 Opublikowano 10 Października 2016 Opublikowano 10 Października 2016 Witam. Czy ktoś mógłby napisać, w których miejscach w A4 B5 są kanały odwadniające? Chciałbym je sprawdzić przed nastaniem zimy, a dokładnie nie wiem gdzie szukać.
prezesik18 Opublikowano 10 Października 2016 Opublikowano 10 Października 2016 jeden pod akumulatorem, drugi za serwem. Wyjmij akumulator i będziesz miał idealny dostęp.
maddict Opublikowano 31 Października 2016 Opublikowano 31 Października 2016 Najczestsza przyczyna to nieszczelnosc obudowy ECU, ja u siebie podstawke dalem na sylikonie i jest spokoj
rafal9119 Opublikowano 1 Listopada 2016 Opublikowano 1 Listopada 2016 Żeby uszczelnić robudowe ECU trzeba odkrecać ramiona wycieraczek???
prezesik18 Opublikowano 1 Listopada 2016 Opublikowano 1 Listopada 2016 Najlepiej cały mechanizm wycieraczek wyjąć i zrobić to dobrze. Mając mechanizm wycieraczek wyjęty można się zabrać za jego konserwację bo niestety nie jest on zbyt trwały.
maddict Opublikowano 4 Listopada 2016 Opublikowano 4 Listopada 2016 U mnie niestety urwalo sie mocowanie wraz ze sruba i bylem zmuszony wymienic caly mechanizm..
JUZEK1991 Opublikowano 11 Listopada 2016 Autor Opublikowano 11 Listopada 2016 wiec tak dawno mnie nie bylo na tym forum ale napisze wam co i jak u mnie bylo rozcielem tapicerke na srodku wyjalem szok bylo bardzo bardzo duzo wody z tylu od pasazera i przodu sprawdzilem kanaly odwadniajace byly zapchane liscie i inne syfy druga przyczyna to bylo to ze zle wsadzilem rynienke na filtrem kabinowym. gdy to wszystko poprawilem problem wiecznie zaparowanych szyb znikl.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się