Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B6 Moduł komfortu nie przechodzi w stan "uśpienia&am


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jako, że poraz pierwszy rzucam temat serdecznie witam wszystkich użytkowników i czytelników tego forum.

Zwracam się do Was z prośbą, może ktoś wie co dolega mojej A4.

Więc tak samochód: AUDI A4 TDI (AWX) 2002r.

Po wyłączeniu i zamknięciu samochodu zżera on ok 0.7A prądu przez co po ok. 4 dniach postoju akumulator jest rozładowany. Jeżeli autko jeździ codziennie nie ma z nim problemu.

Po wizycie u mechanika i po podpięciu VASa wyszło że komputer nie zgłasza żadnych błędów. Po konsultacjach z ASO AUDI i szczegółowej diagnostyce znowu VASem doszliśmy, że moduł komfortu nie przełącza się w stan uśpienia, ponieważ czasami (bardzo rzadko) moduł komfortu wyłączy się i wtedy pobór prądu spada do ok. 0.1A.

Denerwuje mnie fakt, że jeżeli autko trochę postoji to trzeba do niego lecieć z postownikiem.

Akumulator jest sprawny (na gwarancji), ładowanie samochodu też jest OK.

Mam pewną hipotezę, lecz nie chcę jej podawać żeby nie kierować czytelników na błędny tor.

Jeżeli ktoś ma jakiś pomysł co może się dziać z moim A4 bedę bardzo wdzięczny.

Pozdrowionka.

Opublikowano

najczesciej prad zzera alarm, moze byc ze cos jest zle podpiete (nie robiles ostatnio jakies car audio, lub cos w tym stylu ? )

0.7A to faktycznie duzo... To jest 700mA, a powinno byc mniej niz 100mA chyba.

Teraz nie zmierze u sibie niestety, ewentualnie jak wroce do kraju. Ale moze ktos z B6 AWX moglby pomierzyc w tym tygodniu jeszcze ? Watro miec jakies porownanie.

Opublikowano

Niki napisz czy masz zamontowane w swoim autku coś nie ori (np. radio,alarm) to wtedy coś zaradzimy

:a4fan:

Opublikowano

Mam odcięcie zapłonu, które bierze swoje 50 mA i jest sprawne cała reszta to złom z fabryki. Czasami moduł komfortu się "uśpi" (lampka świateł awaryjnych po środku konsoli zgaśnie) i wtedy rzeczywiście pobór prądu spada do ok 100mA ale zdarza się to 1/50.

Opublikowano

Pod dywanikiem kierowcy w czarnej plastikowej puszce masz moduł wypnij z niego kostki i zobacz w jakim są stanie (utlenione styki itp.)

ewentualnie co jest najgorsze wszystko może być zalane wodą

Opublikowano

Sprawdzałem moduł pod dywanikiem wygląda jakby wyszedł z fabryki, nigdzie żadnych oznak wilgoci.

Opublikowano

To w takim razie kwestia zgniłych wiązek.

Rozbierałeś moduł, bo dopiero w środku widać co się tam dzieje.

Opublikowano

prawde mowiac, dziwne ze przy takim poborze pradu, ECU nie rejestruje bledu.

Moze napisz, jaka Ty masz hipoteze ?

Opublikowano

Ewentualnie zwarcie przy/w siłowniku centralnego zamka.

Opublikowano

Właściwie to już nie wiem. Pierwsze podejrzenie padło na zamki w drzwiach, ale dziwne że nie było by żadnego błędu w ECU. Teraz wydaje mi sie że może kabelek, wtyczka lub jakiś micro switch - pytanie tylko gdzie?

Rozmawiałem już z elktronikiem który mam nadzieję sobie z tym poradzi muszę tylko zorganizować termin żeby odstawić auto a z tym to ciężko.

Opublikowano

Prawdopodobnie mam ten sam gówniany problem. Autko po 3-4 dniach postoju ma kłopoty z akumulatorem. Dodatkowo w trakcie jazdy co chwilę słychać pracę silników (chyba od przepustnic nadmuchu) które się otwierają i zamykają i tak bez końca.

Opublikowano

odepnij wszystkie kostki od modułu i podłącz od nowa

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...