happya5b8 Opublikowano 21 Marca 2016 Opublikowano 21 Marca 2016 Witam. Ostanio zaczeły mi falowac obroty podczas jazdy( wlaczony tempomat stała predkosc oraz jak na luzie to obroty faluja) ale jak przyspiesza juz nie. Również zauwazylem ze jak stoje na gorce to auto mi sie toczy w dół nie duzo ale sie toczy po jakiej 1sec lapie jakby bieg. Jak daje na D podobnie raz jakby musiał zalapac. Sprawdzałem bledy i zero blegów w skrzyni i w silniku. Czytałem ze falowanie to egr sprawdzi a co do lapania jakby biegu to konwerter, Skrzynia S tronic 7 biegowa olej wymieniany jakos 25-30tys km temu.
tomastbg Opublikowano 21 Marca 2016 Opublikowano 21 Marca 2016 U mnie również falowały obroty przy wyższych prędkościach po odpuszczeniu gazu czyli tak jak by przy jeździe przy hamowaniu silnikiem i winny za to był kowerter skrzyni. Jedyne co ci mogę powiedzieć i przestrzec abyś nie zrobił takiego błędu jak ja to : nie bierz regenerowanego konwertera. Ja ten błąd zrobiłem i nie jestem do końca z tego faktu zadowolony. Oczywiście działać działa poprawnie ale czasem pojawiają się bardzo delikatne wibracje.
happya5b8 Opublikowano 21 Marca 2016 Autor Opublikowano 21 Marca 2016 Dzieki U mnie falują nawet przy niskich prędkościach :/
LoboV Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Może zawalony dolot i przycinające się klapy? Mój też faluje i zaczynam od dolotu, potem lecę ze skrzynią.
przemek530d Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 w s-tronicu nie ma konwertera tylko jest zestaw sprzęgieł więc to raczej nie to
LoboV Opublikowano 31 Maja 2016 Opublikowano 31 Maja 2016 (edytowane) Musiałem zacząć od skrzyni jednak, falowanie nadal występuje (nowe sprzęgła, dwumas i regenerowany mechatron). W maju jestem umówiony na dolot i chip. [edit] No i po wyczyszczeniu dolotu i usunięciu klap falowanie ustało Edytowane 31 Maja 2016 przez LoboV
marcin4x4 Opublikowano 1 Czerwca 2016 Opublikowano 1 Czerwca 2016 (edytowane) wpakowałeś grubą kasę w remont skrzyni a przyczyną był silnik. Pomijam fakt że stan klap można sprawdzić w VCDS'ie, Edytowane 1 Czerwca 2016 przez marcin4x4
LoboV Opublikowano 1 Czerwca 2016 Opublikowano 1 Czerwca 2016 Skrzynia tak czy siak wymagała już remontu. Myślałem, że falowanie to może jest skutek zużytej dwumasy. Klapy były niby ok. A jednak coś pomogło (ew może to jeszcze był EGR).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się