Eligiusz Zrubek Opublikowano 14 Lutego 2007 Opublikowano 14 Lutego 2007 dobry wieczor wszystkim zastanawiam sie jaki jest bezpieczny poziom przeprogramowania mojego traktora i czym sie rozni wersja 110 konna od 115 konnej bo nie moge znalesc tej informacji nigdzie wiem ze to 115 bez pompowtryskow ale nie wiem ile ma nm no i jeszcze jedna sprawa chodzi o to ze ja mieszkam w angli przeprogramowanie ecu wiaze sie ze zmiana dawki paliwa no i napewno pomiary na testeze spalin beda inne ale nie wiem czy sie zmiesci w normie jak to przeskoczyc z gory dziekuje za informacje pozdrowwka eli
spanky Opublikowano 15 Lutego 2007 Opublikowano 15 Lutego 2007 dobry wieczor wszystkim zastanawiam sie jaki jest bezpieczny poziom przeprogramowania mojego traktora i czym sie rozni wersja 110 konna od 115 konnej bo nie moge znalesc tej informacji nigdzie wiem ze to 115 bez pompowtryskow ale nie wiem ile ma nm no skad ta pewnosc ze ma 115 kucorów, albo inaczej .... skad pewnosc ze nie sa to pompowtryski ..... dla rozwiazania watpliwosci podaj oznaczenie silnika ..... :twisted:
Gość MorgothDBMA Opublikowano 15 Lutego 2007 Opublikowano 15 Lutego 2007 albo sprawdz "organoleptycznie" czy to nie PD ?
Wihajster Opublikowano 15 Lutego 2007 Opublikowano 15 Lutego 2007 przeciez 98r nie moze byc PD :twisted:
spanky Opublikowano 15 Lutego 2007 Opublikowano 15 Lutego 2007 przeciez 98r nie moze byc PD :twisted: moze ... wystarczy przełożyc silnik .... :twisted: ale poczekajmy na wypowiedz własciciela ...
Wihajster Opublikowano 15 Lutego 2007 Opublikowano 15 Lutego 2007 moze ... wystarczy przełożyc silnik .... widze ,ze wierzysz w cuda
Eligiusz Zrubek Opublikowano 15 Lutego 2007 Autor Opublikowano 15 Lutego 2007 Ok wiem o tym ze to 115 koni z papierow a oznaka silnika AFN no i jestem pewny ze silniki takie wychodzily w audi ale nie na pompowtryskach poniewaz czytalem to tu http://pl.wikipedia.org/wiki/Turbo_Direct_Injection ale nie moge znalesc wiecej informacji na ten temat no i chodzi o sedno sprawy ktore bylo podane w pierwszym poscie Eli
spanky Opublikowano 15 Lutego 2007 Opublikowano 15 Lutego 2007 Ok wiem o tym ze to 115 koni z papierow a oznaka silnika AFN no i jestem pewny ze silniki takie wychodzily w audi zgodze sie ze wychodziły AFN-y ale 110 konne (na pompie VP-37)... napisz na jakich papierach masz dane ze Twój silnik posiada 115 kucorów...
Eligiusz Zrubek Opublikowano 15 Lutego 2007 Autor Opublikowano 15 Lutego 2007 silniki do A6 wychodzily w dwoch wersjach 110 i 115 koni jak nie wierzysz to zajzyj tutaj http://atsearch.autotrader.co.uk/www/cars_search.asp?searchform=&modelexact=1&lid=search_used_cars_full&photo=1&state=none&sort=3&hassearched=Y&make=AUDI&min_pr=2000&source=0&model=A6&max_pr=&agerange=&mileage=&miles=200&trim=tdi&keywords=&postcode=b77+4ep&ukcarsearch_full.x=58&ukcarsearch_full.y=13&ukcarsearch_full=SEARCH no i przy okazji podziwajcie ceny na wyspach chyba najtaniej na swiecie szkoda ze kierownica po drugiej stronie ale jezdzi sie znakomicie jak cos wiecej znajde na ten temat to dam znac acha spanky byles pod podany przeze mnie link tam jest napisane silnik bez pompowtryskiwaczy 110 a nastepny bez pompowtryskiwaczy 115 koni kolego sprawdz, a papiery to dowod rejestracyjny na ktroym pisze jaka to wersja Eli
spanky Opublikowano 15 Lutego 2007 Opublikowano 15 Lutego 2007 silniki do A6 wychodzily w dwoch wersjach 110 i 115 koni jak nie wiezysz to zajzyj tutaj http://atsearch.autotrader.co.uk/www/cars_search.asp?searchform=&modelexact=1&lid=search_used_cars_full&photo=1&state=none&sort=3&hassearched=Y&make=AUDI&min_pr=2000&source=0&model=A6&max_pr=&agerange=&mileage=&miles=200&trim=tdi&keywords=&postcode=b77+4ep&ukcarsearch_full.x=58&ukcarsearch_full.y=13&ukcarsearch_full=SEARCH no i przy okazji podziwajcie ceny na wyspach chyba najtaniej na swiecie szkoda ze kierownica po drugiej stronie ale jezdzi sie znakomicie jak cos wiecej znajde na ten temat to dam znac acha spanky byles pod podany przezemnie link tam jest napisane silnik bez pompowtryskiwaczy 110 a nastepny bez pompowtryskiwaczy 115 koni kolego sprawdz a papiery to dowod rejestracyjny na ktroym pisze jaka to wersja Eli :eek: pierwszy raz słysze zeby były 115 konne AFN-y (a juz troche w silnikach TDI sie obracam )... co do zasobów wikipedii to bym podchodzil z rezerwa ..... ale jezeli mowisz ze masz tak w dowodzie to musi cos w tym byc .... rozumiem ze masz napisana moc w KW czy KM .... p.s dzisiaj juz mi sie nie chce ale jutro postaram sie przeczesac net w poszukiwaniu jakis informacji na ten temat ......
