bar.mag 0 Opublikowano 25 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 Moze mi ktos wytlumaczyc o co chodzi z tym systemem i od kiedy zostal wprowadzony przez audi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ujanusza 0 Opublikowano 25 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 Tutaj masz wyjaśnienie co to za silniki. http://pl.wikipedia.org/wiki/Common_rail Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomeks 12 Opublikowano 25 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 najpierw byl w 2,7 i 3,0 a potem w 2,0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bar.mag 0 Opublikowano 25 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 to jest ta 3generacja?a co z 2,5tdi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1332 Opublikowano 25 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 to jest ta 3generacja?a co z 2,5tdi? 2,5 mialy VP44 (Pompe rozdzielaczowa). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomeks 12 Opublikowano 25 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 to jest ta 3generacja?a co z 2,5tdi? 2,5 mialy VP44 (Pompe rozdzielaczowa). panowie,niestety jesteśmy już z innej epoki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 to jest ta 3generacja?a co z 2,5tdi? silniki CR w grupie VAG: 2,7 oraz 3.0 tdi- 2004/2005 rok - III generacja CR 2.0 tdi - 2007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tympy_rykin 0 Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 Ale powiedzcie co o nim sądzicie w porównaniu do innych systemów. Ma on swoje plusy, ale ma też minusy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woj-o 0 Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 Plusy - mniejszy hałas (to już nie traktor), lepsza 'ekologia' - lepiej steruje się dawką na niskich obrotach (bolączka PD), teraz mniejsze spalanie, lepsza kultura pracy. Minusy - wrażliwy na jakośc ON (w Fordach TDCI pompa potrafi się zatrzeć po 1 tankowaniu 'czegoś' - do AUDI system dostarcza BOSH więc nie spodziewam sie że będzie lepiej, podobnie w mercu - pompy do CDI idą na pniu). Dawniej mniejsza moc/moment i wyższe spalanie niż TDI-PD - teraz już nie. Drogie wtryski - ogólnie dużo droższy w utrzymaniu (bo nowszy, bo więcej elektroniki) Tyle mi do głowy przychodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 ogolnie plusy i minusy tak jak kolega napisal. plusy sprowadzaja sie do kultury pracy silnika oraz precyzji sterowania dawka, ekologia, wieksza zywotnosc DPF oraz katalizatora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się