Kolcz64 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Witam Posiadam Audi a4 b6 z 2001 r, zakupione jakieś 2 miesiące temu sprowadzone on niemca z silnikiem awx Od początku jak go kupiłem dziwnie dusił się przy odpalaniu i zaraz po odpaleniu. Pewnego dnia zalałem 10 litrów ponad rezerwe przejechałem koło 100 (jeszcze rezerwa się nie świeciła) wsiadam rano a tu klops nie pali, kręci ale nie pali wymęczyłem go aż padł akumulator ale podładowany sytuacja się nie zmieniła. Zaprowadziłem do mechaniora on dolał ropy jeszce 10 odpowietrzył układ , zmienił filtr paliwa i powiedział że to może byc wina syfu w zbiorniku lub moze coś z pompą ale w gruncie rzeczy nie zlokalizował problemu ale rzekł żeby miec ropy powyżej połowy baku to będzie dobrze PÓKI CO oczywiście. Dziś wsiadam mam 3/4 baku , kręci ale nie chce odpalic.. Co to może byc ? Szukam dobrego mechanika specjalizującego się szczególnie w tym aucie w okolicach warszawy
Kazek 1.9 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 A świece zmienione ? pod kompa go daj
pyra111 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 z plaka go odpal, mechanik to chyba upośledzony tak?
Kolcz64 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2016 świece zmienione pod kompa nie mam bardzo jak go podłączyc w domowych warunkach. Jest szansa że upośledzony ale nie mi to stwierdzac. Z tym plakiem to niby wszystko jasne ale nie robiłem tego jeszcze
Ralen Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 AWXa się nie odpowietrza. On odpowietrza się sam.Zanim go odpalisz, przekręć parę razy stacyjką. Włącz zapłon, 2-3 sek, wyłącz i włącz ponownie i tak samo.Zrób tak z 10 razy i wtedy spróbuj odpalić. Jak Ci odpali, to znaczy ze paliwo Ci się cofa.W drugiej kolejności podłącz pod kompa i sprawdź czy są jakieś błędy. Osobiście wątpię, aby to była wina syfu. Skoro filtr wymieniony to nie powinno być problemów.PS. AWX ma 2 pompy. jedną w baku, drugą za silnikiem. Pompka w baku powinna załączać się w momencie przekręcenia stacyjki. Przekręć stacyjkę i posłuchaj czy ją słychać w okolicach baku.Kazek, z uszkodzonymi świecami też by mu chyba odpalił. Jest stosunkowo ciepło więc nie powinno być problemów.
lukasz51237 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 A tak w ogóle to jak to auto jeździ? Ma moc? Możliwe, ze pompka w baku padła.
nik23 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Sprawdz czy pracuje pompka w baku. Popatrz czy odpływ pod aku drożny i czy w ecu niema wody. Jezeli nie to, to trzeba zrobić logi 004 013 023 018
Kolcz64 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2016 (edytowane) Dobra na plaka odpalił co prawda ostro przy tym zakopcił na całe podwórko jak nigdy wcześniej i ostro obroty skoczyło ponad 5 tys ale rozgrzał się wszystko w porządku teraz elegancko pali. Ale zakopcił białym dymem niespecjalnie duszącym ale było go sporo to normalne ? A tak w ogóle to jak to auto jeździ? Ma moc? Możliwe, ze pompka w baku padła. Tak moc ma wszystko jest git oczywiście jak odpali ... Jutro się przyjrzę tej pompce i zobaczymy Jak domowym sposobem podłączyc auto pod kompa ? jakie złącze i oprogramowanie ? Edytowane 8 Kwietnia 2016 przez Kolcz64
lukasz51237 Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Opublikowano 9 Kwietnia 2016 (edytowane) Kabel kkl USB OBD2, do tego vcds lite i śmigasz Edytowane 9 Kwietnia 2016 przez lukasz51237
pyra111 Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Opublikowano 9 Kwietnia 2016 No i git. Wydaje mi się ze cos go zasyfiło a paliwo jakie lales? Chłopaki maja racje trzeba podłączyć kompa, u mnie tak samo bylo jak u ciebie ale gdy bralko mi paliwa wiec cos z tym związane lub pompki..
Enduro Grybów Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Opublikowano 9 Kwietnia 2016 gdyby to bylo quattro(ma 2 zbiorniki) to częściowo zgodzil bym sie z tym niezbyt rozgarnietym mechanikiem a to dla tego ze 5 lat temu mialem podobny problem ale w a4 b5fl quattro. gdy paliwa było ponizej połowy zbiornika nie chciala zapalić za pierona. mój mechanik przeglądną wszystko na lini układu paliwowego i nie chodziła pompka w zbiorniku. inni mechanicy podpowiadali ze to nie ma znaczenia bo pompa wysokiego cisnienia ktora jest na głowicy sobie radzi ale to nie prawda. quattro w b5 ma 2 zbiorniki paliwa i z jednego do drugiego sa rureczki trujniki łaczniki i pieron wie co jeszcze, i okazuje sie gdy nie działa pompka a paliwa jest mało(te wszystkie przewody mają drobne nieszczelnosci) czyli nie są zatopione w ropie paliowo scieka do zbiornika czyli zapowietrza sie. a gdy wymienilismy bezpicznik bo to przez niego nie działała pompka wszystko bylo dobrze. pompa dobijała paliwo i git. sprawdź pompke ale ty piszesz ze on wogóle nie odpala a moj po długim chełtaniu w końcu trybił.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się