Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zawor n75


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam zamówiłem zawor n75 i różni się od tego co jest w aucie w nim są rureczki w kształcie krzyża czyli jedna prosto druga na prawo trzecia na lewo a w tym nowym rurki są dwie z przodu w kształcie L czyli jedna prosto jedna w bok a trzecia jest z drugiej strony z tyłu na wprost jak to podłączyć czy to nie jest zawor do 1.8t ?

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Jak czytam to nie rozumiem jakie tam masz. Ale rodzajów jest sporo.

n75_1.pngn75_2.jpg

Może kupiłeś z diesela. Masz w ZS dzika i zamawiaj u niego to przynajmniej dostaniesz taki jak należy ;)


Masz silnik BFB, ale masz ten sam zawór co u mnie: 058906283C, 058906283F

I pasuje on do modeli A4 z roczników 1995 do 2005, więc zarówno B5 jak i B6.


Taki powinieneś mieć:

10Pcs-OEM-font-b-VW-b-font-Bora-Passat-B

Opublikowano

W aucie mam ten z pierwszego obrazka a ten co kupiłem brałem od dzika właśnie i jest inny ma dwie rurki z przodu w kształcie L i jedna prosta z tyłu i nie wiem właśnie czy będzie dobry

https://www.moto-shark.pl/auto/4432713/zawor-podcisnienia-turbiny-pierburg-702084050/ taki dostałem

Opublikowano

Pewnie coś takiego.

n7.mcw50.jpg

Jeśli wtyczka taka sama to i może zadziała, ale jeśli dzik ci to sprzedał to ja się nie wypowiem. Może ja czegoś nie wiem.

Opublikowano

No dokładnie takiego mam jutro podjadę do niego i się spytam jak jest z tymi n75 chyba że ktoś już może spotkał się już z takim modelem

Opublikowano

Wiesz, on może i działać jak należy, ale teraz pytanie gdzie ma jakie wejście.


Nie było pytania

n75.jpg


Albo i jest bo piszą, że te przewody na przelot powinny być odwrotnie

5158492600_1348175237.jpg


9369694600_1348145630.jpg

Opublikowano

Na kolegach z forum zawsze można polegać dzięki wielkie czyli podłączyć go tak jak jest narysowane kolorowymi kreskami

Opublikowano

Jak dla mnie to zawór N249 - montowany pod kolektorem dolotowym (ale może się mylę)

Opublikowano (edytowane)

Albo N112 (jeśli ma SAI) bo to taki sam zaworek, ale numery mają 026906283H albo 026906283J


Tak czy siak lepiej jak jeszcze raz u dzika będzie bo jeśli dobrze sprawdzam w etce to:

N75: AUDI A4/AVANT [A4] 2003 [8E-1-000 001 >> 8E-5-400 000] ENGINE 14560. EXHAUST GAS TURBOCHARGER

Element 36:

36 058906283C solenoid valve

36 058906283F solenoid valve

9d9ea6f53bddb4beb317bd33e0ca4e61.png

A N249 i N112 czyli te po kolektorem dolotowym są w:

AUDI A4/AVANT [A4] 2003 [8E-1-000 001 >> 8E-5-400 000] ENGINE 13316. INTAKE SYSTEM; VACUUM SYSTEM; SUCTION JET PUMP

Element 31:

31 026906283H solenoid valve
31 026906283J solenoid valve

a68ec3d91555b65df2772d681b2c354f.png

Edytowane przez soulmaster3m
Opublikowano

Byłem u dzika i okazało ze się pomylili to jest n249 szukali n75 i nie mogli znaleźć musze zdjąć z auta swój n75 spisać numer jaki na nim jest i pójść do dzika i dopiero po tym numerze będą szukać tak ze mała misja z zaworkiem

Opublikowano

No to na bank będzie 058906283 z końcówką C albo F, może też się pojawić inna literka, no ale patrz, rób zdjęcie i zamawiaj prawidłowy ;)

Opublikowano

Dzięki za pomoc

Opublikowano

Witam kolegów.

Może wiecie jakie nr. powinien mieć ten zaworek z firmy Pierburg? Kod silnika BFB.

Opublikowano
W dniu 12.02.2020 o 09:12, indyczes napisał:

Witam kolegów.

Może wiecie jakie nr. powinien mieć ten zaworek z firmy Pierburg? Kod silnika BFB.

7.01024.02.0

Opublikowano

No tak,ale ponoć ma mniejsze srednice króćców niż oryginał.

Opublikowano
19 minut temu, indyczes napisał:

No tak,ale ponoć ma mniejsze srednice króćców niż oryginał.

To mocniej opaskę zaciśniesz :grin:

Opublikowano

To pewnie ten byłby właściwy

7.22687.39.0

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...