Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Maglownica kupno nowej czy regeneracja?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Znalazłem taką na allegro.

htqtp://www.allegro.pl/ShowItem2.php? item=6083999280
Cen jak za nową ok ale zastanawiam się czy to oryginał, w tej kwocie mam regenerowaną z montażem.
Proszę o info czy to jest oryginał?

Edytowane przez tomgt
Opublikowano

Nowa w ASO kosztuje coś koło 3500, więc podejrzane, prędzej regenerowana albo wyjmują z rozbitków z Niemiec i piszą, że nowe. Ale zadzwoń, dopytaj. :decayed: Bierz tę, na która będziesz miał gwarancję najlepiej.

Opublikowano

Nie lepiej swoją zregenerować ?

Kolega woził do Siedlec wymontowaną swoją z a4 b5 na następny dzień miał do odbioru (pewnie inną zregenerowaną już bo nie sądzę że tak szybko by zrobili) 600zł i 12msc gwarancji.

Opublikowano

Regenerowanej się trochę obawiam, wszystko zależy od wykonania. W łodzi robią od ręki za 600 zł w 5-6 godz tylko słyszałem że regeneracja polega na wymianie uszczelniaczy. Ale ile klientów tyle opinii.

Jak rozpoznać czy to jest magiel nieużywany albo po regeneracji?

Mam ochotę podjechać i zobaczyć, mam tylko 15Km to nie zaszkodzi.

Opublikowano

Najważniejsze żeby magiel nie miał luzu jeśli bierzesz inny używany/po regeneracji. Bierzesz dwa klucze, łapiesz za listwę i drążek kierowniczy, przekręcasz do końca i ruszasz jednym drugi trzymając sztywno i patrzysz czy stuka. Jak stuka i założysz taki na auto to Ci będzie tłukło w czasie jazdy po nierównościach.

Opublikowano

też mam problem z cieknącym maglem i zastanawiam sie czy nie można gdzieś znaleźć jakiegoś zestawu naprawczego do tego i samemu to na kanale naprawić. Ktoś widział coś takiego w internecie?

Opublikowano

Też o tym myślałem, pytanie na czym ma polegać w konkretnym przypadku regeneracja. u mnie cieknie z prawej strony, tzn. prawdopodobnie puścił uszczelniacz przy prawym drążku i też zastanawiałem się czy nie ma możliwości wymiany tylko tego i jeździć dalej.

Obawiam się że nikt sam się za to nie brał, samo wyjęcie magla to jest masa kombinacji :)

Opublikowano

Pytanie mam. Jakiś miesiąc temu zauważyłem plamę pod silnikiem. Na węch to było to coś olejowego i jakby ropa. Olej z silnika nie ubywa, zresztą kolor tego czegoś był jakby słabej herbaty, więc olej silnikowy wykluczyłem bo ten już czarny. Zajrzałem na pompę vaccum no mokra. Wymieniłem. Ale pod autem nadal mokro ale już mniej i zapach tylko olejowy bez ropy. No to szukamy dalej. Odkręcam zbiornik od wspomagania no i chyba to będzie to bo stan na MIN a jak ostatnio sprawdzałem to było MAX.

I teraz coś sobie przypomniałem. 23 grudnia pojechałem do mechanika na ustawianie zbieżności bo trochę mi znosiło w prawą. Zamontował te ekrany czujniki itp i wlazł pod silnik i coś dwoma kluczami regulował. Powiedział że kierownica czy coś było krzywo i wyregulował. Po tym zabiegu zaczęło właśnie cieknąć.

Czy możliwe jest że on tymi kluczami grzebał coś czy maglownicy czy czymś innym z czego może cieknąć płyn od wspomagania ? I czy jest cień szansy, że źle coś skręcił i cieknie a sama maglownica jest sprawna ? bo przeraża mnie kolejny koszt w naprawę tego auta z winy mechanika :(

Opublikowano

Magiel cieknie ale to nie wina mechanika

Opublikowano

OK. Dzięki.

Czyli zbieg okoliczności.

Opublikowano

Szukaj używki od EXEO

Opublikowano

A nie jest tak, że od Exeo pasuje P&P ale trzeba rzeźbić coś w elektryce i pompa wspomagania może nie wydolić ?

Opublikowano

Tak ja miałam zakładana od exeo

Opublikowano

Witam, znalazłem informację, że w B6 zawieszenie 1BV miało specjalną wersję przekładni kierowniczej, której nie wyposażono w zaworek N119. Dlatego w tym modelu i zawieszenie S-line wykluczały się wzajemnie. Ja mam zawieszenie 1BA, czyli to samo prawie co 1BV, czyli nie mam możliwości założenia Servotronic???

 

Opublikowano
22 minuty temu, mariuszz708 napisał:

Witam, znalazłem informację, że w B6 zawieszenie 1BV miało specjalną wersję przekładni kierowniczej, której nie wyposażono w zaworek N119. Dlatego w tym modelu i zawieszenie S-line wykluczały się wzajemnie. Ja mam zawieszenie 1BA, czyli to samo prawie co 1BV, czyli nie mam możliwości założenia Servotronic???

 

1BA i 1BV to zupełnie dwa inne zawieszenia

Opublikowano

Tak, masz rację, 1BE to prawie 1BV, ja mam jednak 1BE, czyli nie ma problemu z Servotronic:wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...