NIKI Opublikowano 14 Lutego 2007 Opublikowano 14 Lutego 2007 Jako, że poraz pierwszy rzucam temat serdecznie witam wszystkich użytkowników i czytelników tego forum. Zwracam się do Was z prośbą, może ktoś wie co dolega mojej A4. Więc tak samochód: AUDI A4 TDI (AWX) 2002r. Po wyłączeniu i zamknięciu samochodu zżera on ok 0.7A prądu przez co po ok. 4 dniach postoju akumulator jest rozładowany. Jeżeli autko jeździ codziennie nie ma z nim problemu. Po wizycie u mechanika i po podpięciu VASa wyszło że komputer nie zgłasza żadnych błędów. Po konsultacjach z ASO AUDI i szczegółowej diagnostyce znowu VASem doszliśmy, że moduł komfortu nie przełącza się w stan uśpienia, ponieważ czasami (bardzo rzadko) moduł komfortu wyłączy się i wtedy pobór prądu spada do ok. 0.1A. Denerwuje mnie fakt, że jeżeli autko trochę postoji to trzeba do niego lecieć z postownikiem. Akumulator jest sprawny (na gwarancji), ładowanie samochodu też jest OK. Mam pewną hipotezę, lecz nie chcę jej podawać żeby nie kierować czytelników na błędny tor. Jeżeli ktoś ma jakiś pomysł co może się dziać z moim A4 bedę bardzo wdzięczny. Pozdrowionka.
pre_pl Opublikowano 14 Lutego 2007 Opublikowano 14 Lutego 2007 najczesciej prad zzera alarm, moze byc ze cos jest zle podpiete (nie robiles ostatnio jakies car audio, lub cos w tym stylu ? ) 0.7A to faktycznie duzo... To jest 700mA, a powinno byc mniej niz 100mA chyba. Teraz nie zmierze u sibie niestety, ewentualnie jak wroce do kraju. Ale moze ktos z B6 AWX moglby pomierzyc w tym tygodniu jeszcze ? Watro miec jakies porownanie.
kapsel Opublikowano 14 Lutego 2007 Opublikowano 14 Lutego 2007 Niki napisz czy masz zamontowane w swoim autku coś nie ori (np. radio,alarm) to wtedy coś zaradzimy
NIKI Opublikowano 14 Lutego 2007 Autor Opublikowano 14 Lutego 2007 Mam odcięcie zapłonu, które bierze swoje 50 mA i jest sprawne cała reszta to złom z fabryki. Czasami moduł komfortu się "uśpi" (lampka świateł awaryjnych po środku konsoli zgaśnie) i wtedy rzeczywiście pobór prądu spada do ok 100mA ale zdarza się to 1/50.
kapsel Opublikowano 14 Lutego 2007 Opublikowano 14 Lutego 2007 Pod dywanikiem kierowcy w czarnej plastikowej puszce masz moduł wypnij z niego kostki i zobacz w jakim są stanie (utlenione styki itp.) ewentualnie co jest najgorsze wszystko może być zalane wodą
NIKI Opublikowano 14 Lutego 2007 Autor Opublikowano 14 Lutego 2007 Sprawdzałem moduł pod dywanikiem wygląda jakby wyszedł z fabryki, nigdzie żadnych oznak wilgoci.
szogun0 Opublikowano 15 Lutego 2007 Opublikowano 15 Lutego 2007 To w takim razie kwestia zgniłych wiązek. Rozbierałeś moduł, bo dopiero w środku widać co się tam dzieje.
pre_pl Opublikowano 15 Lutego 2007 Opublikowano 15 Lutego 2007 prawde mowiac, dziwne ze przy takim poborze pradu, ECU nie rejestruje bledu. Moze napisz, jaka Ty masz hipoteze ?
szogun0 Opublikowano 15 Lutego 2007 Opublikowano 15 Lutego 2007 Ewentualnie zwarcie przy/w siłowniku centralnego zamka.
NIKI Opublikowano 15 Lutego 2007 Autor Opublikowano 15 Lutego 2007 Właściwie to już nie wiem. Pierwsze podejrzenie padło na zamki w drzwiach, ale dziwne że nie było by żadnego błędu w ECU. Teraz wydaje mi sie że może kabelek, wtyczka lub jakiś micro switch - pytanie tylko gdzie? Rozmawiałem już z elktronikiem który mam nadzieję sobie z tym poradzi muszę tylko zorganizować termin żeby odstawić auto a z tym to ciężko.
psykut Opublikowano 13 Maja 2007 Opublikowano 13 Maja 2007 Prawdopodobnie mam ten sam gówniany problem. Autko po 3-4 dniach postoju ma kłopoty z akumulatorem. Dodatkowo w trakcie jazdy co chwilę słychać pracę silników (chyba od przepustnic nadmuchu) które się otwierają i zamykają i tak bez końca.
poziek Opublikowano 13 Maja 2007 Opublikowano 13 Maja 2007 odepnij wszystkie kostki od modułu i podłącz od nowa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się