BEpower07 Opublikowano 19 Marca 2016 Opublikowano 19 Marca 2016 Witam. Mam problem auto od dwóch dni wpada w tryb awaryjny powyżej 2000/2500 obrotów. Dodam że rok temu było czyszczenie turbiny i wymiana n75. Generalnie jeżdżę po mieście, pytanie czy znowu do czyszczenia turbina? Czy n75. Dodam że podmienilem z n18 efekt ten sam. Proszę o pomoc
lukasz51237 Opublikowano 19 Marca 2016 Opublikowano 19 Marca 2016 Generalnie to sam sobie odpowiedziałeś na to pytanie A tak na poważnie zrób logi i wrzuć.
BEpower07 Opublikowano 20 Marca 2016 Autor Opublikowano 20 Marca 2016 Logi 011BS - http://vaglog.pl/log_255081.html 011D- http://vaglog.pl/log_255080.html 003D- http://vaglog.pl/log_255079.html
BEpower07 Opublikowano 20 Marca 2016 Autor Opublikowano 20 Marca 2016 (edytowane) k**wa xd jest jakaś inna opcja żeby jej nie wyciągać, do czyszczenia?. To jednak zawór N75 dobry? Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Edytowane 20 Marca 2016 przez BEpower07
goldi Opublikowano 20 Marca 2016 Opublikowano 20 Marca 2016 Nie ma innej opcji usuń katalizator ze środka jeśli masz albo jezdzisz za delikatnie albo wtryski leją
BEpower07 Opublikowano 20 Marca 2016 Autor Opublikowano 20 Marca 2016 (edytowane) Obstawiam opcje że właśnie delikatnie jeżdżę, więcej po mieście niż w trasie i takie są skutki. Co masz na myśli wywalić kata? Gdzie on się znajduje powiedz mi. Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Edytowane 20 Marca 2016 przez BEpower07
Zimny Chirurg 2 Opublikowano 21 Marca 2016 Opublikowano 21 Marca 2016 Obstawiam opcje że właśnie delikatnie jeżdżę, więcej po mieście niż w trasie i takie są skutki. Co masz na myśli wywalić kata? Gdzie on się znajduje powiedz mi. Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Jak wywalisz kata to mozesz jezdzic jak piz*a do konca zycia. No oczywiscie pod warunkiem ze uklad wtryskowy nie leje. Ale na 90% problemem odpowiedzialnym za zawalanie sie kierownic w turbinie jest zawalony katalizator ktory powinno sie wymieniac co 150 tys km. Oczywiscie wszyscy to robia w autach 20letnich. Przerabialem dokladnie to samo co Ty. Po roku znow zawalona turbina. A w serwisie mowil dziadek wywal kata. Zapomnisz o turbo. A ja co tam bedzie mi pier**lil. No i za rok znow to samo. Po 5 latach bez kata zgnila gruszka. Jak ja wymienialem to geometria opadala sama pod grawitacja ziemska. Masakra. 0 oporu.
BEpower07 Opublikowano 22 Marca 2016 Autor Opublikowano 22 Marca 2016 (edytowane) Dobra dobra, powiedz mi jeszcze jak to dobrze zrobić żeby nie było żadnego problemu. Najlepiej jakiś opis na forum jakby był, ja nie mogę znaleźć. Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Dzisiaj byłem mile zaskoczony po przejechaniu 400km turbina jakby dostała nowa młodość, mam nadzieję że starczy to na trochę, jak się zrobi ciepło to można wtedy czyścić. Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Niestety moje marzenia się skończyły xd nadal to samo, ale nie zawsze. Zauważyłem że jak odpuszczę w pewnym momencie gaz i później do dechy to nie ma przeładowania. Czyli tak czy siak trzeba wyjąć i wyczyścić? Albo może jednak ten zawór N75 znowu poszedł ? Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Edytowane 22 Marca 2016 przez BEpower07
Hezen Opublikowano 23 Marca 2016 Opublikowano 23 Marca 2016 (edytowane) Od tak nagaru z turbiny nie wysrało. Wrzuciłeś przedtem logi i dostałeś odpowiedź że vnt stoi w miejscu. Albo czyscisz sam albo mechanik, co w tym trudnego do zrozumienia? Po co ciągnąć dalej tą bezsensowną dyskusje? Tutorial czyszczenia VNT znajdziesz na forum passata. A wszukając przez wujka google to całe 15 sek. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Edytowane 23 Marca 2016 przez Hezen
BEpower07 Opublikowano 23 Marca 2016 Autor Opublikowano 23 Marca 2016 Zastanawiam się tylko dlaczego po dodaniu gazu turbina pracuje normalnie? Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
lukasz51237 Opublikowano 23 Marca 2016 Opublikowano 23 Marca 2016 Notlauf czyli tryb awaryjny turbiny powstaje gdy turbina pompuje zbyt duże ciśnienie przez zbyt długi czas. Jeśli przeładuje Ci tylko przez chwilę to nie wpadnie w tryb awaryjny to musi trwać określoną ilość czasu. Możliwe, że jeśli odpuszczasz gaz i znowu dajesz masz inne obroty i przeładowanie nie trwa tak długo. Nie mniej jednak turbo masz do czyszczenia i nie zależnie czego tutaj nie napiszesz to Cię to raczej nie ominie.
BEpower07 Opublikowano 23 Marca 2016 Autor Opublikowano 23 Marca 2016 Spoko dzięki za poświęcenie czasu. Pozdrawiam Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
Zimny Chirurg 2 Opublikowano 24 Marca 2016 Opublikowano 24 Marca 2016 Notlauf czyli tryb awaryjny turbiny powstaje gdy turbina pompuje zbyt duże ciśnienie przez zbyt długi czas. Jeśli przeładuje Ci tylko przez chwilę to nie wpadnie w tryb awaryjny to musi trwać określoną ilość czasu. Możliwe, że jeśli odpuszczasz gaz i znowu dajesz masz inne obroty i przeładowanie nie trwa tak długo. Nie mniej jednak turbo masz do czyszczenia i nie zależnie czego tutaj nie napiszesz to Cię to raczej nie ominie. A dokladnie 8s i nie moze byc wieksza różnica niz 5% zadanego cisnienia. I dziala to w 2 strony. Jak ma niedoladowanie tez wpadnie w TA
lukaszooo Opublikowano 26 Marca 2016 Opublikowano 26 Marca 2016 Testowałem to przy walniętej gruszcze i nie wpada w awaryjny.
BEpower07 Opublikowano 30 Marca 2016 Autor Opublikowano 30 Marca 2016 Powiedzcie mi jeszcze ten katalizator to po prostu ze środka wyjąć i później zespawać wszystko? Czy dawać jakąś rurkę w środek? Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
Hezen Opublikowano 30 Marca 2016 Opublikowano 30 Marca 2016 Wytłucz go prętem ze środka i zostaw samą puche. Jak się pozbędziesz puchy katalizatora to na przeglądzie mogą się przyczepić. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
lukasz51237 Opublikowano 30 Marca 2016 Opublikowano 30 Marca 2016 Jak wytłuczesz ze środka to może być głośniejszy, jak wspawasz do środka rurę powinno być ciszej, zrób jak Ci wygodniej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się