Skocz do zawartości
IGNOROWANY

wypadanie zaplonu tylko na 2 cylindrze


radi

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie pacjent 1.8tq AVJ bez gazu, robilem uszczelniacze zaworowe i rozrząd,pierwsze odpalenie,wszystko ok,trasa 100km,powrot , po kilku godzinach chciałem jechać ale już zaczol pracować na 3 gary -silnik trzesie się, podlaczylem vaga -blok 93 -przestawony rozrząd o zabek,przestawiłem wszystko tak jak powinno być, ale dalej niema poprawy, na zimny tak do 70st silnik chodzi na 3 gary, cewki i wtryski zamieniałem,i wypadanie jest tylko na 2 cylindrze na zimnym
logi zaraz po odpaleniu z przestwionym rozrządem
http://vaglog.pl/log_256258.html
logi z ustawionym rozrządem
http://vaglog.pl/log_256273.html
a tu wypadające zaplony na zimnym
http://vaglog.pl/log_256452.html
a tu na cieplym wszystko ok
http://vaglog.pl/log_256454.html

Jakies pomysły,czy cos moglem zle poskladac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze nie,zaraz będę miał zegar do sprawdzania kompresji tylko musze poczekać az silnik ostygnie,to napisze ,przed wymiana uszczelniaczy i rozrządu , bylo wszystko ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

swiece wymieniałem na inne od znajomego, cewki zamieniałem miejscami i dalej blad jest na drugim cylindrze,jutro sprawdze kapresje bo już mam zegar,to napisze co i jak


Na cieplym silniku 12 bar na każdym cyindrze , jak ostygnie jeszcze raz zmierze na zimnym


Nz zimnm podczas kręcenia na wszystkich ponad 12 bar, dopiero jak go zapaliłem na 3 cylindrach i wkręconym manometrem na drugim garze pokazalo 6 bar,wiec cos ze szklankami zamieszałem chyba,lub ktoras się zawiesila. dobrze mysle???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Nz zimnm podczas kręcenia na wszystkich ponad 12 bar, dopiero jak go zapaliłem na 3 cylindrach i wkręconym manometrem na drugim garze pokazalo 6 bar,wiec cos ze szklankami zamieszałem chyba,lub ktoras się zawiesila. dobrze mysle???

Pomiar wykonuje się na zgaszonym silniku z maksymalnie otwartą przepustnicą, przy uruchomionym w komorze spalania podczas suwu ssania będą występowały znaczne podciśnienia i one mogą fałszować wskazania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozebralem dziś wszystko, wyciagnalem popychacze na drugim cylindrze,rozebralem wymyłem, i dopóki nie nabil oleju w popychacze bo glosno chodzil to było wszystko ok,jak silnik juz cicho pracowal, to zaczoł chodzic na 3 gary, czy może ktoś wie jaki powinien być luz miedzy szklanka na walkiem rozrządu jak krzywki sa u góry?

Jutro od nowa rozbiórka i zakldam inne szklanki zobaczę co bedzie


ok mierzyłem na zgaszonym i pokazalo 12. a jak na zapalonym na 1 cylindrze było 12bar,a na drugim tam gdzie jest wypadanie zaplony tylko 6bar

Edytowane przez radi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fqsgu248.jpg

winowajca :)

Edytowane przez radi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to jest sprężyna zaworu ssącego,chyba sama pekla,ale już wymieniona i auto smiga jak wcześniej.

Edytowane przez radi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie były skutki wypadania zapłony u ciebie? Mniejsza moc? Większe zuzycie paliwa? A i czy można kupić samą sprężynkę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na zimnym chodzil na 3 cylindry,jak sie rozgrzal powyzej 70,80st,to juz chodzil dobrze,jak byl rozgrzany to nie zauwazylem spadku mocy,sprezyne wziolem ze zlomu,bo byla akurat taka glowica w czesciach

Edytowane przez radi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może być odwrotna sytuacja podczas wypadania zapłonu? Mam na myśli, że na zimnym dobrze chodzi, ma moc a na ciepłym ma muła

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może być odwrotna sytuacja podczas wypadania zapłonu? Mam na myśli, że na zimnym dobrze chodzi, ma moc a na ciepłym ma muła

sprawdz kompresje i wszystko wyjdzie,na cieplym i na zimnym i bledy zczytaj ze sterownika silnika
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.04.2016 o 10:51, Makos_9507 napisał:

A może być odwrotna sytuacja podczas wypadania zapłonu? Mam na myśli, że na zimnym dobrze chodzi, ma moc a na ciepłym ma muła

Witam ja tak miałem. Uwalone było ECU 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...