dawowo Opublikowano 21 Marca 2016 Opublikowano 21 Marca 2016 Witam. Posiadam od trzech tygodni Audi A4 B5 1.9 TDI 1996r. Znów jestem zmuszony napisać, jako nowy użytkownik (zaczynam przygodę z motoryzacją). Wczoraj zauważyłem niewielką plamkę pod autem. Przestawiłem auto wieczorem, rano również niewielka plamka. Sprawdziłem więc stan oleju i jest on niższy, leciutko poniżej stanu minimalnego na bagnecie. Wcisnąłem się pod auto, dół auta jest mokrawy. Zrobiłem kilka zdjęć. Będzie to coś poważnego? Któraś z uszczelek będzie do wymiany? Pozdrawiam, Dawid Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka
wesz82 Opublikowano 21 Marca 2016 Opublikowano 21 Marca 2016 Najprawdopodobniej z michy Ta bo micha jest ostatnia to winna?Wyciek zlokalizujesz myjac silnik nastepnie patrzusz skad leci od gory bo nawet maly wyciek na pokrywie zrobi ladny bajzer przez x czasu.Takze oslona na bok dobra latarke w dlon i szukamy od gory. Swoja droga dobra konserwacja:-D
dawowo Opublikowano 21 Marca 2016 Autor Opublikowano 21 Marca 2016 (edytowane) @up. Kolego, tydzień temu sprawdzałem jeszcze olej i było wszystko w normie. Olej sprawdzam co tydzień, także jest to świeży problem Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka Edytowane 21 Marca 2016 przez dawowo
wesz82 Opublikowano 21 Marca 2016 Opublikowano 21 Marca 2016 Prosze Cie myslisz ze ubytki oleju to tylko dziura??? Poczytaj sobie o turbo co i jak zdejmij rure od ic tą co masz na dole i powiedz mi jest tam olej,pewnie ze jest tylko jak on sie dostał do rury Ten olej sączy sie tam co najmniej rok i daje oba jaja sobie ogolić za to
dawowo Opublikowano 23 Marca 2016 Autor Opublikowano 23 Marca 2016 Dzisiaj odkręcałem lampę od strony kierowcy, bo robiłem postojówki i miałem ciut lepszy wgląd w środek. Zauważyłem, że olej wycieka spod rury, przy łączeniu. To jest rura od turbiny? Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka
Hezen Opublikowano 23 Marca 2016 Opublikowano 23 Marca 2016 (edytowane) Nie jest to rura od turbiny. Jest to rura od intercoolera do kolektora ssącego. Jak łączenie poci się to dociągasz opaskę a najlepiej rozkręcić, wyczyscić i na nowo skręcić. Sprawdź reszte dolotu. Ubytek oleju nie jest spowodowany nieszczelnością dolotu, owszem jest w nim olej ale nie tyle żeby z niego ciekło i plamy zostawiać. Chyba że jest naprawe dużo oleju w dolocie to do sprawdzenia turbina i do wymiany zawór ciśnienia odmy na pokrywie zaworów. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Edytowane 23 Marca 2016 przez Hezen
wesz82 Opublikowano 23 Marca 2016 Opublikowano 23 Marca 2016 Oblukaj tez ic.rozkrec to wuczysc jak radzi kolega i skrec na nowa opaske.
dawowo Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2016 (edytowane) @up Opaska była luźna i leciało dołem z niej. Autko zostawiało dwa ślady po sobie, teraz zostawia jeden. Dopiero we wtorek będzie u mechanika [emoji21] Miałem wrażenie, że auto straciło też na mocy. Poczytałem trochę i wyczyściłem przepływomierz. Mam wrażenie, że jest tak, jak było wcześniej [emoji16] W następnym tygodniu zainwestuje w kabel, żeby podpiąć Audinke pod komputer (ale to jak wyjadę od mechanika). Wtedy zrobiłbym dla Was logi do oceny i zobaczymy co jeszcze trzeba będzie zrobić [emoji21] Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka Koledzy, zrobilem nowe zdjecia wycieku. Mozecie mi powiedziec, zasugerowac skad moze leciec? i mechanik zaslepil mi ta rure (to jest od odpowietrzania?), bo olej szedl do turbiny i zeby auto nie spalalo tego oleju: Jak auto jest rozgrzane to spod maski/spod auta (jak zajrze) leci mały dym. Jest to efekt spalanego oleju poprzez goracy silnik? Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka Edytowane 4 Kwietnia 2016 przez dawowo
Mozgu Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Kolego zrób tak: 1.Umyj silnik 2. Pojeździj i szukaj wycieku od góry, bo to ze np miska jest mokra nie znaczy ze z niej cieknie, bo moze cieknie z pokrywy zaworów, lub tego separatora oleju na pokrywie czy z tej rurki która idzie od niego do rury która jest miedzy filtrem powietrza a turbo, co tez kwalifikuje ten separator do wymiany, bo ze zdjęcia wyglada ze on sporo za duzo puszcza. 3.wg mnie to i tak cieknie z pokrywy zaworów po głowicy na kolektory itd, a dym leci bo na bank kolektor wydechowy jest w oleju i sie na nim pali Dopiero zauważylem ze ci ten mechanik zaslepił ta rure do turbo.... bez sensu a ta od separatora gdzie? tak sobie leży? Teraz to bedziesz slady zostawiał... Chociaż puść to w dół i w jakaś butelkę, jak bedzie zbierał sie w niej olej (a bedzie pewnie dość szybko) to Kup takie cos i wywmien powinno sporo pomoc http://allegro.pl/separator-odma-oleju-zawor-audi-vw-028129101d-i6090177330.html#thumb/1 I twdy odslep ta rure i złącz tak jak było fabrycznie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się