husajn22 Opublikowano 23 Marca 2016 Opublikowano 23 Marca 2016 Witam zamówiłem zawor n75 i różni się od tego co jest w aucie w nim są rureczki w kształcie krzyża czyli jedna prosto druga na prawo trzecia na lewo a w tym nowym rurki są dwie z przodu w kształcie L czyli jedna prosto jedna w bok a trzecia jest z drugiej strony z tyłu na wprost jak to podłączyć czy to nie jest zawor do 1.8t ? 1
soulmaster3m Opublikowano 23 Marca 2016 Opublikowano 23 Marca 2016 Jak czytam to nie rozumiem jakie tam masz. Ale rodzajów jest sporo. Może kupiłeś z diesela. Masz w ZS dzika i zamawiaj u niego to przynajmniej dostaniesz taki jak należy Masz silnik BFB, ale masz ten sam zawór co u mnie: 058906283C, 058906283F I pasuje on do modeli A4 z roczników 1995 do 2005, więc zarówno B5 jak i B6. Taki powinieneś mieć:
husajn22 Opublikowano 23 Marca 2016 Autor Opublikowano 23 Marca 2016 W aucie mam ten z pierwszego obrazka a ten co kupiłem brałem od dzika właśnie i jest inny ma dwie rurki z przodu w kształcie L i jedna prosta z tyłu i nie wiem właśnie czy będzie dobry https://www.moto-shark.pl/auto/4432713/zawor-podcisnienia-turbiny-pierburg-702084050/ taki dostałem
soulmaster3m Opublikowano 23 Marca 2016 Opublikowano 23 Marca 2016 Pewnie coś takiego. Jeśli wtyczka taka sama to i może zadziała, ale jeśli dzik ci to sprzedał to ja się nie wypowiem. Może ja czegoś nie wiem.
husajn22 Opublikowano 23 Marca 2016 Autor Opublikowano 23 Marca 2016 No dokładnie takiego mam jutro podjadę do niego i się spytam jak jest z tymi n75 chyba że ktoś już może spotkał się już z takim modelem
soulmaster3m Opublikowano 23 Marca 2016 Opublikowano 23 Marca 2016 Wiesz, on może i działać jak należy, ale teraz pytanie gdzie ma jakie wejście. Nie było pytania Albo i jest bo piszą, że te przewody na przelot powinny być odwrotnie
husajn22 Opublikowano 24 Marca 2016 Autor Opublikowano 24 Marca 2016 Na kolegach z forum zawsze można polegać dzięki wielkie czyli podłączyć go tak jak jest narysowane kolorowymi kreskami
soulmaster3m Opublikowano 24 Marca 2016 Opublikowano 24 Marca 2016 Dla pewności weź jeszcze podbij do dzika.
mareqww Opublikowano 24 Marca 2016 Opublikowano 24 Marca 2016 Jak dla mnie to zawór N249 - montowany pod kolektorem dolotowym (ale może się mylę)
soulmaster3m Opublikowano 24 Marca 2016 Opublikowano 24 Marca 2016 (edytowane) Albo N112 (jeśli ma SAI) bo to taki sam zaworek, ale numery mają 026906283H albo 026906283J Tak czy siak lepiej jak jeszcze raz u dzika będzie bo jeśli dobrze sprawdzam w etce to: N75: AUDI A4/AVANT [A4] 2003 [8E-1-000 001 >> 8E-5-400 000] ENGINE 14560. EXHAUST GAS TURBOCHARGER Element 36: 36 058906283C solenoid valve 36 058906283F solenoid valve A N249 i N112 czyli te po kolektorem dolotowym są w: AUDI A4/AVANT [A4] 2003 [8E-1-000 001 >> 8E-5-400 000] ENGINE 13316. INTAKE SYSTEM; VACUUM SYSTEM; SUCTION JET PUMP Element 31: 31 026906283H solenoid valve 31 026906283J solenoid valve Edytowane 24 Marca 2016 przez soulmaster3m
husajn22 Opublikowano 24 Marca 2016 Autor Opublikowano 24 Marca 2016 Byłem u dzika i okazało ze się pomylili to jest n249 szukali n75 i nie mogli znaleźć musze zdjąć z auta swój n75 spisać numer jaki na nim jest i pójść do dzika i dopiero po tym numerze będą szukać tak ze mała misja z zaworkiem
soulmaster3m Opublikowano 24 Marca 2016 Opublikowano 24 Marca 2016 No to na bank będzie 058906283 z końcówką C albo F, może też się pojawić inna literka, no ale patrz, rób zdjęcie i zamawiaj prawidłowy
indyczes Opublikowano 12 Lutego 2020 Opublikowano 12 Lutego 2020 Witam kolegów. Może wiecie jakie nr. powinien mieć ten zaworek z firmy Pierburg? Kod silnika BFB.
Lomax211 Opublikowano 13 Lutego 2020 Opublikowano 13 Lutego 2020 W dniu 12.02.2020 o 09:12, indyczes napisał: Witam kolegów. Może wiecie jakie nr. powinien mieć ten zaworek z firmy Pierburg? Kod silnika BFB. 7.01024.02.0
indyczes Opublikowano 19 Lutego 2020 Opublikowano 19 Lutego 2020 No tak,ale ponoć ma mniejsze srednice króćców niż oryginał.
Lomax211 Opublikowano 19 Lutego 2020 Opublikowano 19 Lutego 2020 19 minut temu, indyczes napisał: No tak,ale ponoć ma mniejsze srednice króćców niż oryginał. To mocniej opaskę zaciśniesz
indyczes Opublikowano 19 Lutego 2020 Opublikowano 19 Lutego 2020 To pewnie ten byłby właściwy 7.22687.39.0
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się