talib1990 Opublikowano 15 Lutego 2007 Opublikowano 15 Lutego 2007 :eek: pierwszy raz słysze zeby były 115 konne AFN-y (a juz troche w silnikach TDI sie obracam ) zgadzam się z Spankym AFnto pompa wtryskowa 110 km a 115 to pompowtryski czy się ja też myle.. tak pozatym kolego.. Spanky, Baskecior i inni TDI maniacy wiedzą o dieselkach więcej niż nie jeden pracownik VW/Audi pozdro
Eligiusz Zrubek Opublikowano 15 Lutego 2007 Autor Opublikowano 15 Lutego 2007 no wlasnie i tu jest sedno sprawy ja podejzewam ze silnik 110 koni byl za slabiutki i dali 115 i troszke wiecej nm moj chodzibardzo fajnie jak na taki duzy samochod straznie mnie ciezko dogonic no i nie wiadomo kiedy jest 100 km/h i to po miescie moze poszukamy cos wspolnymi silami moze w niedalekiej przyszlosci pojade na rolki i sie przekonam dobra a teraz odpowiedzcie mi na pytanie z pierwszego postu
kalina Opublikowano 15 Lutego 2007 Opublikowano 15 Lutego 2007 Ciekawa sprawa, dla mnie informacja o 115 konnym AFN`ie jest szokiem, moje życie wywróci się do góry nogami Ciekawe ile momentu ma taki tubylec.
Eligiusz Zrubek Opublikowano 15 Lutego 2007 Autor Opublikowano 15 Lutego 2007 a moze to jakas wersja angielska o ktorej nie wiadomo nic w europie to jest wszystko inne uwiezcie tak czy siak auto jezdzi dobrze olej wymieniony filtry tez czekaja mnie paski i przegubiki co z tym przerobieniem silnika Eli co jeszcze mialem dodac przed zakupem tego egzemplaza ktory mam w tym samym dniu jezdzilem inna A6 ze 110 konnym silnikiem tez do kupienia zrobilem porownanie kumpel polecil i powiem wam jedno ten a tamten to niebo a ziemia
talib1990 Opublikowano 15 Lutego 2007 Opublikowano 15 Lutego 2007 wiesz co..zhamoj swoje wozidło..kolega maAFN'a i seria była 118 km..wiec wszystko mozliwe..Audi często daje coś od siebie..
spanky Opublikowano 15 Lutego 2007 Opublikowano 15 Lutego 2007 a moze to jakas wersja angielska o ktorej nie wiadomo nic w europie to jest wszystko inne uwiezcie tak czy siak auto jezdzi dobrze olej wymieniony filtry tez czekaja mnie paski i przegubiki co z tym przerobieniem silnika Eli co jeszcze mialem dodac przed zakupem tego egzemplaza ktory mam w tym samym dniu jezdzilem inna A6 ze 110 konnym silnikiem tez do kupienia zrobilem porownanie kumpel polecil i powiem wam jedno ten a tamten to niebo a ziemia Obrazek jak mozesz to daj zdjecie silnika oraz wlepki w bagazniku (tam gdzie koło zapasowe) .....
Eligiusz Zrubek Opublikowano 15 Lutego 2007 Autor Opublikowano 15 Lutego 2007 zaraz zrobie i dostarcze poczekajcie 10 min
pet3r Opublikowano 15 Lutego 2007 Opublikowano 15 Lutego 2007 co tam silnik - wnetrze masz BOSKIE!! (tylko kondom na kiere mi sie nie podoba ) [sorry za OT]
Eligiusz Zrubek Opublikowano 15 Lutego 2007 Autor Opublikowano 15 Lutego 2007 chyba sie sprawa wyjasnila ale wysylam zdjecia a po drugie nie jestem przekonanay do konca moze jest cos w tym dlaczego ja mam tak oznaczona fure na 115 km i dlaczego niektorzy sprzedajacy w angli ja tez tak oznaczaja moze to nie o konie chodzi bo juz zglupialem na tym papierku pisze audi a6 lim 81 KW/EG2 M55 Afn ciekawe zagadnienie [ Dodano: 15-02-2007, 22:23 ] no i jezeli chodzi juz o ten tuning jak to wypada ze spalinami na sofcie bo to tu wazne sprawdzaja bardzo szczegulowo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się